Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har fått en liten utfordrig som viste seg å bli litt vanskelig, håper noen her inne kan hjelpe meg.

 

Trenger navnet på minst to spillere som har spilt for både Liverpool og Ipswich, det trenger ikke være etter hverandre, men som sagt minst to spillere som har spilt for både Liverpool og Ipswich i løpet av sin karriere.

 

Håper noen kan hjelpe, vill nødig tape "konkurransen" ;)

Lenke til kommentar
Sabra har noen plasser til finalen. 24 000,- for kampbillett og hotell, og da kommer fly i tillegg, så det blir vel tett opp mot 30 000,- totalt. Gid man hadde vært rik.

8526945[/snapback]

 

Shite! Hvor mye kostet det for for to år siden i Istanbul? Var jo en del nordmenn der...

Lenke til kommentar
Sabra har noen plasser til finalen. 24 000,- for kampbillett og hotell, og da kommer fly i tillegg, så det blir vel tett opp mot 30 000,- totalt. Gid man hadde vært rik.

8526945[/snapback]

Haha, nesten billigere og kjøpe rett fra svartebørs jo! :p Sabra har greie priser til vanlige ligakamper som oftest, og skjønner at de må ta kanskje litt mer betalt for CL, men det får da være grenser.

Lenke til kommentar
Utrolig kjip opplevelse å betale så mye for å se laget ditt tape.

8528182[/snapback]

Bitter og misunnelig? :hmm:

8528619[/snapback]

Hæh? Hvor kom det fra? Jeg kommenterte prisen, og sa at hvis man kjøper en sånn bilett må det jo være en ekstra stor nedtur å se laget sitt, enten om det er Milan eller Liverpool eller Clausengen tape.

Lenke til kommentar

30 000,- er ikke noe jeg har råd til å betale (koster jo nesten like mye som bilen jeg skal kjøpe i disse dager), men det er nok helt sikkert verdt det når man står i Athen og synger You'll Never Walk Alone mens hele laget løper rundt nede på banen med et svært trofé. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...