Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man ser da helt klart at Savage har festet en tråd rundt den løse melketannen til Ronaldo og venter på klarsignal til å dra.

EDIT: Nei der tok jeg grundig feil. Ved nøyere studering ser jeg helt klart at Savage har en medbragt kjærlighet på pinne og er såpass grei at han lar Ronaldo smake.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Etter gårsdagens Ronaldo/Savage episode(som blir diskutert her men ikke i MUFC tråden..hmm),ser jeg faktisk at det kun er Norges medier som gir dette mye oppmerksomhet.Jeg har saumfart noen av Englands aviser,og nesten ingen nevner det.Kanskje Ronaldo har tatt en Bosingwa?

Edit:samt,bildene gir jo heller ikke noe direkte bevis på om han faktisk spytter på savage.For meg virker det som han ser en annen vei og spytter mot bakken,men er bare synsing fra min side..

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kan ikke annet en å le av det jeg for min del. I etterpåklokskampens navn er det jo veldig lett å kalle det bommkjøp. Men for alt vi vet kunne Keane ha gnistret for Liverpool denne sesongen.

Syns egenlig den Youtube videoen summerte opp Keane i Liverpool trøye ganske bra.

Lenke til kommentar
Så fort Rafael Benítez' egen kontraktssituasjon er løst, vil han svært gjerne sikre fremtiden til spillere som Daniel Agger, Dirk Kuyt og Alvaro Arbeloa. Trioen har kontrakter som utløper sommeren 2010, og samtlige skal være i managerens planer for neste sesong. Det virker også Andriy Voronin å være. Ukraineren har imponert på lån i Hertha Berlin, og hans to mål i helgen sendte Berlin-klubben til topps i Bundesliga.

Jey, Voronin ftw

Lenke til kommentar

Hmm, blir tøff kamp til helga. Skal tro om Gerrard rekker den eller ikke ? Alonso ute uansett, kan jo bli en morrsom lagoppstilling. Lucas er jo nærmest selvskreven....

Jeg kunne vært på den kampen, men så bestemte Angus Young og co seg at de skulle besøke Telenor Arena.

Lenke til kommentar

ouh yea, we all louve the jew nouw!

Om Gerrard ikke blir klar, vinner vi nærmest uansett.

Skal tror hvordan jetlaggen til Insua er. Når kom han tilbake og hvor mange hviledager har han hatt?

Kunne nesten fristet å hatt Bønna i en Gerrard rolle rett bak Torres, i en 4-4-1-1.

Tipper laget ditt er veldig nær skaklig. Kunne godt tenkt meg å prøve alt annet en Lucas ivertfall.

Lenke til kommentar

Hvordan var egentlig Aurelio i forige kamp? Han scoret jo målet, men han laget også frisparket som Pomey scoret på. Å sette Agger inn for han er ingen dum ide tror jeg, men om vi får så veldig mye bedre offansivt lag med Agger vs Aurelio er jeg litt usikker på. Agger virker ivertfall tryggere på det han holder på med, begge veier egentlig.

Så han som mente Lucas kommer til å storspille i denne kampen, noe som i og for seg hadde vert typisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...