Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det som overrasket meg mest i dag var at Zenden ikke ødela alt for oss. Han var slettes ikke god i dag heller, og må bort i sommer, men han spilte hvertfall ikke så katastrofalt som forrige kampen. Straffemålet gikk mer på rutinen hans tror jeg.

8516381[/snapback]

Zenden var da minst like god som alle andre på Liverpool idag, slutt å klag på en mann som knapt har spilt fotball i år.

 

Gratulere. Ses i finalen, der dere taper.

8516713[/snapback]

Det er jeg ikke enig i. Han var bedre enn forrige kamp, men det skal vel ikke så mye til. Så vi i det hele tatt et bra innlegg fra fyren i dag? Bidro han noe særlig bra offensivt anna enn lompeinnlegg og litt småløp. Næh. Gleder meg voldsomt til Kewell er tilbake jeg altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jeg ikke enig i. Han var bedre enn forrige kamp, men det skal vel ikke så mye til. Så vi i det hele tatt et bra innlegg fra fyren i dag? Bidro han noe særlig bra offensivt anna enn lompeinnlegg og litt småløp. Næh. Gleder meg voldsomt til Kewell er tilbake jeg altså.

8516830[/snapback]

Han hadde da flere skudd. Var alltid rett plassert defensivt, ulikt Mascherano. Å han var sammen med resten av Liverpools midtbane flinke til og ta ut Chelsea sin. Savnet nok Ballack og en Lampard i form her ja. Uansett kan man ikke kritisere Zenden etter denne kampen, Liverpool spiller spillet sitt opp mot det beste. De tar ut Chelsea, og slipper dem sjeldent på kontringer. I tillegg er Agger strålende mot Drogba, samt at hvor var kantene til Chelsea? Destruktiv dritfotball ja, men veldig effektiv.

 

Å som jeg har sagt flere ganger, fortjent at LFC er videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Zenden var veldig god denne kampen. Er fornøyd med ham, kanskje fordi jeg undervurderte ham. Uansett, han gjorde jobben bedre en Gonzalez hadde klart.

Lenke til kommentar

Uenig med dere begge. Zenden var mye bedre enn forrige kampen, og han kom faktisk til innlegg (som ikke var allverden spør du meg) og hadde hvertfall ett skudd. Men allover synes jeg det er altfor mye rot og slurv til at han kan spille på Liverpool.

 

Edit: Han gjorde det nok bedre enn Gonzalez hadde gjort, men der har han alderen og rutinen på sin side. Gonzalez kommer.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Zenden er vel faktisk en av de få reservene på Liverpool som jeg faktisk ser skikkelig kvalitet i. Kanskje siden jeg har sett mye av han før og vet hva som bor i han. At fyren er litt ute av form nå er ikke merkelig.

 

Uvurdelig defensivt iforhold til Gonz&kompani.

Lenke til kommentar

Nja, vet ikke om han var så uvurderlig. Han var direkte dårlig borte mot Chelsea. Men han viser at han fortsatt kan og har rutine i dag, så all honnør til Bolo.:] Tror dog ikke han er å finne i stallen forekommende sesong..

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Gratulerer til alle Liverpool-supportere. Det var en fortjent seier i kveld, og jeg gleder meg til vi forhåpentligvis møtes i finalen. En slik kamp vil skape langvarige sår mellom meg og kompisene mine på fotballfronten, men det er nå så.

 

Men en ting. Hvorfor er det slik at Liverpool spiller glimrende i Champions League, men mildt sagt dårlig i hjemlig liga? Tror kanskje det har noe med Benitez' spillestil å gjøre..? Er av den oppfatning at med mindre noe skjer kan han fort føre Liverpool til 3 CL-titler, men ingen ligatitler. Noen synspunkt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En slik kamp vil skape langvarige sår mellom meg og kompisene mine på fotballfronten, men det er nå så.

8517027[/snapback]

 

Tre av mine beste kompiser er ihuga United-supportere og jeg er minst like ihuga Liverpool-supporter, men vi kommer fortsatt til å være like gode venner etter finalen. Det er greit at man lever seg inn, men kompiser kommer ALLTID foran fotball.

Lenke til kommentar
Av og til lurer jeg på om du kødder, Hyrlen.

8517007[/snapback]

Nå var jo dette litt på spissen, men etter å ha sett Zenden i Barca, Chelsea og Boro så vet jeg hva som bor i han. Klart det er mer kvalitet på Liverpools benk, du vet jo selv at jeg liker Bellamy og Sissoko.

 

Rutine/kvalitet > Talent når det kommer til CL.

Lenke til kommentar
Gratulerer til alle Liverpool-supportere. Det var en fortjent seier i kveld, og jeg gleder meg til vi forhåpentligvis møtes i finalen. En slik kamp vil skape langvarige sår mellom meg og kompisene mine på fotballfronten, men det er nå så.

 

Men en ting. Hvorfor er det slik at Liverpool spiller glimrende i Champions League, men mildt sagt dårlig i hjemlig liga? Tror kanskje det har noe med Benitez' spillestil å gjøre..? Er av den oppfatning at med mindre noe skjer kan han fort føre Liverpool til 3 CL-titler, men ingen ligatitler. Noen synspunkt?

8517027[/snapback]

I følge de fleste andre United-supporterne her på forumet er det ren og skjær flaks. :roll:

Lenke til kommentar
En slik kamp vil skape langvarige sår mellom meg og kompisene mine på fotballfronten, men det er nå så.

8517027[/snapback]

 

Tre av mine beste kompiser er ihuga United-supportere og jeg er minst like ihuga Liverpool-supporter, men vi kommer fortsatt til å være like gode venner etter finalen. Det er greit at man lever seg inn, men kompiser kommer ALLTID foran fotball.

8517041[/snapback]

 

Som sagt. Snakker bare om fotballfronten ;)

 

I følge de fleste andre United-supporterne her på forumet er det ren og skjær flaks. :roll:

8517046[/snapback]

 

Selvsagt er det ikke flaks...

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Som sagt. Snakker bare om fotballfronten  ;)

8517048[/snapback]

 

Da så. På den fronten takler jeg ikke vennene mine og har måttet svi (sy syv sting) av den grunn.

Lenke til kommentar
Noen som har tenkt seg nedover til Athen, da?

8516769[/snapback]

 

Hotel og fly bestilles imorgen. Så var det bare å få tak i billetter til kampen

 

*Note to self*

Husk avbestillingsforsikring.

 

 

 

 

Men fy faen for ein kamp. Smerter i venstrearmen enda. Umennesklig når det blir straffkonk, men jeg tror min tranceaktike gjentageles av "bom,bom,bom" hver gang chelsea skulle skyte avgjorde det til vår fordel!

Lenke til kommentar
Da så. På den fronten takler jeg ikke vennene mine og har måttet svi (sy syv sting) av den grunn.

8517058[/snapback]

 

Hehe. Ingen skader her. Enda... Har en god kompis som er Milan-fan også. Tror ikke vi snakker om fotball dagen etter kampen. Uansett resultat.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...