Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skrev et så langt innlegg, og ingenting fornuftig?

Jeg sier at den som vinner serien etter 38 runder er best den sesongen. WOHAY. Helt utrolig at jeg kan si noe slikt. :)

Skal sies at jeg støtter deg på den.

Selv om et annet lag har bedre lag på papiret, er det ikke sikkert de får ut potensialet sitt, og ergo er de ikke best den sesongen.

Lenke til kommentar
Leser du lenger opp, så har Pompey to veldig heldige mål :)

Nå husker jeg ikke i farten helt hvordan det første målet var, men det siste var, om ikke en keepertabbe, veldig svakt keeperspill fra Reina sin side. Kanskje litt heldig ja, men hadde Hreidarsson (riktig?) blitt markert skikkelig ville det ikke blitt scoring, og derfor blir det litt feil å si at det var et veldig heldig mål.

Lenke til kommentar
Leser du lenger opp, så har Pompey to veldig heldige mål :)

Nå husker jeg ikke i farten helt hvordan det første målet var, men det siste var, om ikke en keepertabbe, veldig svakt keeperspill fra Reina sin side. Kanskje litt heldig ja, men hadde Hreidarsson (riktig?) blitt markert skikkelig ville det ikke blitt scoring, og derfor blir det litt feil å si at det var et veldig heldig mål.

Okei, Udyktighet av oss eventuelt :p

Lenke til kommentar
Neida, målene til Pompey er elendig av oss, men det var jo ikke noe sjokk at ett av dem kom på dødball. Trener vi aldri på dødballer? :p

Ett tips kan være å gi opp sonemarkeringen. Usikker på om det ble brukt i dag, men mot Everton fikk dere en smell pga det så vidt jeg husker :p

Edit: Dere fant det ut selv ja ;)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Nei, dette vil jeg ikke si var Rafa sin feil, tvert imot heller.

Rafa stilte et forsåvidt ok mannskap. Ikke ved første øyekast, men når de "briligjerte" til tider i førsteomgang, så vi kvaliteten til mange iallfall.

Uansett, det er ikke Rafa sin feil når vi bommer på 100% sjangser, og slipper inn idiot-mål. Det er kun spillernes egne feil.

Lenke til kommentar

Klarte kunststykket å ikke få vite resultatet av kampen, før jeg fikk sett den i opptak. Hadde en dårlig følelse før kampen i dag egentlig, og når jeg så lagoppstillingen ble jeg enda mer skeptisk. Så var det 0-0 ved pause etter at vi dominerte kampen totalt, noe som ikke akkurat har vært en uvant situasjon for oss. Hvor mange kamper på rad har vi hatt stang ut nå? I hvert fall de 4 siste PL kampene! Så flaksen har ikke akkurat vært på vår side i det siste i alle fall.

2. omgang fortsetter omtrent som man kan forvente; vi slipper Portsmouth mer inn i kampen og lar de til og med score et mål, mens vi brenner 110 % sjanser! Så typisk! Vi taper selvsagt ikke kampen, det gjør vi jo aldri når motstanderen scorer først, men det går vel mot et nytt idiotisk uavgjort resultat. Men så lar vi Portsmouth ta ledelsen enda en gang - og nok en gang slipper vi inn mål på dødball! Da var det vel 8-9 minutter igjen av kampen, og nå trodde jeg seriøst vi skulle få vårt første tap etter at motstanderen scorer først. Men så kommer rutinen og innsatsviljen heldigvis inn igjen, og jaggu klarte vi ikke å dra i land alle poengene! Utrolig deilig, men det er tydelig at vi sliter med avslutningsferdighetene, og denne kampen kunne fort ha endt i katastrofe. Så jeg håper vi ikke tror vi er verdensmestere nå, men fortsetter å jobbe knallhardt og tar lærdom av feilene våre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...