Corey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) This just in: Liverpool Football Club today confirmed Steven Gerrard suffered a tear to his left hamstring during Wednesday night's FA Cup defeat at Everton. Gerrard limped out of the action just sixteen minutes into the fourth round replay at Goodison and now faces three weeks on the sidelines. A club spokesman told Liverpoolfc.tv: "A scan today has confirmed a tear in the hamstring of Steven's left leg. He will be out of action for about three weeks." Kilde: Liverpool offisielle hjemmeside. Edit:Tok en kjapp gjennomgang på kampprogrammet til Pool,og hvis jeg har regnet riktig,betyr det at Stevie G mister Pompey B,City H,Boro B.Er han max uheldig mister han Sunderland H og Man Utd B. Endret 5. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 tror ikke han mister real madrid og man utd. tipper han er ute til begynnelsa av mars. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan Pennant spille mot dere til helga, eller stod det i avtalen at han ikke kan møte dere? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det går vel ikke når man er på lån fra en klubb. Er nesten 100% sikker på at han ikke kan spille. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan Pennant spille mot dere til helga, eller stod det i avtalen at han ikke kan møte dere? Han kan ikke spille den kampen. Synd med Gerrard, vi trengte ikke dette nå, men håper ting går bra og at han rekker Real Madrid kampen i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Savner Pennant jeg Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Savner Pennant jeg Ja så ofte han var på banen og fortjente lønna si så :-P Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette med Gerrard var ikke verdens dårligste nyheter. For min del kunne han ikke valgt en bedre periode å bli skadd på. Han mister mest sannsnylig "bare" 2 LFC kamper. Han mister Potrsmouth borte, landskamp, og Shitty hjemme. Ikke all verdens kamper å miste, selvom vi i tillegg mister Alonso i Shitty kampen. Den blir hard. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mister han mot Real Madrid i CL. Litt surt. Men vi har vel Mache og Alonso spilleklare? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje Pachecho kommer inn i varmen til city kampen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mister han mot Real Madrid i CL. Litt surt. Men vi har vel Mache og Alonso spilleklare? Han rekker nok garantert Real kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette med Gerrard var ikke verdens dårligste nyheter. For min del kunne han ikke valgt en bedre periode å bli skadd på. Han mister mest sannsnylig "bare" 2 LFC kamper. Han mister Potrsmouth borte, landskamp, og Shitty hjemme. Ikke all verdens kamper å miste, selvom vi i tillegg mister Alonso i Shitty kampen. Den blir hard. Dere har jo Lucas tilbake da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dere har jo Lucas tilbake da. Jojo, derfor den blir hard.. Med tanke på at Shitty spiller med 12 spillere, og Liverpool med 10.. -.- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å ja, daså! :!: Hva med å kjøre noe sånt: Kuyt - Bønna - Mascherano - Riera Torres - Babel Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Joa, den hadde gått faktisk. Bønna greide seg ok igår på sentral, men problemet er jo at Rafa aldri kommer til å starte med Babel på topp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Joa, den hadde gått faktisk. Bønna greide seg ok igår på sentral, men problemet er jo at Rafa aldri kommer til å starte med Babel på topp. Hva med Babel på ving, og Kuyt på topp? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 That's more like it. Men jeg tipper den venstre ballsteinen min at Rafa kjører Lucas mot Shitty. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Masche-Lucas Kuyt-Pacheco/Bønna/-Riera/Babel Torres Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rafa kan fint finne på å starte med Babel på topp evt. i Gerrard sin hengende posisjon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jepp, mener jeg også. Men kommer han til å gjøre det? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå