Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Moro å høre det flere ganger da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Raste vi fikk provoseringposten din. Ja, vi vet. Om du lærer deg å lese, kan du bla EN side bak, å lese der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Står ikke på side 1705 som jeg har sett. Har bladd nedover der uten å se nyheten om Gerrard. Så var det heller ikke provoseringspost. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sant nok, jeg kjører 100 per side. Den første posten var heller ikke provosering? Den som ble slettet 5sek etter den ble lagt ut? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er han så gammel?! =O Nei, da kan vi bare sende han til Wrexham Edit: Han er 21, blir 22 Han har blitt 22. Født 9 januar 1987. Sant nok, jeg kjører 100 per side. Den første posten var heller ikke provosering? Den som ble slettet 5sek etter den ble lagt ut? Nei. En moderator bare mistforsto Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, jeg sier han er bedre, og han er mye viktigere. Det er så vanskelig å sette 2 fotballspillere opp mot hverandre, at jeg tok bare med den "sammenligningen" også. Det nytter visst ikke å si verken det ene eller andre om hvem som er best av Alonso og Carrick, da dere mener det er Alonso og vi Carrick, men jeg står fortsatt på dette: Hadde dere hatt Carrick i stedet for Alonso ville han vært minst like viktig for dere, som sistnevnte er i dag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alonso bedre enn Carrick? Det er vanskelig og si for min del. Jeg synes de begge er fenomenale, men mener vel at Alonso har en bedre pasning og skuddfot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ergo Alonso bedre? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror vi trekker en konklusjon om at begge er viktige for sine respektive klubber, og at det er umulig å trekke en slags konklusjon om hvem som er best. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er vanskelig og si, fordi jeg mener Carrick er en smartere spiller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ergo Alonso bedre? Neh, Carrick er bedre på det defensive planet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Carrick har en mer stabil formkurve. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alonso er mer pasningssikker og har et bedre skuddfot, mens Carrick er mer kreativ og kan ta opp defensive delen av midtbanen mye bedre enn Alonso. Vil si at det er veldig vanskelig å si hvem som er "bedre" spiller. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ergo Alonso bedre? Neh, Carrick er bedre på det defensive planet. Pga Masch trenger ikke Xabi briljere defensivt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mer kreativ vil ikke jeg si. Ikke overaskende at vi (igjen) er uenige når vi sammenligner.(kanskje vi skal slutte med det?) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hm, jeg er uenig ja. Så ja, du har vel rett. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ergo Alonso bedre? Neh, Carrick er bedre på det defensive planet. Pga Masch trenger ikke Xabi briljere defensivt Vil nå ikke akkurat si at Carrick briljerer defensivt på United heller. United spiller omtrent aldri med et klassisk, defensivt midtbaneanker - noe Liverpool gjør hver eneste gang Masche er på banen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Alonso har uten tvil vært bedre en Carrick i år. Carrick har vært dårlig i år imo, sikkert mye på grunn av skaden. Kreativiteten til Carrick har vært helt borte i år, kommet seg i det siste, men, jeg mener Alonso har vært bedre i år.- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan ikke helt uttale meg om Carrick, men Alonso har vært Liverpool's desidert beste spiller denne sesongen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sant det som sies om Carrick, han har vært Uniteds største "skuffelse" i år, sammen med Nani. Alltid irriterende når spillere underpresterer, Carrick i form er helt klart en av PLs beste sentrale midtbanespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå