Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skjønner ikke hvorfor han prioriterer Lucas. De siste kampene har han jo laget straffe, og fått rødt kort. Det eneste Lucas mangler nå er selvmål! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 HEY! Det er Carra's jobb. Nei,hvorfor Lucas brukes er et myserium. Kanskje Rafa er hans far eller no Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lucas er enda ung, og han har potensiale. Må huske at han har spilt et par bra kamper for oss også. Men han er alt for ustabil. Alt for ofte dårlig. Han var jo ganske bra i Newcastle kampen? Uansett, At Gerrard får en skade er ingen bombe, han har jo spilt alle kampene våre i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ganske bra er uten tvil en overdrivelse.(imo) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lucas er enda ung, og han har potensiale. Må huske at han har spilt et par bra kamper for oss også. Men han er alt for ustabil. Alt for ofte dårlig. Han var jo ganske bra i Newcastle kampen? Alle var gode i Newcastle-kampen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sant det, Latias. Nei, det er nok noe med Rafa og blondiner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De to har jo visse likhetstrekk. Øyne,nese,hake. I smell faul play Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, den fortapte sønn, mon tro.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ville forklart endel Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns Lucas får litt for mye pes jeg. Fyren er trossalt bare 20 år. Skal sies at Gerrard spilte som en gud i den alderen, men jeg har troa på han enda. Jeg vil iallefall gi han en sesong til. Om det ikke går, er jeg skjeleglad om han blir sendt på lån til Wrexham. For da blir de bedre på FM Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns Lucas får litt for mye pes jeg. Fyren er trossalt bare 20 år. Skal sies at Gerrard spilte som en gud i den alderen, men jeg har troa på han enda. Jeg vil iallefall gi han en sesong til. Om det ikke går, er jeg skjeleglad om han blir sendt på lån til Wrexham. For da blir de bedre på FM Han er 22. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er han så gammel?! =O Nei, da kan vi bare sende han til Wrexham Edit: Han er 21, blir 22 Endret 5. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Leivas form i 2006 ledet til rapporter om økt europeisk interesse fra mange europeiske klubber som Palermo, Inter, Juventus, Atlético Madrid og FC Barcelona. Lucas avslo et tilbud om overgang til Manchester United og Everton FC før han bestemte seg for å forlate Grêmio til fordel for Liverpool FC. Fy faen, er glad han avslo budet fra oss! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jaja, det tok Ronaldo 3 år å venne seg til PL, kanskje det blir det samme med Lucas. For fyren var utrolig god i Brasil. Og Lucas er jo 2 år yngre en Ronaldo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fy faen, er glad han avslo budet fra oss! I følge man utd leiren her hadde han vært en stjerne hos dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, vi tar bedre vare på talentene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Syns jeg ser det på Nani og Anderson Anderson har ikke vært så dårlig, men han kan mye bedre enn hva han har vist i United i år iallefall. Endret 5. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke sammenlign Anderson med Lucas! Anderson er 1000 ganger bedre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lucas får værtfall spille. Så jeg vil si Benitez "prøver" å ta vare på talentene våre Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 20kr på at Dalla Valle putter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå