Varmo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får ikke sett kampen, men jeg liker ikke hva jeg hører. Lucas og Dossena fra start? Gerrard skadet? Hvor alvorlig? Vanskelig å si hvor alvorlig, så ut som noe som kunne ligne en strekk på baksiden av låret. Må nok vente til i morgen før vi vet noe om omfanget. Men det så ikke mer alvorlig ut en at jeg ikke blir overrasket om han starter på lørdag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Får ikke sett kampen, men jeg liker ikke hva jeg hører. Lucas og Dossena fra start? Gerrard skadet? Hvor alvorlig? Vanskelig å si hvor alvorlig, så ut som noe som kunne ligne en strekk på baksiden av låret. Må nok vente til i morgen før vi vet noe om omfanget. Men det så ikke mer alvorlig ut en at jeg ikke blir overrasket om han starter på lørdag. Snakk om at det var uker, ikke dager. Edit: Fellaini skulle vært utvist nå. Edit2: Tipper vi får se det røde før kampslutt sånn som Everton holder på. Håper ikke dommeren er for feig til det. Endret 4. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 FAEN driver fellaini med? tipper skrtel følte for å banke dritten ut av han der Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da spiller han neppe på lørdag, da spiller vi jo "bare" mot Portsmouth, som vi klarer å slå selv om vi spiller for halv maskin. Undervurdering here I come again. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Faen, kjenner at sinnet koker mot Fellaini, det er så vanvittig unødvendig det han driver med. Gir Skrtel et kne baki låret, helt uten grunn. Faen så tragisk. Stygge Pienaar er ikke stort bedre. Ufine dritt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Everton har ramp på banen og på tribunen. MAURANE GRIS FELLAINI! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fellaini er råtten, har ingenting på en fotballbane å gjøre det han driver med. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Everton har ramp på banen og på tribunen. MAURANE GRIS FELLAINI! HAHA! En av de bedre jeg har hørt fra Anfield-folket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hva fikk han skoen for? For å være den styggeste spilleren noen gang? EDIT: Fikk ikke sammenslått innleggene. Endret 4. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Everton har ramp på banen og på tribunen. MAURANE GRIS FELLAINI! HAHA! En av de bedre jeg har hørt fra Anfield-folket Må jo få quota norges beste fotball kommentator. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fellani og Pienaar er noe av det verste jeg har sett til nå, makan til stygge taklinger. Æsj. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 42. min. Fellaini oppfører seg rett og slett som en real drittsekk da han bevisst setter kneet hardt rett i baken på Skrtel, som kontrollerer ballen ut til utspark. Slovaken hisser seg selvsagt opp over hendelsen, og Wiley romr gemyttene og rekker en advarende pekefinger mot Fellaini. Liveoppdateringa til liverpool.no er herlig Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fellaini e kall da:D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 lurer på alderen til han der som sitter og skriver det... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fellaini e kall da:D Håper du kødder. Fellaini er uten tvil den største kødden i hele premier league. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 lurer på alderen til han der som sitter og skriver det... Eventuelt alkoholinntaket. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 kødder trenger man, uten dem hadde det blitt et fargeløst lokaloppgjør spørr du meg! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 kødder trenger man, uten dem hadde det blitt et fargeløst lokaloppgjør spørr du meg!' Harde taklinger og dueller er bra i lokaloppgjør, men det Fellaini og Pienaar driver med er spill for kjerringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå