Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ett år til, så er det Valdres FHS - Jakt og Fiske Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Gleder meg til vinterferien om ei uke jeg Hva er vinterferie? Vinterferie er for kidz. Drikkeferie da, høres det bedre ut? Endret 8. februar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 You know it! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jess, skål! Hva skjedde med den nye freshe avataren din forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Min ''straff'' was owah. Gangsta-Daniel is back! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nok OT no, sånt kan dykk ta i Forumkaféen eller på PM. Moar football. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Badboy Insua utvist for argentina Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så det der. Argentina skuffet vel temmelig mye der nede. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 21 ting å hate med fotball- http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2519481.ece je, 16. Manchester United-regelenDommerne i Champions League og Premier League må slutte å bruke regelen om at «en fotballkamp varer til Sir Alex Ferguson er fornøyd med resultatet». Heldigvis virker det som om denne regelen er på vei ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønte den ikke jeg. Får vi liksom veldig mye overtid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 VIl ikke ta den artikkelen så meget alvorlig. Men grei lesing. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Punkt 17, 16, 10, 9, 8 tilsier at det hele er skrevet av en Pool-supporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haha, ja for all del. Morsom verden du må leve i, der pool alltid er the bad guy. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Anbefaler heller originalen til The Times. Helt fri for tåpelige ting som "Manchester United-regelen" og at midtbaneankere ødelegger fotballen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 9. OffsidetolkningenI moderne fotball er du ikke i offside hvis du «ikke påvirker spillet», selv om du står i det som regelboka definerer som offsideposisjon. Men hvorfor rykker forsvarsspillere ut for å sette en motstander i offside hvis han «ikke påvirker spillet»? Vi sier som legendariske Bill Shankly: Hvis han ikke påvirker spillet, hva gjør han utpå der, da? Nei, dere som bestemmer: Det er på tide å rydde opp i denne «tommyregelen»! Virker som en glup fyr. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Punkt 17, 16, 10, 9, 8 tilsier at det hele er skrevet av en Pool-supporter. Og en svæææært bitter en i tillegg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/09/sport/f...united/4765621/ Og Man Utd kaller oss kjedelige? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/09/sport/f...united/4765621/ Og Man Utd kaller oss kjedelige? Du leste hele artikkelen eller? Å sette merkelappen «kjedelig» på Manchester United blir uansett en betydelig overdrivelse. De røde djevlene har scoret fjerde mest i ligaen, og har den beste målforskjellen av samtlige. - De ligger ikke og rir på 1-0, de styrer fortsatt kampene. Det er bare en tilfeldighet at de ikke scorer flere, sier Fredheim til Dagbladet.no. - United viser mesterkvaliteter med disse 1-0-seirene. Den fremste kvaliteten til United har vært den enorme tålmodigheten deres, de begynner aldri å stresse på 0-0. De er tro mot det de gjør, dytter ballen rundt mot lag som ligger lavt, og venter til muligheten kommer. Får de spille på den måten, kommer det alltid et mål, sier han. Jeg sa det i oppsummeringen til pause i går, at det føltes rart at en kamp uten mål og nesten uten sjanser kunne være underholdende, men jeg syntes 1. omgangen i går var ekstremt underholdende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Bedre med 1-0 enn 1-1 og like "kjedelig" kamp. Leste vel ikke så mye mer enn overskriften heller tenker eg?? Edit: niko var tidligere ute Endret 9. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå