Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes tragisk blir å ta i. Han har ikke vært spesielt god, men det synes jeg heller ikke Aurelio har vært i noen av hans sesonger. Han er elsket av Rafa og får derfor starte gang på gang (Aurelio ja). Dessuten begynner jeg å bli lei supportere (jeg retter ikke en pekefinger mot noen spesielle) som forventer at spillere som Lucas og Dossena skal leve opp til forventningene når de bare får dritt tilbake. Det er tungt nok ute på banen og på treningsfeltet. Jeg synes vi skal spare oss for de groveste superlativene når det gjelder å beskrive innsatsen til våre egne spillere, spesielt når de ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Dossena har vært langt i fra tragisk. Hva forventer dere av en italiensk venstreback i sin første sesong i England? Snakk om å gi spillerne en sjanse.

Vi hadde jo alle seriøst forventa mer av denne karen en det vi har sett. Som er en ræva back med like dårlige innlegg som kuyt og carragher.

(Hvertfall til det vi har sett til nå, kanskje han kommer seg? ).

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Ikke misforstå: eg liker ikke supportere som skal selge, skade og kvitte seg med spillere etter tre dårlige kamper. Men man må kunne si at en spiller har spilt dårlig selv om han spiller på laget i ditt hjerte.

 

Men man må gi de unge spillerne tid. Vi har samme saken i united. Nani. Folk vil jo selge han. Det må gis tid. Men kanskje ikke så mye tid på A-laget. For det går jo utover lagets prestasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg synes tragisk blir å ta i. Han har ikke vært spesielt god, men det synes jeg heller ikke Aurelio har vært i noen av hans sesonger. Han er elsket av Rafa og får derfor starte gang på gang (Aurelio ja). Dessuten begynner jeg å bli lei supportere (jeg retter ikke en pekefinger mot noen spesielle) som forventer at spillere som Lucas og Dossena skal leve opp til forventningene når de bare får dritt tilbake. Det er tungt nok ute på banen og på treningsfeltet. Jeg synes vi skal spare oss for de groveste superlativene når det gjelder å beskrive innsatsen til våre egne spillere, spesielt når de ikke stemmer.

Spiller man på høyeste nivå skal man prestere, hvis ikke må man tåle å få drit. Lucas er en ting siden han er ung, men Dossena? Han ble jo kjøpt som en direkte forsterkning.

Lenke til kommentar

Angående Agger er jeg uenig med Rafa. Jeg vet at mange er uenige med meg i dette, men jeg mener at Agger bør være den første midtstopperen som settes på blokka når man skal sette opp laget. I min mening er han vår beste midtstopper. Ikke vært helt på toppen etter skaden enda, men det kommer, og det han har vist så langt er godt nok til å spille fast på Liverpool. Agger er en spiller som kommer til å bli stor, og det kommer til å ergre meg ekstremt om vi ender opp med å måtte gi slipp på ham av forskjellige grunner som lite spilletid og kontraktsrot. Agger og Carra er mitt foretrukne midtstopperpar, selv om det gjør vondt å sette ut Skrtel også. Men jeg synes Agger er den beste av alle tre, og det han tilfører laget offensivt er heller ikke til å kimse av. Carragher og Skrtel er noenlunde likeverdige, men velger Carragher fordi hans rutine er ekstremt viktig å ha i forsvaret, viktigere enn vi sannsynligvis tror helt til han eventuelt skulle bli skadet for en lengre periode.

 

Når det gjelder venstrebacken, er det som sagt en av våre svakeste posisjoner. Dossena - som selvfølgelig skal få enda mer tid på seg - har vært godt under pari, spilte mange direkte elendige kamper og noen helt på det jevne. Aurelio er opp og ned, ustabil. Men vi må ikke glemme av Insua selv om han har vært borte en stund nå, han er straks tilbake og forhåpentligvis har ikke Rafa glemt hvordan han gjorde backplassen til sin i kampene før han dro nedover til Sør-Amerika.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Hewitt. Faktisk. Ja jeg mener det. Kødder ikke.

 

Agger er den eneste stopperen til Liverpool med såpass god spilleforståelse at han burde være selvskreven, i tillegg har han teknikk og ro. Nå alle de andre mangler, men tar det igjen på duellstyrke og no-nonsense.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skrtel er bedre enn Agger per dags dato. Det er bare å finne seg i at han sitter på benken. Jeg er likevel åpen for å spille med tre stoppere slik vi gjorde sist. Det var fancy. Både Carra og Skrtel tilfører laget mer enn Agger, synes jeg.

Lenke til kommentar

Dossena har klart seg brukbart i et par kamper nå, men det er ikke til å komme forbi at han er stor, tung og treig. Straks han blir utfordret på fart, har han ikke sjanse til å henge med og takler som regel på etterskudd og pådrar seg masse frispark. Jeg tror Dossena aldri vil holde godt nok PL-nivå.

 

Lucas har hatt mer enn én sesong til å bevise noe i nå, og har fortsatt til gode å imponere. Hjelper ikke at han fremdeles er ung, når han iløpet av denne tiden ikke har vist spor av progresjon. Han eier ikke fotballforståelse og er klønete og håpløs.

 

Aurelio har vært veldig mye opp og ned, men når han spiller dårlig er det gjerne etter et skadeavbrekk. Holder han seg skadefri, har jeg absolutt tro på ham.

Lenke til kommentar
Dossena har vært langt i fra tragisk. Hva forventer dere av en italiensk venstreback i sin første sesong i England? Snakk om å gi spillerne en sjanse.

Vi hadde jo alle seriøst forventa mer av denne karen en det vi har sett. Som er en ræva back med like dårlige innlegg som kuyt og carragher.

(Hvertfall til det vi har sett til nå, kanskje han kommer seg? ).

 

Selvfølgelig. Jeg hadde også forventet mer enn hva han prestert så langt, men det er nok de kommentarene som blir slengt i retning Dossena og Lucas (hele tiden), det er ikke vits å holde på sånn (se innlegget til kloffsk for eksempel). Hvor blir det egentlig av de kommentarene når Gerrard blir skutt på/innenfor sekstenmeteren og faller død. For skal jeg være dønn ærlig kan Gerrard være en jævla dust enkelte ganger, sikter da til filminga. Eks mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...