The Hoff Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) På stream. For tiden på en 24" LCD. http://da.wikipedia.org/wiki/Synsbedrag Fantastisk Men for å være litt seriøs: Hvis Lucas er en av de beste midtbanespillerne i verden i sin aldersgruppe, er jeg seriøst bekrymret. Pasningsfeil på pasningsfeil, i tillegg til svak duellkraft, slapp teknikk og temmelig treg. Edit: Men jeg støtter forøvrig Rafa i å bruke han. Ingen blir bedre av å sitte på benken, og han kostet vel en del millioner pund? Endret 4. februar 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flott dømt altså, gult til lucas der.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Der er jeg faktisk enig med dommer. Lucas har en tendens til å være litt ufin, men jeg liker innsatsen hans i dueller generelt. Hmm, Fellaini ut, kanskje Moyes er lei av faenskapet hans. Endret 4. februar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, Fellaini ut, kanskje Moyes er lei av faenskapet hans. Tipper det var sveisen han så seg lei av jeg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Da forsvinner vel Pienaar snart ut og. edit: Hva var det jeg sa. Endret 4. februar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Verdens beste supportere" i full gang her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da forsvinner vel Pienaar snart ut og. edit: Hva var det jeg sa. Premie på vei i posten. Gratulerer! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Verdens beste supportere" i full gang her. Pælming av dritt utpå banen har ingen ting for seg. Barnslig oppførsel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 haha hva faen slags corner var det der alonso Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan har Luvas vært? Kom akkurat hjem. Hvor alvorlig så Gerrards skade ut? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 fikk ikke med meg første 20 men, lucas har vært lucas og tror det var noe smårusk med Gerrard. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan har Luvas vært? Kom akkurat hjem. Hvor alvorlig så Gerrards skade ut? Hamstring. Noen uker. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 LUCAS RØDT KORT ...... BOMBE!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så jævla sjokk. Idiot. Sa det kom et rødt kort, men trodde nå det skulle komme andre veien. Makan til tosk. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Helvete, Lucas. HAn burde aldri startet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas seff. Jaja, mange sier vi er bedre med ti mann enn han Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas kan brenne, gjør faen ikke mye bra for dette laget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå