Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

– Hvis jeg ikke gjorde jobben min kunne jeg forstått det, men jeg jobbet hardt hver eneste dag, forklarer Keane.

Men herregud, når du er en spiss til 20mill£, og du bommer på flere titalls 100% sjanser, og spille kamp på kamp uten mål, og sjanser. Så gjør du ikke jobben din. Blir for dårlig og skylle på manageren. Benitez ga deg sjanser, men du utnyttet dem ikke.

Lenke til kommentar

Som regel så er det vanlig å gi nye spillere 1 sesong å bevise at man er i riktig klubb.

Keane ble også ofte benket og var noen ganger ikke med i troppen i det hele tatt, jeg syns nesten synd på Keane hvordan han ble behandlet. Har aldri syns at han har vært noe stjernespiller, men uansett.

Man kjøper heller ikke en spiller til £20 mill og ikke bruke han, det kalles idioti.

Se på Berbatov, han trengte litt tid på å tilpasse seg og nå ser du hvordan han briljerer.

Lenke til kommentar
Ja den Keane saken er helt merkelig...

Den er ikke merkelig, den er for jævlig. Liverpool viste seg absolutt fra sin styggeste side i denne saken.

Hvert fall Benitez. Får håpe han kommer tilbake for fullt i Tottenham :) (Keane altså)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

SINNSYKT god følelse før kampen idag faktisk.

Glemmer ikke at vår kanskje beste periode iår var når STEVIE manglet tidligere iår. Laget løftet seg 10 hakk, for di vet rett og slett at CAPTAIN FANTASTIC ikke vil fikse biffen.

Har troen på en superkamp av spillere som Alonso, Kuyt og Rieira.

Lenke til kommentar

Crouch skjønner Keane. Fra .no:

Portsmouths Peter Crouch forstår Robbie Keanes frustrasjon.

- Det finnes noen likheter mellom hva som har skjedde med Robbie og min egen situasjon. Jeg synes synd på ham, uttaler Crouch.

- Vi vet alle hvilken stor spiller Robbie er, men han fikk ikke en ordentlig sjanse i Liverpool. Men det er måten Rafa opererer på, og det kan være veldig frustrerende. Da jeg var der, forklarte han egentlig aldri hvorfor jeg ikke spilte.

- Det var tider da jeg trodde han ikke ville bruke meg, men så startet han med meg to eller tre kamper på rad. Det kom til et tidspunkt da jeg ga opp å gjette hvilke kamper jeg skulle spille og hvilke jeg ikke skulle spille.

- Den største skuffelsen for meg var Champions League-finalen mot AC Milan. Rafa gikk for én spiss, og det var Dirk Kuyt. Og jeg som var desperat etter å vise hva jeg kunne gjøre på den store scenen.

- Liverpool-fans vil ikke bry seg om hvordan Rafa er, så lenge de fortsetter å vinne. Du kan ikke argumentere mot statistikken hans, men samtidig kan det være veldig frustrerende.

Tipper både Xabi :D, Masch :) og Lucas :( spiller.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Litt skummelt dette med Rafa og engelske/britiske spillere. Ingen av dem slår til, og mange klager på manglende tillitt, og at det er lettere å være spansk enn brite i Liverpool. Gode engelske spillere ut under Rafa:

- Bellamy

- Crouch

- Pennant

- Keane

Skulle gjerne hatt samtlige i dagens tropp...

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om du kaller en ire for engelsk får du rimelig bank Kjetil.

At Bellamy og Peter ble solgt kan lett forsvares, muligens Pennant også. Keane derimot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...