Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Velfortjent Men gudbedre, dere skremmer absolutt ingen. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Takk gud, dette begynte å bli flaut! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Yes! Aurelios første for Liverpool? Er vel hans 2. scoring tror jeg. Hadde en kjempevolley eller noe mot ett eller annet lag i fjor tror jeg det var. Torres! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Velfortjent Men gudbedre, dere skremmer absolutt ingen. Det skremmer meg litt at våre rivaler muligens vinner en vanskelig bortekamp når de stiller med et så dårlig lag. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 No kjem han!!! El Nino Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fy faen. Når først Kuyt klarer å sette den jævla ballen i mål blir det feilaktig annulert (?). Litt dårlig reprise, men så sånn ut. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjempedommer. Gjør meg så glad. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 SAAAAATTTTTAAAAAAANNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det faen fette meg mulig? Mot pompey? Jeg skjemmes. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jge er så flau over å være liverpoolsupporter nå. Nå syntes jeg rett og slett vi skal stille spørsmål om fremtiden til Benitez. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Benitez må vi beholde. Men vi bør endre spillestilen, og holdningen til han. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Velfortjent Men gudbedre, dere skremmer absolutt ingen. Det skremmer meg litt at våre rivaler muligens vinner en vanskelig bortekamp når de stiller med et så dårlig lag. Vanskelig bortekamp? Dette pompey laget er kanskje det svakeste i PL for tida. Eller, de er DET svakeste laget atm. De er ikke hva de var bare for ett år siden, ettersom de har solgt unna de beste spillerne sine. United har annenhver uke like mange skader på sentrale spillere. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Flaut. Kanskje man burde begynne å øve på dødballer snart? Både defensive og offensive. KUTY!!! TA MEG I RÆVVA DET VAR DEILIG!! Endret 7. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 KOM IGJEN FOR FAEN!!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jaaaaa! Innsats lønner seg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg knuser pcen hvis Pompey scorer nå.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bra, men allikevel, vi burde vært overlegene i en slik kamp! Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 TOOOOOOOOOOREEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jaaaaaa! Haha, Torrres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå