Hewitt Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Frykter det verste i dag ja, dette er et av de merkeligste lagene jeg har sett vi stille på lenge. Men har faktisk en god følelse, don't ask me why. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Første gang Agger og Srktel spiller sammen. Første PL-start for N'Gog. Første gang Aurelio spiller sentral midtbane. Tipper 0-0. Vi bør i alle fall ikke klare å slippe inn mål denne kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Når dere stiller med et slikt lag, så vinner dere hvertfall. Slikt pleier å skje når man stiller lag som er dårligere enn antatt. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ENDELIG er formasjonen som eg har ventet LENGE på plass! :o har alltid hatt lyst til å se en 5-4-1, men kanskje med et par forandringer enn hva dagens lag sier... heh. men ja, det her kan jo gå. vil isåfall ikke bli overrasket. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det vises at Benitez ikke vil slippe inn mål i denne kampen iallefall. OH MY GOD! Har Portsmouth kjøpt Bassinas og Gekas? OMG, Jeg hater Grekere, de scorer ALTID mot meg på FM..... Endret 7. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor benkes Riera og Kuyt? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det vises at Benitez ikke vil slippe inn mål i denne kampen iallefall. Det er jo kjempeoffensivt da! 6 forsvarsspillere (ser ikke på Aurelio på som noe særlig offensivt egentlig) og Mascherano! Lukter gull dette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han på C+ uttalte Kopite slik: "Kåp-ait". Jeg trodde det uttales "Kåp-i-te"? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 99 % sikker på at "Kåop-ait" er rett Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han på C+ uttalte Kopite slik: "Kåp-ait". Jeg trodde det uttales "Kåp-i-te"? Han på C + har nok rett. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hadde ikke gjort noe med Carra/Skrtel ut og Hyypia inn, for å ta seg av Crouch. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Med tre midtstoppere spiller kanskje Arbeloa og Dossena som henholdsvis høyre og venstre midtbane, bak Babel og Bønna på vingene. EDIT: Synes ikke det ser så alt for dårlig ut. Kan bli en spennende kamp. Endret 7. februar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har nå hvertfall ikke starta sååå dårlig. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Men ser at det er veldig få angripende spillere ute på banen. Blir litt for mye balltrilling på egen banehalvdel. Er tross alt bare Bønna, Babel og N'Gog som er offensive. Håper på Alonso inn for Aurelio og Torres inn for en av midtstopperne. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fy faen. Bra førsteomgang! Langt over forventet! Agger er GULL! Banens desidert beste spiller til nå. Skjønner ikke hvorfor Rafa ikke bruker han! Pasningene, og det offensive spillet er jo fantastisk hos han.. Formasjonen var faktisk ikke så verst, og er nok det beste vi kunne gjøre med spillerne vi har tilgjengelig. Tipper Torres kommer innpå iløpet av 10-15 minutter i andre. N'gog har nok vært Liverpool's dårligste spiller til nå. Blir for liten for store stoppere, og får lite til. Babel, Bønna, Dossena (! - selvom ikke innleggene sitter) har også vært meget god. Bare synd ikke et av stangskuddene gikk inn. Dette tar vi! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Alonso inn for Dossena, og bytter plass med Aurelio. Og Torres inn for en av stopperne, så har vi noe på g. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tja, tipper Aurelio går ut til fordel Alonso ut i omgangen, mens Torres kommer inn for N'Gog tidlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fy faen. Bra førsteomgang! Ja, dere var bittelitt bedre enn pompey som har vært elendige i år. Ikke mye å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han på C+ uttalte Kopite slik: "Kåp-ait". Jeg trodde det uttales "Kåp-i-te"? Trodde jeg også. Jeg ber på alle mine knær at Man Utd skal tape hengekampen, og at vi vinner idag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Babel har lært av Keane... :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå