Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen sier at om man leder serien ved likt antall kamper, så er det laget som leder best. Men når det gjelder Liverpool, så gjelder ikke det. Morsomt. :)

Hvis det laget som leder faktisk er best, så er de best. Hvis det laget som leder ikke er best, så er de ikke best. Det hakke noe med å gjøre om det er United eller Pool eller Spurs for den slags skyld. Hvor vanskelig er det å skjønne logikken? Det er ikke alltid sånn at det beste laget leder, det er ikke alltid det beste laget som vinner osv.

Lenke til kommentar
Nei, man er mester. Liverpool vant CL i 2005, da var de europeiske mestere. De var ikke i nærheten av å være det beste laget i Europa. Det er ganske logisk, hvis dere bare er villige til å sprekke den bobla deres.

Dere sier jo alltid at cup er cup og at det bare var flaks at vi vant, og at ligaen gir et mye bedre bilde over hvem som er best, så jeg skjønner ikke helt at du drar opp det. :) Kan ikke skjønne at, selv for dere, at om Liverpool vinner ligaen er det fortjent og vi var best i år, selv om dere kanskje er best all over. At Liverpool faktisk vinner ligaen tviler jeg på da.

Lenke til kommentar
Nei, man er mester. Liverpool vant CL i 2005, da var de europeiske mestere. De var ikke i nærheten av å være det beste laget i Europa. Det er ganske logisk, hvis dere bare er villige til å sprekke den bobla deres.

Dere sier jo alltid at cup er cup og at det bare var flaks at vi vant, og at ligaen gir et mye bedre bilde over hvem som er best, så jeg skjønner ikke helt at du drar opp det. :) Kan ikke skjønne at, selv for dere, at om Liverpool vinner ligaen er det fortjent og vi var best i år, selv om dere kanskje er best all over. At Liverpool faktisk vinner ligaen tviler jeg på da.

Uansett, om det faktisk skjer at Liverpool vinner ligaen, er vi nok fortsatt et møkkalag med kun flaks. Og Manchester United er verdens beste lag, som har hatt uflaks, og tusen dommere i mot seg. Ser det for meg :p

Lenke til kommentar
Noen sier at om man leder serien ved likt antall kamper, så er det laget som leder best. Men når det gjelder Liverpool, så gjelder ikke det. Morsomt. :)

Hvis det laget som leder faktisk er best, så er de best. Hvis det laget som leder ikke er best, så er de ikke best.

Definer best? Jeg trodde "best" var at man vinner kamper, og vinner serien?

Du definerer "best" som at det var dem som spilte finest fotball, og hadde de flotteste målene, og de beste induvidialister i laget som er "best".

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du leser på nytt Daglish, for det er akkuratt det jeg er ueing i. Om du definierer "best" som i "fortjent" er jeg enig.

Ccola: Okey, syntes du pompey hadde vært et bedre lag om de hadde slått dere i dag? Blir litt samme problemstilling faktisk. Skader, form, marginer, værforhold og tusen andre påvirkninger kan være utslagsgjørende.

Hva er "bedre?" Flest 3p og det å vinne? Jeg er faktisk litt uenig i det også. Jeg mener ting som spillestil osv har mye med i bettraktningen å gjøre, men dette er selvsagt subjektivt. Noen liker Uniteds offensive spill og andre liker deres kontringsfotball.

Uansett hvor mye dere dagdrømmer så tror jeg de aller fleste her veit at United er mye bedre og at denne diskusjonen er flåsete, ettersom United vinner ligaen i år, dersom Chelsea ikke tar seg sammen.

Æsj, nå blir denne diskusjonen druknet i "flakse" kommentarene igjen

Lenke til kommentar

Vis dere er så sikker på at dere tar PL iår, og vi er et møkkalag av øverste hylle. Så hvorfor gidde å bry seg? Er vel ikke noe farlig om vi vinner eller taper da.

Men vinner dere imorgen, så vil jeg si at mye er kjørt. Dere virker mer stabile enn oss.

Jeg forstår at Man Utd fansa har hardt for å svelge at Liverpool også er et topplag. For fotballen de spiller er som PL og Tippeligaen. Fotballen til Liverpool er ikke å skryte av, men vi klarer ihvertfall å ta poeng. Har dessverre ikke den store bredden som Man Utd har, og lider derfor mer av skader.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Ccola: Okey, syntes du pompey hadde vært et bedre lag om de hadde slått dere i dag? Blir litt samme problemstilling faktisk. Skader, form, marginer, værforhold og tusen andre påvirkninger kan være utslagsgjørende.

Nei, men om du hadde prøvd å lese litt før (det gjelder mange Scums-supportere btw) du svarer, så hadde du sikkert forstått at jeg hadde ment det om Portsmouth hadde kommet over oss på tabellen ved 38 runder spilt.

Da hadde ikke jeg hadd noe problem med å si at de var bedre enn oss den sesongen, noe jeg vil si er nokså innlysende også.

Lenke til kommentar
Liverpool flaksen slår til igjen så jeg nå? :)

Hehehehhe ... tuller du?

Man scum har flaks hver bidige kamp med dommeren dersom de har problemer med å score.... LOL. Straffe, sett det før?

HERLIG SEIER. Fullt fortjent.

Tuller DU? Hold nå kjeft om at vi får hjelp av dommere. Se bare på ditt eget lag hvert bidige år i CL. Dommerne griper tak og drar gjennom 1/8-finaler, kvartfinaler og hva det måtte være. For å ikke snakke om sist helg da Gerrard unngår rødt, mens Lampard blir sendt rett ut for en "forseelse" som faen ikke var gult engang.

Du glemmer å nevne Bosingwa.

Og at vi pisset på Chelsea før Lampard ble sendt av banen også.

Eid.

Bosingwa forseelsen skjedde på overtid og ville ikke endret kampbildet uansett. Eid? Ikke faen. Samma om dere eide Chelsea, ganske sikker på at dere aldri ville greid 3 poeng om Lampard hadde fått bli på banen.

Vi spilte bedre enn Chelsea hele kampen (også før det røde kortet), om vi hadde scoret vet jeg ikke, men det hadde vært ufortjent om vi ikke hadde scoret, sant?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Gratulerer med tabelltopp :) Egentlig et ganske sterkt borteresultat, men jeg forstår fortsatt ikke hvordan dere klarer med 6 (senere 5) forsvarspillere på banen å slippe inn 2 mål mot det mest tragiske Portsmouth-laget jeg har satt på lenge. Uansett, kudos for å ikke gi opp men jeg er langt fra overbevist om at dere har de som skal til for å ende på topp i slutten av mai.

Interessant å se i dag at islendingen fikk gult kort av Webb med en gang for litt kjefting.. Rooney kan gå en hel jævla kamp uten å få kort. Er det vanskeligere å få kort når man er tilbakestående?

Det spørs hva man sier.

Lenke til kommentar
Gratulerer med tabelltopp :) Egentlig et ganske sterkt borteresultat, men jeg forstår fortsatt ikke hvordan dere klarer med 6 (senere 5) forsvarspillere på banen å slippe inn 2 mål mot det mest tragiske Portsmouth-laget jeg har satt på lenge. Uansett, kudos for å ikke gi opp men jeg er langt fra overbevist om at dere har de som skal til for å ende på topp i slutten av mai.

Leser du lenger opp, så har Pompey to veldig heldige mål :)

Er selv veldig fornøyd med resultatet, og delvis med kampen, siden vi stilte med en svak start ellver, trodde jeg ikke vi skulle vinne.

Interessant å se i dag at islendingen fikk gult kort av Webb med en gang for litt kjefting.. Rooney kan gå en hel jævla kamp uten å få kort. Er det vanskeligere å få kort når man er tilbakestående?

Det spørs hva man sier.

Har ikke sett Rooney kjefte så mye, ser ikke så mange united kamper. Men islendingen slo ut med armer og var forbanna, og det er vell gult kort for slike "gester"

Lenke til kommentar

Ccola: Jeg leser jeg, det er noe jeg anbefaler deg i retur å prøve, ettersom du overser det vesentlige her, så til de grader? Nesten litt komisk at du ikke klarer å se poenget vårt. Orker ikke å diskutere videre på dette nivået, herre min hatt, dette har blitt pinlig folkens. For guds skyld, les hva jeg og Points har skrevet. Greit å være uenig, dere skal få lov til å mene at dere er best osv. Men når du nekter på at 1 + 1 = 2, så er det bare å gi opp. :)

Lets agree to disagree?

Forøvrig kjedelig at det som var en intressant diskusjon har drukket i enda mer flaks og dommerfiksning vås.

Edit: Hva skjer med at hver gang vi har noe bra på gang, så ender det opp med drittslening og useriøsiteter?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...