bruno99 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Om vi henter han ville han komme til å bli stallfyll/backup, men vi er jo ganske utsatte på spissplassen så det hadde ikke vært meg imot... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Voronin suger. Nei takk. Vi selger Keane og henter tilbake Voronin? Det er til å grine av i så fall. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Heh. Voronin har vell scoret fler mål i Liverpool enn Keane. Så, imo var Voronin et bedre kjøp en Keane med tanke på pris og prestasjoner. Gikk litt fort i svingene der Men, Keane var en mye større flopp enn Voronin, og han er bedre enn N'gog iallefall. Endret 14. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har Torres har vell scoret fler mål i Liverpool enn Torres også? Voronin is free. Free=why not Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Voronin her og veronin der, skader vell ikke å prøve? Kan umulig bli verre en Keane! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Verre en Keane du lizzom, skulle tro vi snakket om Frank Standli her. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Keane var håpløs i Liverpool trøya uansett. Han har aldri vært en klassespiller eller, kommer altid til å være en helt grei spiller. Håper vi kjøper en bedre spiss til sommern om vi skal gjøre det.. Giev Villa! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bedre å ikke gi Rafa et alternativ til rotasjon synes jeg Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Håper Liverpool vinner PL! Værsåsnill å vinn PL, så stopper dere Man U! Og jeg har stor respekt for Liverpool. Og det var smart å selge Keane, men synd han ble en fiasko. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Skal se hva jeg får til... Endret 15. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Inter ute etter Agger Nå må vi se å bruke den gutten og gi han ny kontrakt! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen heller... Kan vi ikke rulere på hvem vi bruker i midtforsvaret..? Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er en tabbe å selge Agger! En av de beste forsvarerne i Pl, synes jeg. Men han blir nok! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Men han blir nok! Der ble jeg lettet.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen heller... Kan vi ikke rulere på hvem vi bruker i midtforsvaret..? Da vinner man aldri PL, det er sikkert. Manageren MÅ vite hans beste 11 og bruke de når alle er tilgjengelige (spesielt forsvaret). Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) De vinner nok Pl! Spørs om Man U klarer å ri den inn med bare 1-0 Endret 15. februar 2009 av Fabregas15 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen heller... Kan vi ikke rulere på hvem vi bruker i midtforsvaret..? Da vinner man aldri PL, det er sikkert. Manageren MÅ vite hans beste 11 og bruke de når alle er tilgjengelige (spesielt forsvaret). Njaa, bruke Skrtel og rulere mellom Carra og Agger hvor carra spiller de viktigste kampene... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dette er synd. Carra er for gor til å benkes, men om tre år ville Skrtel/Agger vært PLs beste stopperpar. Lenke til kommentar
joma92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Syns Rafa kunne gitt Keane lenger tid i Pool:) Han har ofte brukt litt tid på å komme i form i de andre klubbene han har vært i, så jeg synes vi kunne holdt han en sesong til. Synes også at det er en skam at Rafa setter han på benken etter to-målsscoring... Knekker selvtilliten til mannen! Nå har Liverpool et lite problem spør du meg. Når Torres er skada, så har vi faktisk ikke så mange sterke kort i ermet. Kuyt jobber, men sliter med å score, mens jeg synes Babel ikke viser seg frem stort.... Og en ting til! Ut med Lucas (S)leiva! talent? kanskje. Men gutten tåler ikke presset jo! Driter seg ut gang på gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå