CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 - Kampen snudde med utvisningen, men jeg vil foretrekke å ikke si noe om det. - Rafa Håper dette er et hint til at han endelig har sett at Lucas absolutt ikke er i form for tiden, og han absolutt ikke burde få starte fra start. Lån han ut til ett eller annet lag i england, så han kommer seg inn i varmen på førsteellver, så kan han istedenfor komme sterkt tilbake for Liverpool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Han er da allerede inne i varmen i en førstellever? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Igjen; jeg har ikke sett kampen og bør kanskje ikke uttale meg, men det ser ut til at de samme tingene ser ut til å gjenta seg. - Lucas og Dossena fra start. (Våre to desidert dårligste spillere). - Defensiv dritt fotball. - Torres får ikke fullføre. At Lucas gjør mye feil kan han ikke noe for - han er ikke bedre. Derfor er det ikke ham irritasjonen i første rekke går utover, men over Benitez. Skjønner dere det dere andre også eller? Han er syk, han vet ikke hva han gjør, han vet ikke hva han bør gjøre, han har mistet all kontroll - han må vekk! Listen over idiotiske manøvre begynner å bli pinlig lang. Foruten det som allerede er nevnt, minnes jeg bl.a. dette: - kontroversielle bytter - kjøpet og salget av Keane - isfronten mot Pennant - pinlige pressekonferanser - ingen taktikk / plan Greit han gjorde det bra mot f.eks Chelsea, men det er typisk Benitez. Det er i slike oppgjør han kan gjøre det briljant, men straks vi er ferdige med disse kommer hverdagen hvor ingenting stemmer igjen. Spesielt etter jul, akkurat i det han offisielt har hatt problemer med nyrestein, har motbakken også begynt. Men "nyrestein-teorien" er sannsynligvis bare en dekkhistorie for å skjule at han har fått hjerneslag. Men vi har omsorg for deg Benitez, derfor ønsker vi for din egen del at du tar din hatt og går. Lykke til videre, håper du får et langt liv. Gravøl. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Torres fullførte vel ikke pga. en liten skade, tror jeg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Torres fullførte vel ikke pga. en liten skade, tror jeg. Kvelden / natta / morgendagen / neste dagene / ukene ble ikke noe bedre av denne opplysningen hvis det stemmer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Torres fikk en liten skade etter 10minutter,men fulførte. Ble pakket godt inn av Everton,og hadde mer eller mindre ingen å spille med. Positivt fra kampen: Lucas får ikke lov by law å spille mot Pompey Negativt fra kampen: Det kan heller ikke Alonso eller Gerrard(skade) Endret 5. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eneste positive vi kan ta fra kamper er jo at vi forhåpentligvis slipper å se Lucas i 2-3(?) kamper fremover. Bare en kamp siden det ikke var direkte rødt, dessverre for oss. Var på jobb ikveld, hysterisk morsomt når Pianisten sang "Scousers will never get a job" og "Rafa's Cracking up" mens Liverpool-fansen tuslet ut døra. Men uansett var dette bare Fa-cupen, å med stallen deres er det like greit med mindre kamper. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var det jeg og tenkte. Var egentlig pytt pytt om vi gikk videre, men synd å ryke ut for Everton da.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hihi, satt å leste noen poster av begynnelsen av sesongen i 06-07. Morsom lesning. Kuyt er i mine øyne en smule oppskrytt. Redd han ender opp som en ny Kezman om han skulle finne på å dra over kanalen. Også Liverpool ville ha godt å av Fernando Torres. Alle ville hatt godt av Fernando Torres! Makan til spiller skal man lete lenge etter! Men han blir vel kanskje en "smule" dyr for Rafa.. =/ Så lenge Kuyt kommer vil jeg si at troppen er så komplett som den kan bli per dags dato. Og det er her Rafa virkelig har gjort en fantastisk jobb - Liverpool har jo ikke hatt en slik bredde i stallen på maaange år, og det er utrolig viktig i en lang ligasesong. Eneste jeg synes vi mangler, som må på plass neste transfervindu, er en rask midtstopper som kan gå rett inn på laget, samt kanskje en høyreving/sentral midtbanespiller til. Ble litt skremt da jeg leste lenger ned på siden, der det står at Chelsea forhører seg om Riise! Men tviler på at han forlater LFC.. Dog, Riise har jo en tendens til å senke Chelsea, så helt dumt er det kanskje ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi taper denne. Lucas scorer selvmål. Nesten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Torres fikk en liten skade etter 10minutter,men fulførte. Ble pakket godt inn av Everton,og hadde mer eller mindre ingen å spille med. Positivt fra kampen: Lucas får ikke lov by law å spille mot Pompey Negativt fra kampen: Det kan heller ikke Alonso eller Gerrard(skade) Feil. Lucas får ikke spille mot Pompey, Men det får Alonso. Alonso er suspandert mot Shitty, og der kan lucas spille. Tror nesten det er verre faktisk. Og når det gjelder kampen i går. Så gjorde Everton en veldig god jobb med å kjempe oss ut av stilen. Selv syns jeg de spiller destruktivt, og regel rett stygt av og til. Men, my av æren skal Phil Jagielka ha, som spilte en strålende kamp. Endret 5. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg syns denne var så humor at den fortjener å bli postet her også Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, tror den ligger et par sider bak her, Corey. Men god er den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Digger det "neivel " blikket han har rett før han går ut av døra. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå begynner jeg å bli utolmodig med Rafa. Han skal alltid legge seg bak å bli defansiv etter 75min. Er rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja merkelig at vi ikke kjørte på som galniger i går med en mann mindre Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å angripe som gale menn er idiotisk med en mann mindre. Skal sies at vi ikke gjorde noen god kamp i går, men all heder til Everton, som gjorde oss dårlige. Skjønner ikke at Jagielka ikke er på landslaget, han har vært Enorm i Everton forsvaret i år. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Igjen; jeg har ikke sett kampen og bør kanskje ikke uttale meg, men det ser ut til at de samme tingene ser ut til å gjenta seg. - Lucas og Dossena fra start. (Våre to desidert dårligste spillere). - Defensiv dritt fotball. - Torres får ikke fullføre. At Lucas gjør mye feil kan han ikke noe for - han er ikke bedre. Derfor er det ikke ham irritasjonen i første rekke går utover, men over Benitez. Skjønner dere det dere andre også eller? Han er syk, han vet ikke hva han gjør, han vet ikke hva han bør gjøre, han har mistet all kontroll - han må vekk! Listen over idiotiske manøvre begynner å bli pinlig lang. Foruten det som allerede er nevnt, minnes jeg bl.a. dette: - kontroversielle bytter - kjøpet og salget av Keane - isfronten mot Pennant - pinlige pressekonferanser - ingen taktikk / plan Greit han gjorde det bra mot f.eks Chelsea, men det er typisk Benitez. Det er i slike oppgjør han kan gjøre det briljant, men straks vi er ferdige med disse kommer hverdagen hvor ingenting stemmer igjen. Spesielt etter jul, akkurat i det han offisielt har hatt problemer med nyrestein, har motbakken også begynt. Men "nyrestein-teorien" er sannsynligvis bare en dekkhistorie for å skjule at han har fått hjerneslag. Men vi har omsorg for deg Benitez, derfor ønsker vi for din egen del at du tar din hatt og går. Lykke til videre, håper du får et langt liv. Gravøl. In Rafa we trust ! Selv om jeg ikke skjønner dette med Keane . Dette med Pennant skjønner jeg alt for godt , han var bare interessert i å drikke jack daniels og heve høy lønn på reservelaget Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å angripe som gale menn er idiotisk med en mann mindre. Skal sies at vi ikke gjorde noen god kamp i går, men all heder til Everton, som gjorde oss dårlige. Skjønner ikke at Jagielka ikke er på landslaget, han har vært Enorm i Everton forsvaret i år. DEt gjorde Arsenal, slik at dere fikk ikke noe særlig sjanse å få sjanser foran målet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Digger det "neivel " blikket han har rett før han går ut av døra. Er vel mer et "Hell no!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå