Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke minst mangel på bruk av fart som gav dem allverdens tid til å organisere seg. I en kamp har vi glitrene bruk av fart så langt i sesongen, det var mot Newcastle og da scoret vi jammen 5 gitt.

Good to be back foresten, har vert 3 uker på jobb, så virket ikke diskusjon.no der av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Med verdens beste spisspar i LFC, ville vi blitt uslåelige :)

Langt i fra, men dere ville nok blitt en tøffere rival. David Villa er rå og en mer komplett spiller enn Torres. I mine øyne er han verdens beste spiss.

Nå har han vel utalt at han ikke ønsker å spille i PL, så både United fansen (les: meg :p) og dere drømmer nok forgjeves.

Lenke til kommentar
Med verdens beste spisspar i LFC, ville vi blitt uslåelige :)

Langt i fra, men dere ville nok blitt en tøffere rival. David Villa er rå og en mer komplett spiller enn Torres. I mine øyne er han verdens beste spiss.

Nå har han vel utalt at han ikke ønsker å spille i PL, så både United fansen (les: meg :p) og dere drømmer nok forgjeves.

Nevn et spisspar i verden som ville vært bedre enn Torres/Villa om han hadde kommet. Ellers så er jeg "nesten" enig med deg. David Villa er sjuk, men han taper litt på fysikken og luftstyrken i forhold til Torres, men på teknikk og avslutninger spesielt er han i særklasse i verden. Kanskje til og med bedre enn Torres. Konkluderer med at begge spillerne har sine styrker, og begge er blant de beste spissene i verden. Derfor de passer så godt i lag.

Jeg har en drøm om både Villa og Silva i Liverpool, det er vel ikke spesielt sannsynlig akkurat, men ikke mange drømmer er det :p

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvor Torres tar luftstyrken sin fra? Han er utentvil Liverpools beste på hodet forann mål.

Han har i hvertfall en spenst som er helt vanvittig. Husker han slo en av de Tyske stopperne i EM i en luftduell. Fyren var et hode høyere enn Torres, men Torres brukte spensten og hoppet et hode høyere enn ham. Avslutningen traff forøvrig stolpen.

Lenke til kommentar

Mange unge spillere nå til dags er gode på hodet. Der er spesielt smarte fotballspillere som f. eks. C Ronaldo og Torres. De er ikke de høyeste spillerne, men vet at om man trener spenst og heading er dem mye farligere spillere for forsvarerene.

Lenke til kommentar

Game: Nevn ett spisspar i verden som er bedre enn Torres/Villa? :roll:

Ellers enig med wh1te, Hyypia er nok bedre hodespiller enn Torres. Han er ekstrem, kommer alltid over ballen, og treffer nesten alltid mål. Er en grunn til at producer alltid viser han når han kommer opp på corner :)

Lenke til kommentar

Innertier...

Er det ikke litt lavmål å omtale Man Utd som manure?

Misliker Liverpool, men klarer i det minste å ha såpass respekt for supporterne som leser her, at jeg kaller klubben for dets navn. Hender jeg forkorter til Pool, av latskap, men det er jo ikke nedsettende. Blir flau på medsupporteres vegne når de skiver "Looserpool/Livershit," men det skjer sjeldent ifht ofte brukte betegnelser som "Manu, Manure og scum" om Man Utd i denne tråden.

God jul til deg

Lenke til kommentar

ManU ble brukt for å hetse ManUtd og spesielt Duncan Edwards etter flyulykken. Enkelte av West Bromwich-supporterne(!) sang jo denne sangen jevnlig:

"Duncan Edwards is manure

Rotting in his grave

Man you(=ManU) are manure

Rotting in your grave"

Senere fulgte enkelte Leeds- og Liverpool-supportere opp med den litt mer kjente:

"Man U, Man U

Went on a plane

Man U, Man U

Never came back again".

Også har man jo "slagordet" til Leeds:

Man

U

Never

Intended

Coming

Home

ManU er et navn som oftest brukes av andre lags supportere og historieløse United-supportere, og som de fleste hardbarka United-supportere ser på som særdeles krenkende og unødvendig. Oftest mener ikke skribenten noe vondt med det, men det tolkes oftest på en dårlig og useriøs måte.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

bruno: Bruker på KF om "ManU":

ManU ble brukt for å hetse ManUtd og spesielt Duncan Edwards etter flyulykken. Enkelte av West Bromwich-supporterne(!) sang jo denne sangen jevnlig:

"Duncan Edwards is manure

Rotting in his grave

Man you(=ManU) are manure

Rotting in your grave"

Senere fulgte enkelte Leeds- og Liverpool-supportere opp med den litt mer kjente:

"Man U, Man U

Went on a plane

Man U, Man U

Never came back again".

Også har man jo "slagordet" til Leeds:

Man

U

Never

Intended

Coming

Home

Trodde alle visste det :p

EDIT: For sen :p

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...