CCola Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sonemarkering på dødball er helt greit det, men da må man jo holde sonen sin og ikke fly overalt. Prøv å si det til Liverpool forsvarerne. ^^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk ikke sett 2.omg eller noen av måla pga damebesøk(som forøvrig gikk kjempefint, nå er vi ilag ) Anyway, Torres header faen meg som en liten gud, putter faen meg overraskende mye mål på hodet Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tingen med Torres og hodet er jo at han trenger ikke et hardt innlegg for å få skikkelig fart på ballen. Er flere som kan det, men overrasker meg at Torres er så god på akkurat det. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tingen med Torres og hodet er jo at han trenger ikke et hardt innlegg for å få skikkelig fart på ballen. Er flere som kan det, men overrasker meg at Torres er så god på akkurat det. Før trodde jeg at Torres ikke kunne heade, jammen har han overbevist meg om det også. Nå blir det utrolig spennende fremover. La oss håpe United ryker i morra . Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer med seier, den var viktig for å holde spenningen oppe i PL toppen iallefall etter Chelsea tabber seg ut igjen. Må si at av det jeg har sett av kampen (høydepunktene) så virker det som at Kuyt var veldig god i dag etter han kom inn på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Såg nettopp missen til Babel, rimelig sikker på at jeg hadde putta den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 På Setanta sa kommentatorene at flagget var oppe og at det var blåst offside så om Babel hadde puttet hadde det blitt annulert uansett. Ser selv at det er klart onside da Babel er bak ballen før innlegget, så ja. Men det er ikke poenget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Anyway, skal vi aldri lære og forsvare oss på dødball? Blir faen meg skelven i buksa hver gang det er frispark til motstanderen. Bare å putte alt i vår boks å lempe den inn så er det 80% sjanse for å score. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Som flere har påpekt og ment tidligere idag er det grunnet sonemarkering at vi slipper inn så forbaska mange mål på dødballer. Sonemarkering er så 90-tall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tja. Sone kan funke om du ikke suger. Skremmende at vi er så ræva når en eller annen, carra tror jeg, sa etter kampen mot everton i ligaen at de hadde øvd mye på dødballer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vel, i FA Cup kampen sa kommentatorene på ITV at Liverpool "definitivt" holdt på med man marking hele kampen, så dere prøvde vel. (Og det gikk jo greit siden dere ikke slapp inn mål på dødball?) Endret 8. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Slapp ikke inn dødballmål i Facup kampen nei. Eller, ikke i omkampen, første kampen gjorde vi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vet ikke om dette er sagt men fra Danielzu og Mr.White igår: TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! :D Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Herregud for en gledesfest det ble igår. Gratulere alle Liverpool supportere! FOR en vinnermentalitet vi viser..! Knakk uheldigvis sofaen i gledesrus over 2-3 målet, men det er faen meg verdt det! SINNSYKT! For å jinxe litt så setter jeg 200 kr på United seier. Og smekker med 200 kr på Torres som toppscorer i PL vist jeg finner en pen odds! Gutten er tilbake. Endret 8. februar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selfølgelig scorer Torres for Liverpool når motstanderen gir ballen til han på åpent mål. No offence, men det skulle vel bare mangle at han scorer da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Torres får æren for sitt mål. Portsmouth får derimot æren for de 2 andre. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selfølgelig scorer Torres for Liverpool når motstanderen gir ballen til han på åpent mål. No offence, men det skulle vel bare mangle at han scorer da ?! Tror ikke du har sett riktig kamp. Torres skaper seg rom og scorer på en flott headding igår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Btw folkens Aurelio har skoret 3 for pool,ikke 1 eller 2. (las at noen ikke viste dette noen sider tilbake) Et på frispark Et på volley og et på inndirekte frispark(takk peter) Endret 8. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 og et på inndirekte frispark(takk peter) - Sure. no problem mate! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå