Benitez Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Omg CCola, how could you? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sooo last page liksom. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ooh, ja har ikke vært helt med de siste dagene. ^^ Så gadd jeg ikke å lese gjennom 20 sider med usaklig diskusjon. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ooh, ja har ikke vært helt med de siste dagene. ^^ Så gadd jeg ikke å lese gjennom 20 sider med usaklig diskusjon. Forstår deg veldig godt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Der var navnediskusjonen igjen, gitt. Har ingen problemer når folk sier Pool, skjønner heller ikke hvorfor andre har problemer med det. Ok det betyr basseng, men wtf? Når har jeg eller noen andre sagt at vi har problemer med at noen sier "Pool"? Men seriøst, er det egentlig så vanskelig å føye på "Liver" i begynnelsen liksom? Har absolutt ikke noen problemer med det som tidligere sagt, men herregud du skal være lat om du ikke gidder å skrive fem bokstaver til for å fullføre navnet på verdens deiligste klubb. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvorfor ikke liksom? Du (en annen iallfall) skrev hvorfor ikke LFC istedet for Pool? Jeg ser virkelig ikke problemet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For hvis man er så lat at man ikke gidder å skrive hele navnet, så er det jo faktisk kortere å skrive LFC enn "Pool" og når jeg hører noen si "Pool" så får jeg en sånn skikkelig KF følelse og det er for all del ikke positivt. (De bruker vel å si det der ganske ofte?) En totalt unødvendig diskusjon, men jeg klarer ikke å la være Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Pool er da overhodet ikke nedverdigende! Selv mange pool-fans sier det! (Oops der sa jeg det selv gitt). Det bryr meg absolutt ikke hva andre kaller oss, om noen vil bruke barnslige kallenavn (navn på avføring, kroppsdeler, seksuell aktivitet, søppel etc) så sier det mer om de som sier det, og jeg klarer ikke å føle meg såret. Pool faller uansett ikke inn under denne kategorien. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vet ikke om det det er mine innlegg som diskuteres fremdeles, hvis det er slik er det tydeligvis at mitt poeng forsvant. 1. Det er godt vi har manure-politi til å passe på oss, bare de var like flinke til å stoppe manure offtopic.... 2.God Jul til deg også The Game. Dere er flinke til å passe på oss og korrigere alt som ikke er 100% riktig. Noen blir til og med skuffet hvis vi er en anelse subjektiv. Hvilke forventninger dere har. Hvor skuffet dere må være? Noen bruker tråden til drittslenging og provosering. Kan ikke en Liverpoolsupporter få reagere litt på deres innlegg? Jeg slang kansje litt med leppa i 1., men 2. er vel 100% riktig. Siden dette ble tatt opp: Jeg er blitt fortalt at etter flyulykken til Manchester United i -58 'gav' flere lag spillere til Manchester United, også Liverpool. Finner ikke noe om dette på nettet, kan noen bekrefte/avkrefte dette. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 1. Det er godt vi har manure-politi til å passe på oss, bare de var like flinke til å stoppe manure offtopic.... Sånn funker det ikke. Skulle vi "våge" å svare på noe av bs-et som oppstår her som følge av en eller annen scum-supp, så går de fort i forsvarsposisjon... og "støtter" opp om hverandre... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Paisley, gone, but not forgotten! Endret 14. februar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Pool faller uansett ikke inn under denne kategorien. Har jeg sagt noe annet? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Var ikke rettet til deg, men til alle som mener at det å si "Pool" er nedverdigende. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har ingenting i mot at folk skriver Pool. Personlig bruker jeg mest LFC, men det skjer nok at jeg skriver Pool også Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sier bestandig Liverpool jeg. Tror vi setter en strek nå egentlig. Voronin scoret to i mot Bayern, burde vi hente ham tilbake nå om mulig? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sier bestandig Liverpool jeg. Tror vi setter en strek nå egentlig. Voronin scoret to i mot Bayern, burde vi hente ham tilbake nå om mulig? Regner med at du kødder nå? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Om hva da egentlig? Jeg spør dere her om noen ville hentet Voronin tilbake eller ikke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Med Voronin på laget kan vi jo rulere mellom å bruke Torres og Voronin, så jeg syntes vi burde hente han! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nå som Keane ikke er blandt oss så hadde Voronin ikke vært katastrofe om han kom tilbake som backup. Kan lett stille meg bak den påstanden. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Likte faktisk Voronin jeg. Skal sies at han ikke takler PL men. Men, om han hadde fått tid til å tilpasset seg, tror jeg han kunne blitt en helt kurrant backup. Han er jo vill til å opne rom for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå