Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Skal selvsagt være veldig forsiktig med å si dette nå, Man Utd er mer enn gode nok til å komme tilbake, men det ser nå ut som det blir en 2005-reprise. Det blir vanskelig for Man Utd å score 2 mål nå på San Siro, men klart, ingenting skal utelukkes, de har tross alt levd på en utrolig flytbølge hele denne sesongen.

 

Jeg håper egentlig Man Utd vinner. Fordi det ville vært en drømmefinale som ville betydd noe helt spesielt, og fordi jeg tror Man Utd ville vært den "letteste" motstanden. Når det er sagt vil nok LFC - Milan bli en kanonfinale det også, Milan er nok utrolig revansjesugne. Tror vi har god sjanse til å slå dem i en finale, dog.

 

Så får vi se om det skjer noe mer utover i kampen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes bare det er så søtt at United-supporterne i går uttalte at vi kom til å tape for dem i finalen.

 

Gattuso :love:

Lenke til kommentar

Jeg koser meg skikkelig nå. Av den ene grunn at de overlegne Unitedsupporterne får seg en på trynet. "Heier på Liverpool, blir lettere motstand i finalen". HAHA, de kommer jo ikke til finalen en gang. Hvis det står seg da. 1 omgang igjen, kan se en opphenting ala Istanbul, men det blir tøft.

 

Edit: Ett fett for meg hvem vi møter i finalen egentlig. Vi har bevist at vi kan slå alle.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jepp, regelen ble opprettet etter at vi vant i 2005.

8522015[/snapback]

Det var det jeg trodde. Fint å få det bekreftet. :)

8522608[/snapback]

 

Bare hyggelig! :) Nå ser det ut som det blir Milan i Athen...synd for det som ville blitt en stor helengelsk finale, men ellers bryr jeg meg lite, hipp som happ hvem vi møter for meg, men blir nok Milan nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Begynner allerede å frykte Gatusso, Pirlo og Seedorf.... Shait for en midtbane de gutta har  :cry:

8524418[/snapback]

 

Jepp. Nesten like godt som vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...