Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada jada, jeg satte det det litt på spissen, men jeg mener likevel at per dags dato er Alonso en mye bedre fotballspiller enn Carrick, det tror jeg vi kan være enige om.

Så absolutt ikke.

Jada jada, jeg satte det det litt på spissen, men jeg mener likevel at per dags dato er Alonso en mye bedre fotballspiller enn Carrick, det tror jeg vi kan være enige om.

Nei, per dags dato er det heller motsatt.

De sa det. :)

Lenke til kommentar

Edit: Men hvis vi ser på hele sesongen under ett kan jeg være enig, mye takket være skadeoppholdene til Carrick.

Det er vel ingen tvil om at Alonso har vært bedre enn Carrick DENNE SESONGEN?

Og nei, som jeg skrev i det forrige innlegget mitt, Alonso har vært bedre enn Carrick hittil denne sesongen.

No, I didn't.

Lenke til kommentar
Og "synderen" (les; Alonso og la oss ta med Gerrard også) går fri. Går rundt og gjør fotballverdenen utrygg for fredelige, uskyldige fotballspillere som Lampard og Bosingwa(!)

Fra chelsea.no.

Trenger vel ikke si mer enn at det er patetisk at de nevner Bosingwa i den situasjonen...

Gerrard og Alonso er ikke mors beste barn de heller. Gerrard trenger vel muligens ingen forklaring. Men Alonso med sine etterslengere og generelt oppførsel på banen er noe jeg misliker. Det er ikke rart i at han blir forsøkt kvestet i annenhver kamp hvis noen trodde det bare var tilfeldig....

Lenke til kommentar
Welcome back The Game :)

Takk min kjære due :)

Forresten, er dere ikke litt redde for at kampen i mårra blir avlyst/utsatt? Ser ikke for meg at Fratton Park klarer de tøffe værforholdene i England om dagen. De er som kjent mest utsatt for kaldt vær i sør (ironsik nok)

Lenke til kommentar
La oss bli enige om en ting, Alonso er bedre enn carrick, uten tvil...

Fordi?

EDIT: Åja. Dere har jo verdens beste spillere i hver eneste posisjon. Det er derfor dere vinner så jævela mye troféer hele tia.

Nei, såklart ikke. Men dere har heller ikke det. Dere har flere spillere med høyere kvalitet enn oss i mange posisjoner, men Alonso har vært langt bedre denne sesongen

Lenke til kommentar
Forresten, er dere ikke litt redde for at kampen i mårra blir avlyst/utsatt? Ser ikke for meg at Fratton Park klarer de tøffe værforholdene i England om dagen. De er som kjent mest utsatt for kaldt vær i sør (ironsik nok)

Egentlig tror jeg det er en fordel for Liverpool om kampen blir avlyst. De har jo Gerrard ute, Alonso som sliter med skade, og Torres som er sliten etter mange kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...