Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

This just in:

Liverpool Football Club today confirmed Steven Gerrard suffered a tear to his left hamstring during Wednesday night's FA Cup defeat at Everton.

Gerrard limped out of the action just sixteen minutes into the fourth round replay at Goodison and now faces three weeks on the sidelines.

A club spokesman told Liverpoolfc.tv: "A scan today has confirmed a tear in the hamstring of Steven's left leg. He will be out of action for about three weeks."

Kilde: Liverpool offisielle hjemmeside.

Edit:Tok en kjapp gjennomgang på kampprogrammet til Pool,og hvis jeg har regnet riktig,betyr det at Stevie G mister Pompey B,City H,Boro B.Er han max uheldig mister han Sunderland H og Man Utd B.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan Pennant spille mot dere til helga, eller stod det i avtalen at han ikke kan møte dere?

Han kan ikke spille den kampen.

Synd med Gerrard, vi trengte ikke dette nå, men håper ting går bra og at han rekker Real Madrid kampen i slutten av denne måneden.

Lenke til kommentar

Dette med Gerrard var ikke verdens dårligste nyheter. For min del kunne han ikke valgt en bedre periode å bli skadd på. Han mister mest sannsnylig "bare" 2 LFC kamper. Han mister Potrsmouth borte, landskamp, og Shitty hjemme. Ikke all verdens kamper å miste, selvom vi i tillegg mister Alonso i Shitty kampen. Den blir hard.

Lenke til kommentar
Dette med Gerrard var ikke verdens dårligste nyheter. For min del kunne han ikke valgt en bedre periode å bli skadd på. Han mister mest sannsnylig "bare" 2 LFC kamper. Han mister Potrsmouth borte, landskamp, og Shitty hjemme. Ikke all verdens kamper å miste, selvom vi i tillegg mister Alonso i Shitty kampen. Den blir hard.

Dere har jo Lucas tilbake da. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...