kneggknegg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 noen som vet hvor jeg kan få sett målene fra igår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.footyfilms.com/footyvideo.php?vid=748785b93 DER. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk ikke sett 2.omg eller noen av måla pga damebesøk(som forøvrig gikk kjempefint, nå er vi ilag ) Anyway, Torres header faen meg som en liten gud, putter faen meg overraskende mye mål på hodet Damer foran liverpool? Fysj da! Lenke til kommentar
Masche Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.eplmatches.com/index.php/2009/0...ool-highlights/ low-quality, men veldig kjapp med å oppdatere. Mandager kommer video-reportasjer fra alle premier league kampene på: http://www.abctv.no/premier+league Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Syns jeg så Datasmurf og Danielzu på 3L i går, men er ikke helt sikker. Underholdende kamp, iallefall. Selv om det så jævla mørkt ut en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så du oss,så så du Mr. White også. Det GÅR an å si hei da. Jeg og white hadde flere gode diskusjoner iløpet av kampen. Man of the match:Jew of the Match. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skjønnte først at det var dere da dere gikk forbi kebabsjappa etter kampen. Stod utenfor der med en kompis. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oh, nå fikk jeg lyst på Kebab. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Slutt å si kebab takk. (hvorfor skiver du kebab med stor forbokstav btw ) Føler jeg smalt gleder meg til tot-arse kampen nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Keane gåller, 3x. mitt tips; 3-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror faktisk at Keane netter idag jeg også,han er ikke akkurat likt av Arsenal(eller Rafa ) Flere som ble litt sjokkert over Dossena igår? Han er herved ikke vår verste spiller.(hører du meg Lucas? Jeg mener deg ja) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Han er herved ikke vår verste spiller.(hører du meg Lucas? Jeg mener deg ja) :!: Dossena var ikke elendig nei, men han var vel ikke akkurat god? Lenke til kommentar
Masche Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ble ikke imponert av Dossena, akkurat. Prøver seg på noen finter som han nok ikke har trent lenge nok på, og sender i veg innlegg fra midtbanen Endret 8. februar 2009 av Masche Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg syntes ¨Dossena var rævva, men faktisk ikke så ille som Lucas er til tider. For meg var det et lite under hver gang Dossena kom seg forbi glatte-Glen på backen. Endret 8. februar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 På Setanta sa kommentatorene at flagget var oppe og at det var blåst offside så om Babel hadde puttet hadde det blitt annulert uansett. Ser selv at det er klart onside da Babel er bak ballen før innlegget, så ja. Men det er ikke poenget. Hadde jo vært litt kos med to feilaktige annulerte mål da. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes Babel har blitt så veldig klomsete. Han ser så ustabil ut og er litt for rask i forhold til hvor god han er teknisk. Klarer ikke helt å forklare det jeg ser, men er det noen som skjønner hva jeg mener og ser det samme? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Straffe!?!? Idag er alle resultat greie. Spurs lenger mot bunn, eller Arsenal lenger bak. I dont care. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Heller siste. Vil nå ikke at Tottenham skal rykke ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå