tc47 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Men har vel blitt avkreftet av Pompey at den blir utsatt så. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp, har vel det. Uansett, om det hadde blitt utsatt, hadde vi fått hørt at vi hadde FA på vår side senere uansett. ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, jeg er klar med den. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 - Benitez likte meg ikke Som vi fryktet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 – Hvis jeg ikke gjorde jobben min kunne jeg forstått det, men jeg jobbet hardt hver eneste dag, forklarer Keane. Men herregud, når du er en spiss til 20mill£, og du bommer på flere titalls 100% sjanser, og spille kamp på kamp uten mål, og sjanser. Så gjør du ikke jobben din. Blir for dårlig og skylle på manageren. Benitez ga deg sjanser, men du utnyttet dem ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Som regel så er det vanlig å gi nye spillere 1 sesong å bevise at man er i riktig klubb. Keane ble også ofte benket og var noen ganger ikke med i troppen i det hele tatt, jeg syns nesten synd på Keane hvordan han ble behandlet. Har aldri syns at han har vært noe stjernespiller, men uansett. Man kjøper heller ikke en spiller til £20 mill og ikke bruke han, det kalles idioti. Se på Berbatov, han trengte litt tid på å tilpasse seg og nå ser du hvordan han briljerer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ja den Keane saken er helt merkelig... Når han endelig begynner å få ting til så blir han "frosset" ut... For tidlig å kvitte seg med en spiller allerede etter 6 mnd. Endret 7. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja den Keane saken er helt merkelig... Den er ikke merkelig, den er for jævlig. Liverpool viste seg absolutt fra sin styggeste side i denne saken. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den er ikke merkelig, den er for jævlig. Benitez viste seg absolutt fra sin styggeste side i denne saken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 nå.... Han kan da ikke ha vært helt alene om dette. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ja den Keane saken er helt merkelig... Den er ikke merkelig, den er for jævlig. Liverpool viste seg absolutt fra sin styggeste side i denne saken. Hvert fall Benitez. Får håpe han kommer tilbake for fullt i Tottenham (Keane altså) Endret 7. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det var vel Benitez som var grunnen tenker jeg, ikke Liverpool. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 SINNSYKT god følelse før kampen idag faktisk. Glemmer ikke at vår kanskje beste periode iår var når STEVIE manglet tidligere iår. Laget løftet seg 10 hakk, for di vet rett og slett at CAPTAIN FANTASTIC ikke vil fikse biffen. Har troen på en superkamp av spillere som Alonso, Kuyt og Rieira. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Crouch skjønner Keane. Fra .no: Portsmouths Peter Crouch forstår Robbie Keanes frustrasjon.- Det finnes noen likheter mellom hva som har skjedde med Robbie og min egen situasjon. Jeg synes synd på ham, uttaler Crouch. - Vi vet alle hvilken stor spiller Robbie er, men han fikk ikke en ordentlig sjanse i Liverpool. Men det er måten Rafa opererer på, og det kan være veldig frustrerende. Da jeg var der, forklarte han egentlig aldri hvorfor jeg ikke spilte. - Det var tider da jeg trodde han ikke ville bruke meg, men så startet han med meg to eller tre kamper på rad. Det kom til et tidspunkt da jeg ga opp å gjette hvilke kamper jeg skulle spille og hvilke jeg ikke skulle spille. - Den største skuffelsen for meg var Champions League-finalen mot AC Milan. Rafa gikk for én spiss, og det var Dirk Kuyt. Og jeg som var desperat etter å vise hva jeg kunne gjøre på den store scenen. - Liverpool-fans vil ikke bry seg om hvordan Rafa er, så lenge de fortsetter å vinne. Du kan ikke argumentere mot statistikken hans, men samtidig kan det være veldig frustrerende. Tipper både Xabi , Masch og Lucas spiller. Endret 7. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Litt skummelt dette med Rafa og engelske/britiske spillere. Ingen av dem slår til, og mange klager på manglende tillitt, og at det er lettere å være spansk enn brite i Liverpool. Gode engelske spillere ut under Rafa: - Bellamy - Crouch - Pennant - Keane Skulle gjerne hatt samtlige i dagens tropp... Endret 7. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Om du kaller en ire for engelsk får du rimelig bank Kjetil. At Bellamy og Peter ble solgt kan lett forsvares, muligens Pennant også. Keane derimot... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En ire er vel en brite? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 men ikke engelsk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Les hva jeg skrev da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå