Hewitt Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skal selvsagt være veldig forsiktig med å si dette nå, Man Utd er mer enn gode nok til å komme tilbake, men det ser nå ut som det blir en 2005-reprise. Det blir vanskelig for Man Utd å score 2 mål nå på San Siro, men klart, ingenting skal utelukkes, de har tross alt levd på en utrolig flytbølge hele denne sesongen. Jeg håper egentlig Man Utd vinner. Fordi det ville vært en drømmefinale som ville betydd noe helt spesielt, og fordi jeg tror Man Utd ville vært den "letteste" motstanden. Når det er sagt vil nok LFC - Milan bli en kanonfinale det også, Milan er nok utrolig revansjesugne. Tror vi har god sjanse til å slå dem i en finale, dog. Så får vi se om det skjer noe mer utover i kampen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg synes bare det er så søtt at United-supporterne i går uttalte at vi kom til å tape for dem i finalen. Gattuso Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Wee Herlig første omgang, selv om jeg sitter å ser på Vg sport live, jubler jeg når jeg ser Milan score 2 mål Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er selv manu fan, men med det kjøre milan har nå, skal liverpool slite. Men men, vi får se hvem som er videre etter 90 minutter Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Haha, ja.. Hørte noen spydige små ManU fans være blærete på skolen i dag, og de sa at de kom til å denge oss i finalen. Dream on! Haha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg koser meg skikkelig nå. Av den ene grunn at de overlegne Unitedsupporterne får seg en på trynet. "Heier på Liverpool, blir lettere motstand i finalen". HAHA, de kommer jo ikke til finalen en gang. Hvis det står seg da. 1 omgang igjen, kan se en opphenting ala Istanbul, men det blir tøft. Edit: Ett fett for meg hvem vi møter i finalen egentlig. Vi har bevist at vi kan slå alle. Endret 2. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jepp, regelen ble opprettet etter at vi vant i 2005. 8522015[/snapback] Det var det jeg trodde. Fint å få det bekreftet. 8522608[/snapback] Bare hyggelig! Nå ser det ut som det blir Milan i Athen...synd for det som ville blitt en stor helengelsk finale, men ellers bryr jeg meg lite, hipp som happ hvem vi møter for meg, men blir nok Milan nå... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Forbanna liverpool dritt.. manu kommer tilbake og knuser dere i finalen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 united kan fort komme tilbake, men om resultatet står seg, eller uavhengig, og AC Milan går videre feller jeg ikke noen tårer for manu's del. Gogo Milan! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Herlige minner på TV3 om litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ah, that's the stuff. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Begynner allerede å frykte Gatusso, Pirlo og Seedorf.... Shait for en midtbane de gutta har Endret 2. mai 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Begynner allerede å frykte Gatusso, Pirlo og Seedorf.... Shait for en midtbane de gutta har 8524418[/snapback] Jepp. Nesten like godt som vår. Lenke til kommentar
Hammerdown Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Deilig å se at United blir for små i Europa, rett og slett nyyydelig. Nå får vi Lfc fans glede oss til 23 Mai. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Begynner allerede å frykte Gatusso, Pirlo og Seedorf.... Shait for en midtbane de gutta har 8524418[/snapback] Pirlo var ikke så altfor god idag, men som jeg sa i CL-tråden, unngår baklengs i første er det gjort Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gatusso må vel stå over finalen, eller tar jeg helt feil? Han hadde gult kort fra før? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror ikke han hadde kort fra før av. De sa heller ikke noe om det når han fikk det, ikke som jeg fikk med meg iallfall Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Begynner allerede å frykte Gatusso, Pirlo og Seedorf.... Shait for en midtbane de gutta har 8524418[/snapback] Jepp. Nesten like godt som vår. 8524432[/snapback] Du er en herlig supporter. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kommer til å bli en herlig finale. Stevie G mot Gattuso. Kan ikke bli mye bedre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå