Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blir mest sannsynlig Grant, da han gjorde det bra for Chelsea og nådde langt. Selvom det glapp helt på slutten mot oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har mer troen på Zola enn Grant egentlig. Men hey, Drillo tok jo over Norge igjen så... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blir mest sannsynlig Grant, da han gjorde det bra for Chelsea og nådde langt. Selvom det glapp helt på slutten mot oss. Håper nesten på det samme, så kanskje vi får flere øyeblikk av denne typen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haha Manx "Tactical genious" Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan godt signere en 5års kontrakt, med 50 millinoner året, og få sparken etter 6mnd. 4,5år uten jobb, og fremdeles tjene 50m året. Joda, men så har ikke du et godt rykte du gjerne vil beholde. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hahahaha @ Avram Grant. Hvordan han fikk lede en av verdens mest berømte klubber skjønner jeg fortsatt ikke. Greit, han gjorde det brukbart. Men tror faktisk jeg skulle klart å vinne en del kamper med det laget også.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hahahaha @ Avram Grant. Hvordan han fikk lede en av verdens mest berømte klubber skjønner jeg fortsatt ikke. Greit, han gjorde det brukbart. Men tror faktisk jeg skulle klart å vinne en del kamper med det laget også.. Er du full? Håpløst av Chelski å ikke gi mannen mere tid. Positivt for alle andre lag, selvfølgelig. Nå sitter jeg bare å griner over at det er aaaalt for lenge til neste PL-kamp.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når vi først er inne på morsomme managere, er det noen i denne filmen. Benitez er selfølgelig også med. Ikke SAF da, han er for kjedelig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gomes :!:, det er ikke mulig å reagere slik på noe sånt Steike, han er mer sprø enn jeg trodde... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 David Moyes var bra, og det kommentatorene sier i forhold. Haha. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hahahaha @ Avram Grant. Hvordan han fikk lede en av verdens mest berømte klubber skjønner jeg fortsatt ikke. Greit, han gjorde det brukbart. Men tror faktisk jeg skulle klart å vinne en del kamper med det laget også.. Brukbart? Han gjorde det bedre enn samtlige andre som har ledet Chelsea (nesten iallfall). Han var et kokt fetthår unna PL og CL. Jeg kan godt signere en 5års kontrakt, med 50 millinoner året, og få sparken etter 6mnd. 4,5år uten jobb, og fremdeles tjene 50m året. Joda, men så har ikke du et godt rykte du gjerne vil beholde. DER kommer Chelsea inn i bildet. Alle forstår at ingen managere klarer det Roman A skal ha de til å gjøre, så no reputation lost. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For hva gjorde vell Grant galt? Fikk han sparken for ikke å vere kjendis? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan godt signere en 5års kontrakt, med 50 millinoner året, og få sparken etter 6mnd. 4,5år uten jobb, og fremdeles tjene 50m året. Joda, men så har ikke du et godt rykte du gjerne vil beholde. DER kommer Chelsea inn i bildet. Alle forstår at ingen managere klarer det Roman A skal ha de til å gjøre, så no reputation lost. Fergie tror jeg hadde klart det Men fra alvor til spøk, de trenger bare en haug med flaks, pluss at Terry og Anelka ikke må få ta straffene. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jada, veit at Grant fikk mange svært gode resultater, men det kan være ganske random? Trenger ikke være "rakettforsker" for å vinne en haug av kamper med en god stall, slik jeg ser det. Dessuten avgjør ikke resultatene alene om en trener har peil eller ei:) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Random? Han var et par tilfeldigheter unna å vinne både PL og CL samt finale i LC. Mye stod vel ten Cate for, men sammen gjorde de det jo enormt bra. Hva ville folk sagt om Terry traff 3 cm lenger til venstre på straffen sin? Eller ikke tapte det ene poenget på overtid mot Villa/Spurs? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jada, veit at Grant fikk mange svært gode resultater, men det kan være ganske random? Trenger ikke være "rakettforsker" for å vinne en haug av kamper med en god stall, slik jeg ser det. Dessuten avgjør ikke resultatene alene om en trener har peil eller ei Hva annet kan man måle Managere i? At de gjør noen gode kjøp? At de snakker flytende engelsk? Det ligger selvfølgelig noe bak resultatene, men slik som Chelsea gjorde det forrige sesong, var det håpløst å ikke la Grant fortsette. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Grant hadde jo to bra kjøp i Ivanovich og Di Sanio. Fatter ikke at han ble sparket... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Grant har klart gjort det bedre en både Scolari og Mourinho i Chelski Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Anelka kom jo også under Grants ledelse. Grant tapte heller aldri en hjemmekamp. Grant hadde jo to bra kjøp i Ivanovich og Di Sanio. Fatter ikke at han ble sparket... (Branislav) Ivanovic og (Franco) Di Santo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå