MagnusW Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ikke bare defensivt om Babel kommer på nå. EDIT: Torres av ja, da blir det ikke veldig mye mer offensivt. Endret 4. februar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jess, nå blir vi å score mange mååål! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og der mista vi det vi hadde av håp. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor vil vi ikke vinne kampen? Vi spiller alt for defensivt, SteveG er ute med skade, da bytter man ikke ut Torres? Eller blir FA-cupen nedprioritert? Greit for meg, men.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har tro på Babel. Burde egentlig legge meg, skal opp kl halv seks i morgen. =/ Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har tro på Babel. Burde egentlig legge meg, skal opp kl halv seks i morgen. =/ Soving er oppskrytt!! Det er tydeligvis offensiv angrepsfotball også... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syntes Carra har gjort en knalljobb! Og selvfølgelig Lucas Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får vi straffekonk vinner vi tipper jeg. Er det rart at vi legger oss litt bakpå? Vi har en mann mindre. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har tro på Babel. Burde egentlig legge meg, skal opp kl halv seks i morgen. =/ Soving er oppskrytt!! Det er tydeligvis offensiv angrepsfotball også... Egentlig ikke, jeg trenger 10 timer hver natt. Men er ikke aktuelt å sove nå. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syntes Carra har gjort en knalljobb! Og selvfølgelig Lucas EDIT: Eventuelt så vinner Liverpool straffene! Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forståelig at Torres ble bytta ut, jeg synest ikke han har hatt en god dag. Når trente forresten Liverpool sist på innlegg? Det er jo faen meg ikke en sjel som gjør annet enn å pælme ballen helt tilfeldig i retning målområdet. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hjertet mitt stopper hver gang det er skudd på mål nå. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Akkurat det kommer jo av at de backene vi har kan ikke slå en eneste god ball inn i feltet. Får vi noen nye backer inn, blir det mye bedre. Eller noe alà Insua feks. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jævlig fint med reklame når de scorer. Jaja, i dag spilte vi så ræv at vi ikke fortjente annet. Skal ikke si hva jeg mener om laguttaket og taktikken til Rafa. Takk for 30 unødvendige ekstra minutter etter en jævlig lang dag. Endret 4. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fantatisk forsvarspill. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Faen i hel****** :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Genialt Rafa. Xabi soner mot City, vi taper poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå