Smågal Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Carrick har en mer stabil formkurve. Dette var en skivebom det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Alonso > Carrick anyday. Er nok ikke uten grunn at Gerrard sier at Alonso er det 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot. Er heller ikke uten grunn at Real Madrid, Barcelona osv har jaktet Alonso i lang tid. Alonso er etter min mening helt der oppe ilag med Gerrard og Torres som Liverpools viktigste og beste spillere. But hey, min mening. Jeg vet selvsagt ikke mer enn det jeg ser på TV, likt med dere. Men jeg antar Gerrard har litt mer peiling når han sier Alonso er umulig å spille mot. ---- Men denne diskusjonen blir like latterlig som Lampard VS Gerrard / Scoles vs Gerrard / Torres vs Rooney osv. La oss snu fokuset mot Portsmouth - Liverpool. Er vell akkurat nå vi skulle hatt Keane, så vi kunne kjørt ut i en 4-4-2, butno. TORRES RIERA - BENAYOUN - KUYT ALONSO - MASCHERANO AURELIO - CARRAGHER - SKRTEL - ARBELOA REINA Blir lei meg, siden jeg ikke finner plass til Agger.. menmen.. Endret 6. februar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er nok ikke uten grunn at Gerrard sier at Alonso er det 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot.Er heller ikke uten grunn at Real Madrid, Barcelona osv har jaktet Alonso i lang tid. Nå gidder jeg ikke slenge meg inn i diskusjonen, men jeg må få lov å påpeke at det der var enormt dårlige argumenter. Så hvis Neville sier at Carrick er den 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot, så er det plutselig et knusende argument fordi Neville vet bedre enn deg hvordan det er å spille mot Carrick? Natta. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er nok ikke uten grunn at Gerrard sier at Alonso er det 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot.Er heller ikke uten grunn at Real Madrid, Barcelona osv har jaktet Alonso i lang tid. Nå gidder jeg ikke slenge meg inn i diskusjonen, men jeg må få lov å påpeke at det der var enormt dårlige argumenter. Så hvis Neville sier at Carrick er den 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot, så er det plutselig et knusende argument fordi Neville vet bedre enn deg hvordan det er å spille mot Carrick? Natta. Er vell et er brukende argument enn at du sitter og svetter og sier :"HVA OM NEVILLE SIER" Er vell og mer brukende enn de som påstår de studerer hver kamp og kommer frem til en konklusjon om at Alonso beveger seg mindre eller whatsoever. Tror Gerrard har litt mer clue enn deg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fem røde i Spanias tropp Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Torres blir nok skada .. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Er nok ikke uten grunn at Gerrard sier at Alonso er det 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot.Er heller ikke uten grunn at Real Madrid, Barcelona osv har jaktet Alonso i lang tid. Nå gidder jeg ikke slenge meg inn i diskusjonen, men jeg må få lov å påpeke at det der var enormt dårlige argumenter. Så hvis Neville sier at Carrick er den 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot, så er det plutselig et knusende argument fordi Neville vet bedre enn deg hvordan det er å spille mot Carrick? Natta. Er vell et er brukende argument enn at du sitter og svetter og sier :"HVA OM NEVILLE SIER" Er vell og mer brukende enn de som påstår de studerer hver kamp og kommer frem til en konklusjon om at Alonso beveger seg mindre eller whatsoever. Tror Gerrard har litt mer clue enn deg. Og du kan ikke tenke deg at slike utsagn kan f.eks brukes for å få opp moralen hos en spiller som tidvis sliter på det området? Edit: Ellers er jeg helt uenig. Jeg ville valgt Carrick foran Alonso når som helst. Carrick har vært en meget aktiv del av Englands beste klubblag de siste to årene, noe ikke Alonso har. Ikke har han vært særlig god heller, kun denne sesongen har han begynt å vise seg igjen. Endret 6. februar 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og du kan ikke tenke deg at slike utsagn kan f.eks brukes for å få opp moralen hos en spiller som tidvis sliter på det området? Edit: Ellers er jeg helt uenig. Jeg ville valgt Carrick foran Alonso når som helst. Carrick har vært en meget aktiv del av Englands beste klubblag de siste to årene, noe ikke Alonso har. Ikke har han vært særlig god heller, kun denne sesongen har han begynt å vise seg igjen. Ser ikke Gerrard gå ut og si at Pennant er den vanskeligste han har spilt med enda han slet med moralen. Please, du forstår nok godt at det er sannhet i det Gerrard sier. Og sjokk at du velger Carrick, sjokk at United fansen velger sine egne spillere. Ville du valgt en eneste Liverpool spiller over en United spiller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kunne tatt Torres over Saha når han spilte... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ville du valgt en eneste Liverpool spiller over en United spiller? Ja, Torres over Tevez. Er nok ikke uten grunn at Gerrard sier at Alonso er det 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot. Sa han hvem som var nr 1, 2, 3 og 4? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og du kan ikke tenke deg at slike utsagn kan f.eks brukes for å få opp moralen hos en spiller som tidvis sliter på det området? Edit: Ellers er jeg helt uenig. Jeg ville valgt Carrick foran Alonso når som helst. Carrick har vært en meget aktiv del av Englands beste klubblag de siste to årene, noe ikke Alonso har. Ikke har han vært særlig god heller, kun denne sesongen har han begynt å vise seg igjen. Ser ikke Gerrard gå ut og si at Pennant er den vanskeligste han har spilt med enda han slet med moralen. Please, du forstår nok godt at det er sannhet i det Gerrard sier. Og sjokk at du velger Carrick, sjokk at United fansen velger sine egne spillere. Ville du valgt en eneste Liverpool spiller over en United spiller? Torres > Tevez som nevnt, i tillegg ville jeg i dag valgt Gerrard foran samtlige sentrale midtbanespillere vi har. Scholes VAR bedre enn Gerrard er i dag, men ikke nå lenger. Forøvrig sier jeg sjokk at du velger Alonso foran Carrick, men eneste forskjellen mellom din og min påstand er at min kan begrunnes i resultater, det kan ikke din. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alonso er bedre enn Carrick når begge er i topp form, det tror jeg nesten alle ikke-United/Liverpool supportere kan se. At Carrick har vært en del av et bedre lag er ikke et argument. Tørr ikke engang tenke på hvor gode United hadde vært med Alonso på midtbanen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Alonso er bedre enn Carrick når begge er i topp form, det tror jeg nesten alle ikke-United/Liverpool supportere kan se. At Carrick har vært en del av et bedre lag er ikke et argument. Tørr ikke engang tenke på hvor gode United hadde vært med Alonso på midtbanen. Begrunn det da, tomme påstander er ikke hvert protokollen de er skrevet over. Og argumentet mitt er hvertfall bedre enn "Gerrard sa at Alonso var xxx vanskeligste jeg har spilt mot". Og hvis han er så fantastisk, hvorfor var Rafa så desperat etter å selge han? Forøvrig trenger vi ikke Alonso, vi baserer oss ikke på langpasninger. Edit: For øvrig er Carrick rangert høyere av Sky Sports, som vanskelig kan sies å være hverken "ikke-United" eller liverpool-fans. Links: http://www.skysports.com/football/player/0..._154848,00.html http://www.skysports.com/football/player/0..._212763,00.html Og for å dra en barnslig og totalt useriøs kommentar: Tror Sky Sports vet bedre enn deg... Endret 6. februar 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han har alle egenskapene til Carrick, pluss bedre langpasninger, teknikk, fotballforståelse og visjon. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er nok ikke uten grunn at Gerrard sier at Alonso er det 5. vanskeligste spilleren han har spilt mot. Sa han hvem som var nr 1, 2, 3 og 4? Husker ikke i farten, men det var Vieira, Keane og Makelele vertfall. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke Carrick altså? Mener å huske at Carrick ikke var nevnt ja ; ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alonso er bedre enn Carrick når begge er i topp form, det tror jeg nesten alle ikke-United/Liverpool supportere kan se. At Carrick har vært en del av et bedre lag er ikke et argument. Tørr ikke engang tenke på hvor gode United hadde vært med Alonso på midtbanen. For noe forbanna piss. Har du sett Carrick i toppform? Sesongen 05/06 var Carrick topp fem i ligaen, og da spilte han for Spurs. Han var vel hovedgrunnen til at Spurs den gang utfordret Arsenal om 4.plassen (Noe som ble ganske jevnt). Jeg ønsket meg Carrick i over et halvt år før han faktisk kom til United, og jeg var sjeleglad for at det skjedde. Hva skjedde i første sesongen til Carrick i United? Jo, han og Scholes danner ligaens beste sentrale midtbane, og begge to storspiller og United vinner ligagull. Utrolig provoserende å hevde at du ikke tør å tenke på hvor gode United hadde vært med Alonso på midten, for noe piss, vi har Carrick på midten, så vi trenger ikke Alonso. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og for å dra en barnslig og totalt useriøs kommentar: Tror Sky Sports vet bedre enn deg... Okei. Sykt. For det første, det er lesere av siden som rater der. For det andre er det ratingen over denne sesongen, og det sier litt om hvor lite seriøst det der er. Det er jo ingen tvil i havet om at Alonso har vært bedre denne sesongen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og for å dra en barnslig og totalt useriøs kommentar: Tror Sky Sports vet bedre enn deg... Okei. Sykt. For det første, det er lesere av siden som rater der. For det andre er det ratingen over denne sesongen, og det sier litt om hvor lite seriøst det der er. Det er jo ingen tvil i havet om at Alonso har vært bedre denne sesongen. Carrick har slitt med skader denne sesongen, Alonso har vært bedre ja. Men Carrick har vært bedre enn Alonso de to siste sesongene og en viktig brikke i United sin suksess. Rangerer han som vår viktigste midtbanespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå