Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del, bryr jeg meg ikke nevneverdig med mindre jeg registrer at folk bruker det med overlegg. Ikke at det plager meg stort det heller, men det irriterte meg nok til at jeg nevnte det nå. Blir så barenhage om vi skal kalle rivlene våre for rumpehull, leverbæsj osv.

 

United, Man United/Utd, Manchester U osv. Hvor late er folk egentlig? Manu er 4 bokstaver, United er 6.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

VINTERFERIE :D

 

 

Skriver alltid Man Utd eller United. Synker ikke såpass lavt at jeg sier "ManU" når jeg vet hva det betyr. Synes også det er jævlig latskap når Liverpool supportere skriver "Pool" i stedenfor Liverpool. Kan jo heller bare skrive LFC når det faktisk er kortere, og ikke betyr det "basseng" heller.

Lenke til kommentar
For min del, bryr jeg meg ikke nevneverdig med mindre jeg registrer at folk bruker det med overlegg. Ikke at det plager meg stort det heller, men det irriterte meg nok til at jeg nevnte det nå. Blir så barenhage om vi skal kalle rivlene våre for rumpehull, leverbæsj osv.

 

United, Man United/Utd, Manchester U osv. Hvor late er folk egentlig? Manu er 4 bokstaver, United er 6.

 

Synes scum passer bra, for da vet vi alle hvem vi snakker om. Manu har jo en litt stygg historie (les manure), mens United er tvetydig (les Newtcastle, Leeds osv.). Så scum er perfekt.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

De fleste United-supporterne jeg kjenner sier "manu", så når jeg bruker det er det ikke i negativ forstand. De er vel kanskje bare litt historieløse. Jeg sier som regel United.

Lenke til kommentar
De fleste United-supporterne jeg kjenner sier "manu", så når jeg bruker det er det ikke i negativ forstand. De er vel kanskje bare litt historieløse. Jeg sier som regel United.

Når selv Dagbladet presterer å skrive det på forsiden er jeg ikke forbauset. Forøvrig bruker da Arsenal fansen betegnelsen Scum om Spurs å da?

 

edit: There's only one United. Alle vet hva man mener når man sir United.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

God Jul til deg også The Game. Dere er flinke til å passe på oss og korrigere alt som ikke er 100% riktig. Noen blir til og med skuffet hvis vi er en anelse subjektiv.

Hvilke forventninger dere har. Hvor skuffet dere må være?

Noen bruker tråden til drittslenging og provosering. Kan ikke en Liverpoolsupporter få reagere litt på deres innlegg?

Lenke til kommentar

Tråden stenges midlertidig for å rydde vekk i søppelinnlegg og muligens også rydde vekk endel brukere som trenger en ferie for å lære seg retningslinjene til forumet vårt.

 

Det er som å spille en fotballkamp, det finnes spilleregler man må forholde seg til. Det samme gjelder for å ytre seg på Diskusjon.no :)

 

Edit: Og da er tråden åpnet igjen. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
De fleste United-supporterne jeg kjenner sier "manu", så når jeg bruker det er det ikke i negativ forstand. De er vel kanskje bare litt historieløse. Jeg sier som regel United.

Når selv Dagbladet presterer å skrive det på forsiden er jeg ikke forbauset. Forøvrig bruker da Arsenal fansen betegnelsen Scum om Spurs å da?

 

edit: There's only one United. Alle vet hva man mener når man sir United.

Jo, Arsenal kaller Spurs for Scum. Akkurat som Everton kaller LFC for The Shait. Ikke at jeg kan se at det passer så grådig.

Lenke til kommentar

Der var navnediskusjonen igjen, gitt. Har ingen problemer når folk sier Pool, skjønner heller ikke hvorfor andre har problemer med det. Ok det betyr basseng, men wtf?

 

Faren til Pepe prøver å lokke han til Spania. Selv tror jeg nok Pepe blir i Liverpool til han er godt over 30. Håper iallfall det. Om han går, burde det iallfall være en god byttehandel med Aguero (selvfølgelig pluss litt cash. :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...