Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Som sagt. Snakker bare om fotballfronten  ;)

8517048[/snapback]

 

Da så. På den fronten takler jeg ikke vennene mine og har måttet svi (sy syv sting) av den grunn.

8517058[/snapback]

Hvis noen kompiser av meg hadde skaffet meg syv sting hadde jeg stilt seriøst spørsmålstegn ved vennskapet. Skjønner rivaliseringen, men alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men en ting. Hvorfor er det slik at Liverpool spiller glimrende i Champions League, men mildt sagt dårlig i hjemlig liga? Tror kanskje det har noe med Benitez' spillestil å gjøre..? Er av den oppfatning at med mindre noe skjer kan han fort føre Liverpool til 3 CL-titler, men ingen ligatitler. Noen synspunkt?

8517027[/snapback]

Vi spiller ikke så dårlig i ligaen. Vi lå 12-13 poeng etter etter få kamper, deretter har vi tapt noen få her og der pga mangel på motivasjon og reservelagstilling, i kombinasjon med at United og Chelsea ikke har avgitt noe.

Lenke til kommentar

Var spent på å høre reaksjoner fra Mourinho, og det tok ikke lang tid... Akkurat som man kunne forvente; "vi fortjente å gå til finalen", "I ekstraomgangene var vi det eneste laget som prøvde å avgjøre kampen". Ha-ha, moro! :!:

 

Det spekuleres i hvor lenge han kommer til å lede Chelsea nå, men jeg håper nesten at han fortsetter, slik at vi fortsatt kan ha noe å le av. :tease:

Lenke til kommentar
Var spent på å høre reaksjoner fra Mourinho, og det tok ikke lang tid... Akkurat som man kunne forvente; "vi fortjente å gå til finalen", "I ekstraomgangene var vi det eneste laget som prøvde å avgjøre kampen". Ha-ha, moro!  :!:

 

Det spekuleres i hvor lenge han kommer til å lede Chelsea nå, men jeg håper nesten at han fortsetter, slik at vi fortsatt kan ha noe å le av.  :tease:

8517266[/snapback]

Helt enig, i begynnelsen var Mourinho irriterende, men etterhvert begynner det faktisk å bli ganske festlig. Her er uttalelse hans i går. Good stuff !

 

- De var gode i en liten periode i første omgang, men jeg så bare et lag som ønsket å vinne denne kampen. Vi fortjente å komme til finalen. Chelsea var det beste laget i den første kampen, i 90 minutter i denne kampen og i ekstraomgangene.
Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Å si at Chelsea var best sier jo det meste om Mourinho da. Chelsea har vel knapt nok spilt dårligere offensivt i år, og mye av æren for det skal Liverpool ha. Liverpool burde ha gått videre til og med før ekstraomgangene med de megastore sjansene til Kuyt og Crouch, men sånn ble det ikke. Nei, Mourinho burde heller være glad for at de kom så langt som til straffespark.

 

Edit: Greit, han var i offside med et par centimeter kanskje, men tror linjedommeren hadde vinka uansett om han hadde vært litt lenger bak.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Noen som har tenkt seg nedover til Athen, da?

8516769[/snapback]

 

Hotel og fly bestilles imorgen. Så var det bare å få tak i billetter til kampen

 

*Note to self*

Husk avbestillingsforsikring.

 

 

 

 

Men fy faen for ein kamp. Smerter i venstrearmen enda. Umennesklig når det blir straffkonk, men jeg tror min tranceaktike gjentageles av "bom,bom,bom" hver gang chelsea skulle skyte avgjorde det til vår fordel!

8517069[/snapback]

 

Satser du på billetter på svartebørs? Det kan bli vanskelig, og ihvertfall dyrt! Hørte at det forventes priser rundt 15 000 !

Lenke til kommentar

Jeg quoter fra liverpool.no:

 

Det som er sikkert er at finalelagene kun får 17.000 billetter hver – det er 3-4000 billetter færre enn for to år siden. Med over 24.000 sesongkortinnehavere blir det et mareritt når billettkontoret skal fordele billettene. Dersom du ikke har eid aksjer i klubben, eller har vært på alle hjemmekampene i Champions League kan du bare glemme å kontakte billettkontoret. Det kommer garantert ingen billetter i åpent salg.

 

Supporterklubben vil ikke motta billetter til denne kampen, og det nytter ikke å kontakte oss vedrørende denne kampen.

 

Onsdag kveld blir det klart om vi møter Manchester United eller AC Milan på gresk jord. Ryktene tyder på at svartebørsprisene kan bli rekordhøye. Det snakkes allerede om priser på over 15.000 kroner bare for kampbilletten. UEFA har klart det kunststykke å selge 9.000 såkalte ”nøytrale” billetter, i tillegg til 7.000 i Hellas. Mange av disse ender garantert opp på svartebørsmarkedet.  Prisene på det åpne marked vil også styres i forhold til om det blir engelsk eller italiensk motstander.

 

Foreløpig vet vi ikke om noen reisebyråer som har klart opplegg til den 23. mai, men noen kommer nok til å sette opp tur. De som klarer å lage pakker vil nok bli tvunget til å prise disse pakkene ekstremt høyt pga den vanskelige tilgangen på billetter.

 

Muligheten din må ligge i å få tak i noen av de få billettene som havner hos noen reisebyråer. Dette kan bli vanskelig og dyrt, men stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Hheheh, var ikke så veldig alvorlig ment fra min side. Men jeg har da råd til 15000.- Så hvis det dukker opp noe.

 

NFF får vel noen billetter? De fleste av disse forsvinner vel til sponsorer o.l. Men alle?

 

Har forresten tv3 kåret vinneren av de to billettene til finalen? *krysser fingrer og kjønnsorganer*

Lenke til kommentar
Ble litt usikker nå... Dersom Liverpool vinner finalen, eller rettere sagt - når de vinner finalen - vil de da være direkte kvalifisert til neste års Champions League uten å måtte spille ekstra kvalifiseringsrunder slik du normalt må gjøre når en blir nr 3 eller 4 i Premier League? :hmm:

8521792[/snapback]

Jepp.. clicky
An additional place in the group stage is reserved for the title-holders, in case they don't qualify via their domestic league.
Er ikke 100% sikker, men tror faktisk regelen kom etter at Liverpool ikke var direkte kvalifisert sist gang de vant CL...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...