Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 15 Kamper igjen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå må vi vel leve med at dere er best fordi dere er top of the leauge Ja, men dere bruker jo bestandig å si "de som leder PL er best". Er ikke det sant? Det mange sier, og som stemmer, er at laget som vinner pl er best. Ikke Liverpool om vi vinner i følge mange av dere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå må vi vel leve med at dere er best fordi dere er top of the leauge Ja, men dere bruker jo bestandig å si "de som leder PL er best". Er ikke det sant? Muligens når alle lagene har spilt like mange kamper, ja. Selv om det ikke alltid vil stemme da heller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er ikke sant nei, den som vinner PL er best. Men gjerne over tid, ikke bare ett år. Selv om Pool skulle vinne PL i år (noe som ikke skjer) så er de ikke bedre enn United. Enhver tulling kan se at United er en klasse over Liverpool, selv når de ikke er på sitt beste. Man kan faktisk tape ligaen mot et lag som er dårligere, dette har med form, marginer osv å gjøre. Er du helt uenig i det? Om de vinner flere i løpet av noen år, så kan vi prate. United skal skrelle sikkelig før de roter bort ligagullet til Liverpool, rett å slett pga klasseforskjellen. Finner det ekstremt lite sansynlig, men dere er vår argeste rival om gullet i år. Faktisk, ettersom Chelsea (som også er et bedre lag en Liverpool, når de er i form) har fullstendig rota seg inn i en vond sirkel. Personlig syntes jeg ikke vi så mye klasse utpå der i dag. Et dårlig lag, slo et dårligere. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå må vi vel leve med at dere er best fordi dere er top of the leauge Ja, men dere bruker jo bestandig å si "de som leder PL er best". Er ikke det sant? Muligens når alle lagene har spilt like mange kamper, ja. Selv om det ikke alltid vil stemme da heller. Hm, hvorfor vil det ikke stemme da? Og "ikke alltid" vds når United ikke leder? Jeg skal være enig. 38 kamper spilt, og den som er på toppen (helst med poeng) er best. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Laget som vinner ligaen over 38 kamper er best i den ligaen. Det sier seg selv. Om Liverpool vinner ligaen, er de bedre en United det året. Det erikke så vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå må vi vel leve med at dere er best fordi dere er top of the leauge Ja, men dere bruker jo bestandig å si "de som leder PL er best". Er ikke det sant? Muligens når alle lagene har spilt like mange kamper, ja. Selv om det ikke alltid vil stemme da heller. Hm, hvorfor vil det ikke stemme da? Og "ikke alltid" vds når United ikke leder? Liverpool ledet jo en kort periode denne sesongen, men alle vet da at både Chelsea og United er en klasse over. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg mener den som vinner etter 38 kamper ikke nødvendigvis er det beste laget, men at det er fortjent at laget vinner. Vanskelig det der, for da er man jo i teorien best. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det laget som vinner ligaen, er best den sesongen. Det sier jo seg selv, Om united er flere klasser over, og havner under liverpool på tabellen, er de dårligere den sesongen. Så vanskelig er det da ikke å skjønne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, man er mester. Liverpool vant CL i 2005, da var de europeiske mestere. De var ikke i nærheten av å være det beste laget i Europa. Det er ganske logisk, hvis dere bare er villige til å sprekke den bobla deres. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Liverpool ledet jo en kort periode denne sesongen, men alle vet da at både Chelsea og United er en klasse over. Haha.. Uhyre bra. Morsomt å lese noe av deg Points. Les hva du skriver mann! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Liverpool ledet jo en kort periode denne sesongen, men alle vet da at både Chelsea og United er en klasse over. Haha.. Uhyre bra. Morsomt å lese noe av deg Points. Les hva du skriver mann! Ehh.. ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kontinuitet CCola, kontinuitet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Liverpool ledet jo en kort periode denne sesongen, men alle vet da at både Chelsea og United er en klasse over. Haha.. Uhyre bra. Morsomt å lese noe av deg Points. Les hva du skriver mann! :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 FANTASTISK HERLIG MED SEIER! Hvordan vi klarer å slippe inn to mål mot Pompey med tre stoppere, tre backer og et defensivt rivjern på midtbanen er helt utrolig. Men nå får vi fokusere på den herlige gleden over seieren! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen sier at om man leder serien ved likt antall kamper, så er det laget som leder best. Men når det gjelder Liverpool, så gjelder ikke det. Morsomt. Ja, jeg er enig faktisk med The Game, Dalglish og String-Emil. Vinner man serien, er man best den sesongen. Ingen tvil. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Snakk om å se det svart-hvit. Har du allerede gjort deg opp en mening før du skriver Daglish? I såfall er det dødfødt å argumentere og diskutere med deg. Eks. Valencia vinner La primera. Er de et bedre lag enn Barcelona? Har de bedre spillere? Nei, de er/har ikke det. De vant det året fortjent, men neste år kan de finne på å havne på 5plass igjen, mens Barca vinner overlegent. Poenget er at fotball har gråsoner det også. Å si at det laget som vinner, er best, blir derfor litt feil. Jeg mener at vi har vunnet ligaen minst en gang (som jeg husker i farta) hvor vi ikke var det beste laget. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det første målet var mulig offside, er veldig usikker på det egentlig, fikk ikke sett så mye repriser. Og det andre var markeringsglipp(DUH) og tabbe av Reina. Uheldig bakover syns jeg, syns egentlig vi hadde grei kontroll i hele kampen, og vinner fortjent til slutt, heldig er vi. Men det er godt. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er ikke sant nei, den som vinner PL er best. Men gjerne over tid, ikke bare ett år. Selv om Pool skulle vinne PL i år (noe som ikke skjer) så er de ikke bedre enn United. Enhver tulling kan se at United er en klasse over Liverpool, selv når de ikke er på sitt beste. Man kan faktisk tape ligaen mot et lag som er dårligere, dette har med form, marginer osv å gjøre. Er du helt uenig i det? Om de vinner flere i løpet av noen år, så kan vi prate. United skal skrelle sikkelig før de roter bort ligagullet til Liverpool, rett å slett pga klasseforskjellen. Finner det ekstremt lite sansynlig, men dere er vår argeste rival om gullet i år. Faktisk, ettersom Chelsea (som også er et bedre lag en Liverpool, når de er i form) har fullstendig rota seg inn i en vond sirkel. Personlig syntes jeg ikke vi så mye klasse utpå der i dag. Et dårlig lag, slo et dårligere. FEIL! Ett ekstremt dårlig lag, gav bort seieren til et litt bedre lag... Liverpool trengte ikke å spille seg gjennom engang... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Snakk om å se det svart-hvit. Har du allerede gjort deg opp en mening før du skriver Daglish? I såfall er det dødfødt å argumentere og diskutere med deg. Eks. Valencia vinner La primera. Er de et bedre lag enn Barcelona? Har de bedre spillere? Nei, de er/har ikke det. De vant det året fortjent, men neste år kan de finne på å havne på 5plass igjen, mens Barca vinner overlegent. Poenget er at fotball har gråsoner det også. Å si at det laget som vinner, er best, blir derfor litt feil. Jeg mener at vi har vunnet ligaen minst en gang (som jeg husker i farta) hvor vi ikke var det beste laget. Les det jeg skriver da Game Jeg skrev, laget som vinner serien, er best DEN sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå