Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det bare meg som ser på USA-Mexico akkurat nå? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja. Jeg rydder og hører på musikk. Trivelig onsdagsnatt. Herlig at ingen Liverpool-spillere dro på seg noen skader idag (igår). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Den ble mektig kjedelig. Ja, du sier noe der. Så vidt jeg har hørt så ble det ingen store skader på noen spillere i PL. Israel vant også. :=) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Og hørte du at Norge vant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Three Lions og Extra Time har aldri vært så spekkfult før. Forumhigh five! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hvordan var assisten til Xabi? Bra innlegg fra høyre med skikkelig underskru.Hadde en beckham-feel over seg. Det var Xavi sin det. Xabi sin var en flott slags stikker, som Villa tar med en gang, vender bort Terry og Jagielka i en vending og scorer. EDIT: Xabi var faktisk kaptein i går Endret 12. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Xabi kaptein etter Casillas gikk ut? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det var Xavi sin det. Xabi sin var en flott slags stikker, som Villa tar med en gang, vender bort Terry og Jagielka i en vending og scorer. Villa gjorde nesten alt arbeidet. Danset med Englands stoppere før han triller, ja triller, ballen nede i hjørnet. Han går inn på hvilken som helst lag i verden. For en spiller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor var ikke ferdinand i troppen? spillte ikke han 90min mot WH? Hadde dette vært Gerrard hadde han vært i troppen og selvsagt spilt, omg alle er jo imot oss!1!1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ferdinand var da med i troppen? Han og Carrick var de to eneste United-spillerne... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Forumhigh five! For de som ikke vet hvordan en forumhigh five utføres... Håper ikke Torres lurer David Villa til Liverpool i sommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Håper ikke Torres lurer David Villa til Liverpool i sommer. Hele Liverpool er jo fra Spania, så blir ikke overrasket om Villa drar. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Da blir vi kanskje en konkurrent for dere da, og det er vel bare bra? Dog kommer det ikke til å skje... Endret 12. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da blir vi kanskje en konkurrent for dere da, og det er vel bare bra? Hvor vil du at jeg skal henge opp diplomet for årets dummeste spørsmål? Dog kommer det ikke til å skje... At dere blir en utfordrer nei, fint vi er enige om det. Det er nok ikke tilstrekkelig med bare Villa, men gud så svarsjuk jeg hadde blitt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 -Er vel sunt med litt motstand, tenk så kjedelig det ville vært uten. Nå har dere jo 7 poeng ned til Chelsea med en kamp til gode så f.eks. -Det kommer ikke til å skje at vi henter Villa, så bare slapp av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi får nok se,blir nok kjøpt en stjernespiller i sommer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Med verdens beste spisspar i LFC, ville vi blitt uslåelige Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Neppe, men vi ville nok vunnet endel 1-1 kamper. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er vell strengt tatt lagmaskinen som ikke fungerte i uavgjort kampene. Spesielt de mot slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå