bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Irland er ikke Storbritania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Litt skummelt dette med Rafa og engelske/britiske spillere. Ingen av dem slår til, og mange klager på manglende tillitt, og at det er lettere å være spansk enn brite i Liverpool. Gode engelske spillere ut under Rafa: - Bellamy(ikke engelsk) - Crouch - Pennant - Keane(ikke engelsk) Skulle gjerne hatt samtlige i dagens tropp... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, man man kaller dem vel briter for det? Carra og Masch må ikke få gult kort i dag. Kan risikere å miste City-kampen de også da... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, man man kaller dem vel briter for det? Irer* Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Litt skummelt dette med Rafa og engelske/britiske spillere. Ingen av dem slår til, og mange klager på manglende tillitt, og at det er lettere å være spansk enn brite i Liverpool. Gode engelske spillere ut under Rafa: - Bellamy(ikke engelsk) - Crouch - Pennant - Keane(ikke engelsk) Skulle gjerne hatt samtlige i dagens tropp... selv Nei, man man kaller dem vel briter for det? Irer* Greit, du vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hjelper pent lite om du nevner briter i begynnelsen når du avslutter med Her er noen engelske spillere Rafa har solgt. blir noe av de samme som: Det finnes mange franske spillere i Frankrike Her er noen spanjoler Xabi Raul Ole Paus Kjetil. Dette har ingenting med Pool og gjøre,så nok OT Endret 7. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18...mp;parentzone=0 Tror Rafa er ganske alene om å tro at Lucas hadde blitt viktig mot Pompey i dag. JEG kommer hvertfall ikke til å savne han.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Oi, den så jeg ikke. Tror innerst inne du skjønte hva jeg mente, Daniel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Savner en nyrestein mer enn jeg savner Lucas. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En ire er vel en brite? Det heter de britiske øyer. Men jeg ble kjeppjaget når jeg påsto at de fra Nord-Irland også er britisk. De er det. Men nekter bare å innrømme det. Jeg har rett som alltid, selv om et helt lands befolkning er uenig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Irlendere er ikke briter, da de ikke er en del av Great Britain. Nord-irer er offisiellt briter, men er ikke det jeg ville gått rundt og påstått om man var i landet, mye sterke følelser ute og går der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dere er skikkelig på kollisjonskurs med manageren deres sine meninger: - For meg var Lucas den beste spilleren på banen mot Wigan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja,tenkt å ikke følge sauementaliteten å være enig i alt som lederen gjør.... for en skam.. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har tidligere vært positiv til Lucas, men etter de siste kampene har jeg "gitt opp" håpet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dere er skikkelig på kollisjonskurs med manageren deres sine meninger: - For meg var Lucas den beste spilleren på banen mot Wigan. Fat stupid waitor vet alltid best. Mannen må jo lide av synsbedrag, å på meg virker det som han totalt har mistet kontakten med virkeligheten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja,tenkt å ikke følge sauementaliteten å være enig i alt som lederen gjør....for en skam.. Bombe at du mistolket den. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ok, jeg gir meg. Skal vi diskutere kampen i dag? Håper på: Carragher - Agger - Skrtel - Aurelio ----- Mascherano - Alonso ------- ---- Kuyt - Benayoun - Riera ---- ------------- Torres ------------ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dere er skikkelig på kollisjonskurs med manageren deres sine meninger: - For meg var Lucas den beste spilleren på banen mot Wigan. Fat stupid waitor vet alltid best. Mannen må jo lide av synsbedrag, å på meg virker det som han totalt har mistet kontakten med virkeligheten. Takk Hyrlen. Det skulle forklare hva eg mente med forrige innlegg. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kampen, ja: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Dossena Kuyt - Masch - Benayoun - Babel Torres Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kampen, ja: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Dossena Kuyt - Masch - Benayoun - Babel Torres Du vil spille 4-4-1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå