CCola Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dalg. Hovmod står for fall. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har sluppet inn færre mål enn Chelsea. Vi har 10 baklengs, de har 15. Noen som har nektet på det? Leste feil i farten. Trodde Dalglish sa at United hadde sluppet inn flere mål enn Chelsea. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Surt at man utd tok seieren idag. Deres 8. 1-0 seier på 13 kamper. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Leste feil i farten. Trodde Dalglish sa at United hadde sluppet inn flere mål enn Chelsea. Ser den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå erre lenge til neste kamp gutter, så.... tennis anyone? Agger har fremdels ikke fått kontrakt,ikke Rafa heller... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har jo alppin-VM, akkurat slutt på skøytene, mens ski og skiskyting begynner snart. Hva mer kan man ønske seg, utenom at alle røde kommer skadefrie tilbake i form, og en million i kontanter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har jo alppin-VM, akkurat slutt på skøytene, mens ski og skiskyting begynner snart. Hva mer kan man ønske seg, utenom at alle røde kommer skadefrie tilbake i form, og en million i kontanter? Og der mistet jeg min ereksjon. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Liker du ikke tanken på menn i kondom-drakt? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mmm, beste som fins jo?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Generelt sett jo,men ikke når de går på ski. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ski, skøyter, alpin, hopp, kominert, skiskyting - masse å glede seg til Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dette blir off topic, men gleder meg som en liten unge til supercombi'n i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til nye Drillo's jeg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til vinterferien om ei uke jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dette blir off topic, men gleder meg som en liten unge til supercombi'n i morgen! Jeg og! Kon deg til vintersportskafeen forresten. Gleder meg til vinterferien om ei uke jeg Tre uker her Men på en side VM i skiskyting varer rfa 6-8 om morraen. Jeg kan se det før skolen. Aldri om jeg hadde orker stått opp å se det på en fridag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gleder meg til vinterferien om ei uke jeg Hva er vinterferie? Vinterferie er for kidz. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det ikke vinterferie på høyskole/universitet? Jeg har nå iallfall 14 dager ferie snart. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) VINTERSPORTSKAFEEN! Velkommen Endret 8. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde vært gull med ferie kjenner jeg, men blir lite av det gitt. "Friåret" mitt = jobbing for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei. Men men, går vel bra. Neste kamp er mot city og Bellamy,blir nok et nytt stangskudd fra gutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå