Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lucas får værtfall spille. Så jeg vil si Benitez "prøver" å ta vare på talentene våre Det er fordi dere ikke har en bred nok stall. Vi kan fint greie oss uten Anderson og Nani, siden stallen er så stor. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå snakker du jo imot deg selv når det gjelder å ta vare på talenter =P Talenter trenger spilletid :b Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns jeg ser det på Nani og Anderson Både Nani og Anderson hadde vært store stjerner på Liverpool. Faktisk så er det bare Gerrard og Alonso på midtbanen til Liverpool som er bedre pr dags dato imo. Hadde likevel valgt Anderson fremfor Alonso og Macherano anyday. Lucas gidder jeg ikke nevne engang... Selv om dere sikkert ikke vil innrømme/inse det, så vet jeg at mange Liverpool supportere misunner United for deres unge kreative talenter. Nani, som er vår dårligste ving atm, er på sitt beste, bedre enn alle vingene deres til sammen og mer enn det. Anderson får ikke spille Daglish? Feil Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde likevel valgt Anderson fremfor Alonso og Macherano anyday heheh. This made my day Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå snakker du jo imot deg selv når det gjelder å ta vare på talenter =P Talenter trenger spilletid :b Er jo vanskelig å få spilletid når man er skadet... Uansett, skjønner ikke hvorfor dette "talentet" Lucas har fått spille så mye. Han har 678 minutter i PL denne sesongen! Greit å gi gode talenter sjansen, som f.eks. Rafael (som har 608 minutter). Dere har jo selv sagt at Lucas suger, så skjønner ikke hvorfor han får så mye spilletid. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jada, jada. Greit at dere har flere gode talenter enn oss, men Nani er ikke så god. Han og Babel er ca. like store talenter på sitt beste, selv om begge har hatt lite spilletid og vært ikke fullt så gode i det siste. Og Benayoun, som har spilt med en turbo i ræva i det siste overgår i alle fall Nani. Alt kommer an på brillene en bruker... Hva synes du forresten om Albert Riera? Misunnelse er ikke tilfellet hos meg, snarere respekt. Jeg setter pris på at dere kjøper mine landsmenn (Tosic, Vidic og Ljajic), og faktisk gir dem sjanser til å overbevise om deres kvalitet. Serbia har hatt en dårlig periode de siste 10 årene, men nå kommer talentene på løpebånd. Så takk for at dere bidrar til at det blir noe ut av dem Endret 5. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde likevel valgt Anderson fremfor Alonso og Macherano anyday heheh. This made my day Det er lov å være uenig vet du. Jeg ville ikke hatt Macherano (spesiellt) eller Alonso i United. SasaB: Jepp, brillene har nok litt å si. Men jeg tror ærlig talt at de fleste her hadde byttet bønna og babel mot Nani, som jo utvilsomt er et mye større talent. Har dere sett gutten for Portugal? Eller på klubblagene når han har fått det til? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns jeg ser det på Nani og Anderson Selv om dere sikkert ikke vil innrømme/inse det, så vet jeg at mange Liverpool supportere misunner United for deres unge kreative talenter. Nani, som er vår dårligste ving atm, er på sitt beste, bedre enn alle vingene deres til sammen og mer enn det. Kanskje fordi Nani kostet mer en hele midtbanen vår også. Eller på klubblagene når han har fått det til? Har du sett Bønna når han får det til? Når det er snakk om unge talenter, er de ofte altfor ustabil til å vurderes opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) At du hele tatt sier at Nani kan spille fast på liverpool er helt på trynet. Makan til møkkaspiller, klyse hadde ikke fått spilt på Reservelaget under benitez en gang. Mascherano > Hargreaves Alonso > Fletcher Carrick er på samme nivå som Alonso imo Gerrard > Scholes. 3 spillere på vår sentral midtbane som er bedre en deres Skal sies at dere har bedre Bredde dog. Bak Gerrard, Alonso, Masche er det desverre relativt tamt hos oss. Endret 5. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) SasaB: Jepp, brillene har nok litt å si. Men jeg tror ærlig talt at de fleste her hadde byttet bønna og babel mot Nani, som jo utvilsomt er et mye større talent. Har dere sett gutten for Portugal? Eller på klubblagene når han har fått det til? Etter en rask titt på diverse statistikker, så kan jeg ærlig talt ikke si hvem som er best. Begge har gode statsikker på tidligere klubber, og sine respektable landslag. Det er nærmest dødt løp mellom de to, og jeg har en viss respekt for Babel også kjent som rapperen Rio . Jeg har alltid hatt troen på ham, så han ville jeg ha beholdt. Benayoun har jeg aldri fått meg selv til å like, virker ikke god nok for meg. Når han presterer, presterer han... men ellers spiller han svakt og jeg blir irritert når han tom er på benken. Bare Lucas jeg tåler mindre, han minner meg mer og mer om Sissokko. Stort talent, gode enkeltkamper men passet bedre inn i italiensk fotball. Dessverre :/ Lucas er nok ikke god nok til å spille for AC Lecce en gang. Endret 5. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg skjønner ikke hvordan dere kan sammenligne enkeltspillere mot enkeltspillere i 2 systemer som er så fundamentalt forskjellig sammensatt i formasjon og spillestil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sissoko? Mann, han var virkelig god før den øyeskaden han fikk. Da gikk det bare nedover.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sissoko? Mann, han var virkelig god før den øyeskaden han fikk. Da gikk det bare nedover.. Ca. det samme som Lucas, et sted gikk det galt og gutten som scorte et sykt mål i fjor er en skygge av skyggen sin... Hvis jeg husker riktig scorte Sissokko sitt eneste mål for oss et par måneder før han ble solgt. Den neste Patrick Viera ble ikke det helt store for oss... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke akkurat slik jeg husker han. Han var en, litt dårligere, versjon av vår svære lille Mascherano. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) At du hele tatt sier at Nani kan spille fast på liverpool er helt på trynet. Makan til møkkaspiller, klyse hadde ikke fått spilt på Reservelaget under benitez en gang. Mascherano > Hargreaves Alonso > Fletcher Carrick er på samme nivå som Alonso imo Gerrard > Scholes. 3 spillere på vår sentral midtbane som er bedre en deres Skal sies at dere har bedre Bredde dog. Bak Gerrard, Alonso, Masche er det desverre relativt tamt hos oss. med deres gutters prestasjoner står dere vel ikke i noen posisjon til å kalle noen av Uniteds spillere for ræva. Nani hadde spilt fast på Liverpool, det er jeg helt sikker på. Macherano er ikke bedre enn Hazza og jeg finner det morsomt at du sammenligner Alonso med Fletcher. Prøv med Carrick, som er bedre. Andy er på høyde, men har potensiale til å bli mye bedre. Gerrard er den beste av de alle, det er jeg enig i. Om dere hadde hatt 3 spillere på midten som var bedre enn våre, ville dere ikke være så underlegene. Om du mener jeg bruker United briller, så bruker du Liverpool briller. Feks så har ikke Mache vært bedre enn Fletcher i år og han er opprinnelig 5. valg på midten. Og nei, Carrick er bedre enn Alonso. Det tror de fleste ikke-liverpool supportere er enig i. Med untak av Gerrard og Torres, hadde ingen på Liverpools ellver gått inn i 11'eren vår. Kanskje 2-3 spillere utenom som hadde kommet med i troppen. Man bare kanskje. Sissoko var et bomsalg. SasaB: Syntes ikke Riera er all that, men han har vært langt bedre enn hva jeg hadde trodd. Av det jeg har sett av mannen i Spania og i City, var jeg sikker på at han kom til å bli en flopp. Det har han ikke blitt. En helt grei spiller som er fin å ha for Liverpool. Han besitter endel kvaliteter som dere ikke har for mye av. Tenker da på evnen til å utfordre 1 mot 1 bl.a. Endret 5. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Og nei, Carrick er bedre enn Alonso. Enig i mye, men denne er jeg ikke enig i. Alonso er fantastisk i Liverpool-laget. Han har iallefall mye mer betydning for Liverpool, enn det Carrick har for United. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Og? Carrick er jo helt femmenal Egon. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Og nei, Carrick er bedre enn Alonso. Enig i mye, men denne er jeg ikke enig i. Alonso er fantastisk i Liverpool-laget. Han har iallefall mye mer betydning for Liverpool, enn det Carrick har for United. Det du sier der viser bare at førsteelleveren deres er mye svakere enn vår, ikke hvem som er best av de to. Hadde dere hatt Carrick i stedet for Alonso ville han vært minst like viktig for dere, som sistnevnte er i dag. Endret 5. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, jeg sier han er bedre, og han er mye viktigere. Det er så vanskelig å sette 2 fotballspillere opp mot hverandre, at jeg tok bare med den "sammenligningen" også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 For de som kanskje ikke har fått med seg det. Gerrard er ute i 3 uker for dere. Er sikkert sen med postinga igjen, typisk meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå