CCola Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Og at vi ikke klarer å sette de mest åpenbare sjangsene, og i det hele tatt komme oss bak forsvaret til hardt kjempende lag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ikke minst mangel på bruk av fart som gav dem allverdens tid til å organisere seg. I en kamp har vi glitrene bruk av fart så langt i sesongen, det var mot Newcastle og da scoret vi jammen 5 gitt. Good to be back foresten, har vert 3 uker på jobb, så virket ikke diskusjon.no der av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Med verdens beste spisspar i LFC, ville vi blitt uslåelige Langt i fra, men dere ville nok blitt en tøffere rival. David Villa er rå og en mer komplett spiller enn Torres. I mine øyne er han verdens beste spiss. Nå har han vel utalt at han ikke ønsker å spille i PL, så både United fansen (les: meg ) og dere drømmer nok forgjeves. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Med verdens beste spisspar i LFC, ville vi blitt uslåelige Langt i fra, men dere ville nok blitt en tøffere rival. David Villa er rå og en mer komplett spiller enn Torres. I mine øyne er han verdens beste spiss. Nå har han vel utalt at han ikke ønsker å spille i PL, så både United fansen (les: meg ) og dere drømmer nok forgjeves. Nevn et spisspar i verden som ville vært bedre enn Torres/Villa om han hadde kommet. Ellers så er jeg "nesten" enig med deg. David Villa er sjuk, men han taper litt på fysikken og luftstyrken i forhold til Torres, men på teknikk og avslutninger spesielt er han i særklasse i verden. Kanskje til og med bedre enn Torres. Konkluderer med at begge spillerne har sine styrker, og begge er blant de beste spissene i verden. Derfor de passer så godt i lag. Jeg har en drøm om både Villa og Silva i Liverpool, det er vel ikke spesielt sannsynlig akkurat, men ikke mange drømmer er det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lurer egentlig på hvor Torres tar luftstyrken sin fra? Han er utentvil Liverpools beste på hodet forann mål. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hyypiä er jo også meget god til det, selv om Torres nok er enda bedre... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lurer egentlig på hvor Torres tar luftstyrken sin fra? Han er utentvil Liverpools beste på hodet forann mål. Han har i hvertfall en spenst som er helt vanvittig. Husker han slo en av de Tyske stopperne i EM i en luftduell. Fyren var et hode høyere enn Torres, men Torres brukte spensten og hoppet et hode høyere enn ham. Avslutningen traff forøvrig stolpen. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mange unge spillere nå til dags er gode på hodet. Der er spesielt smarte fotballspillere som f. eks. C Ronaldo og Torres. De er ikke de høyeste spillerne, men vet at om man trener spenst og heading er dem mye farligere spillere for forsvarerene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Torres bedre enn Hyypia på hodet? Tja... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Game: Nevn ett spisspar i verden som er bedre enn Torres/Villa? Ellers enig med wh1te, Hyypia er nok bedre hodespiller enn Torres. Han er ekstrem, kommer alltid over ballen, og treffer nesten alltid mål. Er en grunn til at producer alltid viser han når han kommer opp på corner Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Har aldri skrevet noe annet. Dere ville langt i fra blitt uslålige. Torres og Villa er det beste spissparet. Endret 13. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har aldri skrevet noe annet. Dere ville langt i fra blitt uslålige. Torres og Villa er det beste spissparet. Da misforsto jeg. Sorry. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Alt blir tatt 100% seriøst av folk fra man utd leiren skjønner du Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tror jeg vil sette 100 spenn på at Agger forlater oss i sommer... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er godt vi har manure-politi til å passe på oss, bare de var like flinke til å stoppe manure offtopic.... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Innertier... Er det ikke litt lavmål å omtale Man Utd som manure? Misliker Liverpool, men klarer i det minste å ha såpass respekt for supporterne som leser her, at jeg kaller klubben for dets navn. Hender jeg forkorter til Pool, av latskap, men det er jo ikke nedsettende. Blir flau på medsupporteres vegne når de skiver "Looserpool/Livershit," men det skjer sjeldent ifht ofte brukte betegnelser som "Manu, Manure og scum" om Man Utd i denne tråden. God jul til deg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ingenting er bedre enn gode gamle Mainnshjit Junaited. Men fra spøk til alvor, det må no gå ann å skrive klubbnavnet rett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Men å skrive Manu er da ikke noe verre enn å skrive Pool? Jeg pleier å skrive Manu (uttales mænnju) og skjønner ikke helt hva som er så ille med det Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) ManU ble brukt for å hetse ManUtd og spesielt Duncan Edwards etter flyulykken. Enkelte av West Bromwich-supporterne(!) sang jo denne sangen jevnlig: "Duncan Edwards is manure Rotting in his grave Man you(=ManU) are manure Rotting in your grave" Senere fulgte enkelte Leeds- og Liverpool-supportere opp med den litt mer kjente: "Man U, Man U Went on a plane Man U, Man U Never came back again". Også har man jo "slagordet" til Leeds: Man U Never Intended Coming Home ManU er et navn som oftest brukes av andre lags supportere og historieløse United-supportere, og som de fleste hardbarka United-supportere ser på som særdeles krenkende og unødvendig. Oftest mener ikke skribenten noe vondt med det, men det tolkes oftest på en dårlig og useriøs måte. Endret 13. februar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) bruno: Bruker på KF om "ManU": ManU ble brukt for å hetse ManUtd og spesielt Duncan Edwards etter flyulykken. Enkelte av West Bromwich-supporterne(!) sang jo denne sangen jevnlig: "Duncan Edwards is manure Rotting in his grave Man you(=ManU) are manure Rotting in your grave" Senere fulgte enkelte Leeds- og Liverpool-supportere opp med den litt mer kjente: "Man U, Man U Went on a plane Man U, Man U Never came back again". Også har man jo "slagordet" til Leeds: Man U Never Intended Coming Home Trodde alle visste det EDIT: For sen Endret 13. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå