Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tony Adams go bye bye. http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4907668,00.html Kanskje Åge Hareide tar over. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Old news badboy. Tipper Grant tar over, men hadde vært kult om Hareide tar over. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/09/sport/f...united/4765621/ Og Man Utd kaller oss kjedelige? Gidder ikke lese artikkelen, men: Jeg er tilbøyelig til å være enig i at vi har spilt kjedeligere enn normalt i vinter. Mye skader må nok ta noe av skylda. Men vi kan fortsatt kalle dere for "kjedelig", ettersom det alltid er vi som scorer mest (ikke tving meg til å hente frem tabellene de siste 20 åra) og kommer til solekalrt flest målsjanser (ikke sysnsing, men statestikk). United er vanligvis det desidert mest offensive laget i PL, det er udiskutablet. For nøytrale tvtittere har vi nok vært kjedelig i det siste, det er jeg nok enig i. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I det siste har dere langt i fra vært det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Der fløy Big Phil ut av PL! Oi, oi, oi. Chelsea er morsomme med sine trenerbytter... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En manager må da for faen få lov til å bygge sitt eget lag. Roman forventer jo at Scolari skal vinne PL gull med Mourinho sitt avdankede lag. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lurer på hvem de ansetter nå... Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pressure, what pressure? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lurer på hvem de ansetter nå... Avram Grant? :!: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lurer på hvem de ansetter nå... Lurer på hvem som vil bli ansatt når de ser hvor lang tid Scolari fikk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Lurer på hvem de ansetter nå... Avram Grant? :!: Goal anntyder hvertfall det EDIT: Sky Sports er kilden da. Sky Sports are speculating that Guus Hiddink - of the Russian national team - and Avram Grant, who guided the club to the League Cup final, the Champions League final, and second place in the Premier League, are understood to be forerunning candidates, possibly together, with the former as Director of Football and the latter as head coach. Endret 9. februar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sykt, helt sykt. Likte den lille bamsen jeg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Utrolig at de sparker han etter så kort tid. Han var på vei til å bygge noe slik jeg så det. Forholdsvis hensynsløs bransje:P Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor Grant røk jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor Grant røk jeg. Russern forventer jo at Chelsea skal VINNE alt. Tror han ble litt bortskjemt når Mourinho vant et par sesonger og tåler ikke en gang en 2.plass og CL-finale-tap. SYKT sier jeg bare. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor Grant røk jeg. Too average for the oligark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Håper Adams tar over for Chelsea jeg. Jeg ler av Mr. rubels og hele chelsea. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lurer på hvem de ansetter nå... Lurer på hvem som vil bli ansatt når de ser hvor lang tid Scolari fikk. Jeg kan godt signere en 5års kontrakt, med 50 millinoner året, og få sparken etter 6mnd. 4,5år uten jobb, og fremdeles tjene 50m året. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Håper Adams tar over for Chelsea jeg. Jeg ler av Mr. rubels og hele chelsea. Faktisk traff den samme tanken meg (!), for en liten stund siden. Det hadde vært toppen på kransekaka, da ville Chelsea virkelig ha blitt et tegneserielag. Godt å vite at penger kan ikke kjøpe alt, husker for en stund siden at faren min sa at Abramovich ville få Chelsea til å vinne CL. Abramovich snakket om sin treårsplan, hvor Chelsea ville vinne alt som kunne vinnes. Alikkevel selv da, på det tidspunktet da de virket uslåelige så sa magefølelsen min at dette ville aldri skje. Fotball er mye mer enn bare penger... Ah, jeg må innrømme at jeg nyter dette. Kanskje slemt, men fy faen så godt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Litt slemt? Hvorfor i all verden skulle noe slikt vært slemt? Jeg storkoser meg. Bra for begge parter^^ Scolari blir rik, og Chelsea får leve videre i håpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå