MagnusW Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Cole har vært farlig hele kampen. Det har egentlig hele West Ham laget vært og de har imponert meg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har faktisk scoret flere mål enn United denne sesongen. Er ikke så ille det =b Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vi har faktisk scoret flere mål enn United denne sesongen. Er ikke så ille det =b Antall mål teller ingenting, målforskjell teller derimot. EDIT: hvis du skal dra opp antall mål i en sesong, så er rekorden 97. Satt i 99-00. Endret 8. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tapt mindre også. Tapt minst av alle. Men så var de tullete 1-1 kampene da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har faktisk scoret flere mål enn United denne sesongen. Er ikke så ille det =b Hipp hipp hurrrrrra Bare i går så slapp dere vel inn 20% av det vi har gjort hele sessongen så (med 7 defensive ). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har bare sluppet inn 17 mål vi også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har bare sluppet inn 17 mål vi også. ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sier bare at vi også er solide defensivt. har vell sluppet inn nest minst mål denne sesongen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 United har sluppet inn 10 hittil... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 er klar over det .p Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Men, dere glemmer det viktigste: Dere har færre poeng, og flere kamper!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dere har scoret flere mål og sluppet inn færre, likevel har vi bedre målforskjell. Hvor blir det av logikken? Når sesongen er omme har vi netta flere enn dere, tror jeg. Om ikke, vil det være en first. United er det laget i PL som scorer mest og som har et hav flere skudd og målsjanser enn neste lag på lista. Og nei, dette er ikke sysnsing, men statestikk. Google it. Britisk rekord i dag. NAM Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Sier bare at vi har bra målforskjell iforhold til antall kamper jeg. Jeg vet dere har bedre, men vi gjør det bra vi og syns jeg The Game, sa da aldri at vi hadde bedre målforskjell eller Endret 8. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Carlton Cole har vært veldig veldig god til nå i år. Liker fyren. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Stor og sterk er han iallefall. Er Ashton skadet? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sier bare at vi også er solide defensivt. har vell sluppet inn nest minst mål denne sesongen Nei, det er Chelsea. Skal ikke se bort i fra at vi scorer i hengekampen og da har vi enten likt eller flere mål Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har sluppet inn færre mål enn Chelsea. Vi har 10 baklengs, de har 15. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har sluppet inn færre mål enn Chelsea. Vi har 10 baklengs, de har 15. Noen som har nektet på det? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Sier bare at vi også er solide defensivt. har vell sluppet inn nest minst mål denne sesongen Here you go. Han poengterer at Daglish feiler igjen. Men solide bakover, er dere Skal ha for den. Endret 8. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Meh, de er så langt ned på tabellen at jeg ikke så på de en gang... Leste bare fra topp 3 jeg =b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå