Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var navnediskusjonen igjen, gitt. Har ingen problemer når folk sier Pool, skjønner heller ikke hvorfor andre har problemer med det. Ok det betyr basseng, men wtf?

 

Når har jeg eller noen andre sagt at vi har problemer med at noen sier "Pool"? Men seriøst, er det egentlig så vanskelig å føye på "Liver" i begynnelsen liksom? Har absolutt ikke noen problemer med det som tidligere sagt, men herregud du skal være lat om du ikke gidder å skrive fem bokstaver til for å fullføre navnet på verdens deiligste klubb.

Lenke til kommentar

For hvis man er så lat at man ikke gidder å skrive hele navnet, så er det jo faktisk kortere å skrive LFC enn "Pool" og når jeg hører noen si "Pool" så får jeg en sånn skikkelig KF følelse og det er for all del ikke positivt. (De bruker vel å si det der ganske ofte?)

 

En totalt unødvendig diskusjon, men jeg klarer ikke å la være :p

Lenke til kommentar

Pool er da overhodet ikke nedverdigende! Selv mange pool-fans sier det! (Oops der sa jeg det selv gitt). Det bryr meg absolutt ikke hva andre kaller oss, om noen vil bruke barnslige kallenavn (navn på avføring, kroppsdeler, seksuell aktivitet, søppel etc) så sier det mer om de som sier det, og jeg klarer ikke å føle meg såret. Pool faller uansett ikke inn under denne kategorien.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det det er mine innlegg som diskuteres fremdeles, hvis det er slik er det tydeligvis at mitt poeng forsvant.

 

1. Det er godt vi har manure-politi til å passe på oss, bare de var like flinke til å stoppe manure offtopic....

 

2.God Jul til deg også The Game. Dere er flinke til å passe på oss og korrigere alt som ikke er 100% riktig. Noen blir til og med skuffet hvis vi er en anelse subjektiv.

Hvilke forventninger dere har. Hvor skuffet dere må være?

Noen bruker tråden til drittslenging og provosering. Kan ikke en Liverpoolsupporter få reagere litt på deres innlegg?

 

Jeg slang kansje litt med leppa i 1., men 2. er vel 100% riktig.

 

Siden dette ble tatt opp:

Jeg er blitt fortalt at etter flyulykken til Manchester United i -58 'gav' flere lag spillere til Manchester United, også Liverpool. Finner ikke noe om dette på nettet, kan noen bekrefte/avkrefte dette.

Lenke til kommentar
1. Det er godt vi har manure-politi til å passe på oss, bare de var like flinke til å stoppe manure offtopic....

 

Sånn funker det ikke.

Skulle vi "våge" å svare på noe av bs-et som oppstår her som følge av en eller annen scum-supp, så går de fort i forsvarsposisjon... og "støtter" opp om hverandre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...