Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Uansett, jeg har gitt opp sammenligningen. Vi blir aldri enige uansett.

Poenget mitt var at den "SkySports-rankinga" var lite seriøs.

Edit. Tevez har btw 6.9, men Berba har 6.5.^^

Blir lite morsomt om ikke Alonso og Torres blir klar til imorgen. Da må vi spille uten Torres, Alonso, og Gerrard. Huff, det blir vanskelig.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alonso er bedre enn Carrick når begge er i topp form, det tror jeg nesten alle ikke-United/Liverpool supportere kan se. At Carrick har vært en del av et bedre lag er ikke et argument. Tørr ikke engang tenke på hvor gode United hadde vært med Alonso på midtbanen.

Har du sett Carrick i toppform? Sesongen 05/06 var Carrick topp fem i ligaen, og da spilte han for Spurs. Han var vel hovedgrunnen til at Spurs den gang utfordret Arsenal om 4.plassen (Noe som ble ganske jevnt). Jeg ønsket meg Carrick i over et halvt år før han faktisk kom til United, og jeg var sjeleglad for at det skjedde.

05/06 sesongen? javel. tror Carrick er over the topp, kan ikke sammenlignes lenger...

Lenke til kommentar

Tipper Plessis blir tatt opp til troppen, håper mer på Pachecho :innocent:

Har ikke sansen for at vi skal hente opp plessis som kun spiller støttepasninger, i hvertfall det inntrykket jeg har etter å ha settt han med storegutta. Håper han hever seg om han får spilletid :)

Lenke til kommentar

Selvsagt har Alonso vært bedre enn Carrick så langt denne sesongen, mens det var motsatt forrige sesong. Hvordan Carrick var før det vet jeg ikke, men det jeg vet er at Alonso alltid har vært en meget god og viktig spiller for oss, med unntak av i fjor. Det var sikkert Carrick også siden dere sier det, men hvem som var best den gang er uansett totalt uviktig nå.

Lenke til kommentar
Alonso er bedre enn Carrick når begge er i topp form, det tror jeg nesten alle ikke-United/Liverpool supportere kan se. At Carrick har vært en del av et bedre lag er ikke et argument. Tørr ikke engang tenke på hvor gode United hadde vært med Alonso på midtbanen.

Har du sett Carrick i toppform? Sesongen 05/06 var Carrick topp fem i ligaen, og da spilte han for Spurs. Han var vel hovedgrunnen til at Spurs den gang utfordret Arsenal om 4.plassen (Noe som ble ganske jevnt). Jeg ønsket meg Carrick i over et halvt år før han faktisk kom til United, og jeg var sjeleglad for at det skjedde.

05/06 sesongen? javel. tror Carrick er over the topp, kan ikke sammenlignes lenger...

:roll:

Kan du ikke lese?

Jeg trakk frem Carrick sin 05/06-sesong med Spurs, fordi det gav et eksempel på at Carrick ikke trengte å være på et bedre lag for å bevise at han var en fantastisk fotballspiller. Carrick var hovedfaktoren til Tottenham sitt gode spill i 05/06, der de nesten tok CL-plassen.

Så det var derfor jeg trakk frem Carrick sin periode i Tottenham. Han har hatt minst like gode sesonger i Manchester United. Jeg mente forøvrig at Michael Carrick var englands nest beste midtbanespiller (etter Gerrard), til og med før United kjøpte han. (Kan godt dra frem innlegg på dette...)

Jeg blir helt oppgitt her, kan du virkelig ikke lese? Og kan du prøve å tenke før du svarer neste gang? Faen så mange tullinger det er her inne.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jada jada, jeg satte det det litt på spissen, men jeg mener likevel at per dags dato er Alonso en mye bedre fotballspiller enn Carrick, det tror jeg vi kan være enige om.

Så absolutt ikke.

Vi kan da ikke være enige,det burde du ha skjønt.

Lenke til kommentar
Jada jada, jeg satte det det litt på spissen, men jeg mener likevel at per dags dato er Alonso en mye bedre fotballspiller enn Carrick, det tror jeg vi kan være enige om.

Nei, per dags dato er det heller motsatt.

Edit: Men hvis vi ser på hele sesongen under ett kan jeg være enig, mye takket være skadeoppholdene til Carrick.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Per dags dato, altså denne sesongen? Det er vel ingen tvil om at Alonso har vært bedre enn Carrick DENNE SESONGEN?

Per dags dato tolker jeg som i dag/på dette tidspunkt. Så da må vi se på de siste kampene til begge to og da har Carrick vært mye bedre.

Og nei, som jeg skrev i det forrige innlegget mitt, Alonso har vært bedre enn Carrick hittil denne sesongen.

Lenke til kommentar
Han har alle egenskapene til Carrick, pluss bedre langpasninger, teknikk, fotballforståelse og visjon.

Haha, jaja. Gud bedre, hvis dere hadde hatt like gode spillere som oss hadde dere ikke tapt så og si hver kamp mot United (Jo, dere har noen få knepene seiere, men vi taper mot Blackburn engang i blant også) og havnet på 4.plass hvert år.

Se filmen hos Youtube

Bare for å ta noe fra de siste kampene.

Carrick er soleklart bedre en Alonso, det mener jeg alle med noe fotballviten ser. Har Alonso vært bedre enn Carrcik denne sesongen? Ja, pga skader på MC. I det siste? Hell no! Så god har Alonso aldri vært.

I form er det bare Gerrard (den aller beste av alle), Fabregas, Essien og Lampard i PL som er bedre.

Lenke til kommentar
Han har alle egenskapene til Carrick, pluss bedre langpasninger, teknikk, fotballforståelse og visjon.

Haha, jaja. Gud bedre, hvis dere hadde hatt like gode spillere som oss hadde dere ikke tapt så og si hver kamp mot United (Jo, dere har noen få knepene seiere, men vi taper mot Blackburn engang i blant også) og havnet på 4.plass hvert år.

Ser ikke helt relevansen her? Har aldri sagt at vi har like gode spillere som dere. Kun Gerrard, Torres, Reina og Alonso som holder United-nivå. Masche også når han er i form, noe han desverre ikke har vært i denne sesongen.

Noe vi alle kan være enig i er at Carrick (som forøvrig er min favorittspiller på Man Utd) og Alonso begge er veldig gode spillere. :thumbup:

Lenke til kommentar
Og "synderen" (les; Alonso og la oss ta med Gerrard også) går fri. Går rundt og gjør fotballverdenen utrygg for fredelige, uskyldige fotballspillere som Lampard og Bosingwa(!)

Fra chelsea.no.

Trenger vel ikke si mer enn at det er patetisk at de nevner Bosingwa i den situasjonen...

Lenke til kommentar

Jævla kvalmt, Bosingwa skulle vært suspendert i minimum 5 kamper. Men de slipper alltid unna FA's vrede, det er ikke noe nytt.

Fint at dere overkjørte pakket. Takk for det :)

At Cæshley Cole dreit seg ut på 2-0 målet frydet meg, ettersom Chelsea fansen alltid forsøker seg med at han er på høyde med super Pat.

Lenke til kommentar
Og "synderen" (les; Alonso og la oss ta med Gerrard også) går fri. Går rundt og gjør fotballverdenen utrygg for fredelige, uskyldige fotballspillere som Lampard og Bosingwa(!)

Fra chelsea.no.

Trenger vel ikke si mer enn at det er patetisk at de nevner Bosingwa i den situasjonen...

Hahahaha, han fyren som skriver det der kan umulig være edru

Lenke til kommentar
Per dags dato, altså denne sesongen? Det er vel ingen tvil om at Alonso har vært bedre enn Carrick DENNE SESONGEN?

Pga. skadeproblemer store deler av høsten på Carrick, så har Alonso vært best denne sesongen ja, men det betyr vel ikke automatisk at han er best?

Nei, som sagt - jeg har meldt meg ut av diskusjonen om "hvem som er best". Det jeg derimot reagerte på, var at enkelte mener at Carrick har vært bedre denne sesongen, noe jeg kan si nokså uavhengig (av noen klubb) at han har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...