Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Får ikke sett kampen, men jeg liker ikke hva jeg hører. Lucas og Dossena fra start? Gerrard skadet? Hvor alvorlig?

Vanskelig å si hvor alvorlig, så ut som noe som kunne ligne en strekk på baksiden av låret. Må nok vente til i morgen før vi vet noe om omfanget. Men det så ikke mer alvorlig ut en at jeg ikke blir overrasket om han starter på lørdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke sett kampen, men jeg liker ikke hva jeg hører. Lucas og Dossena fra start? Gerrard skadet? Hvor alvorlig?

Vanskelig å si hvor alvorlig, så ut som noe som kunne ligne en strekk på baksiden av låret. Må nok vente til i morgen før vi vet noe om omfanget. Men det så ikke mer alvorlig ut en at jeg ikke blir overrasket om han starter på lørdag.

Snakk om at det var uker, ikke dager. :(

Edit: Fellaini skulle vært utvist nå.

Edit2: Tipper vi får se det røde før kampslutt sånn som Everton holder på. Håper ikke dommeren er for feig til det.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

42. min. Fellaini oppfører seg rett og slett som en real drittsekk da han bevisst setter kneet hardt rett i baken på Skrtel, som kontrollerer ballen ut til utspark. Slovaken hisser seg selvsagt opp over hendelsen, og Wiley romr gemyttene og rekker en advarende pekefinger mot Fellaini.

Liveoppdateringa til liverpool.no er herlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...