Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahaha @ Avram Grant.

Hvordan han fikk lede en av verdens mest berømte klubber skjønner jeg fortsatt ikke. Greit, han gjorde det brukbart. Men tror faktisk jeg skulle klart å vinne en del kamper med det laget også..

Er du full? :p

Håpløst av Chelski å ikke gi mannen mere tid. Positivt for alle andre lag, selvfølgelig. Nå sitter jeg bare å griner over at det er aaaalt for lenge til neste PL-kamp..

Lenke til kommentar
Hahahaha @ Avram Grant.

Hvordan han fikk lede en av verdens mest berømte klubber skjønner jeg fortsatt ikke. Greit, han gjorde det brukbart. Men tror faktisk jeg skulle klart å vinne en del kamper med det laget også..

Brukbart? Han gjorde det bedre enn samtlige andre som har ledet Chelsea (nesten iallfall).

Han var et kokt fetthår unna PL og CL.

Jeg kan godt signere en 5års kontrakt, med 50 millinoner året, og få sparken etter 6mnd. 4,5år uten jobb, og fremdeles tjene 50m året. ;)

Joda, men så har ikke du et godt rykte du gjerne vil beholde. ;)

DER kommer Chelsea inn i bildet. Alle forstår at ingen managere klarer det Roman A skal ha de til å gjøre, så no reputation lost.

Lenke til kommentar
Jeg kan godt signere en 5års kontrakt, med 50 millinoner året, og få sparken etter 6mnd. 4,5år uten jobb, og fremdeles tjene 50m året. ;)

Joda, men så har ikke du et godt rykte du gjerne vil beholde. ;)

DER kommer Chelsea inn i bildet. Alle forstår at ingen managere klarer det Roman A skal ha de til å gjøre, så no reputation lost.

Fergie tror jeg hadde klart det :) Men fra alvor til spøk, de trenger bare en haug med flaks, pluss at Terry og Anelka ikke må få ta straffene.

Lenke til kommentar

Jada, veit at Grant fikk mange svært gode resultater, men det kan være ganske random? Trenger ikke være "rakettforsker" for å vinne en haug av kamper med en god stall, slik jeg ser det. Dessuten avgjør ikke resultatene alene om en trener har peil eller ei:)

Lenke til kommentar
Jada, veit at Grant fikk mange svært gode resultater, men det kan være ganske random? Trenger ikke være "rakettforsker" for å vinne en haug av kamper med en god stall, slik jeg ser det. Dessuten avgjør ikke resultatene alene om en trener har peil eller ei:)

Hva annet kan man måle Managere i? At de gjør noen gode kjøp? At de snakker flytende engelsk? Det ligger selvfølgelig noe bak resultatene, men slik som Chelsea gjorde det forrige sesong, var det håpløst å ikke la Grant fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...