Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jo kampen spilles først, men at han skifter på laget som startet mot Chelsea er uforståelig. Fulgte det med lobotomering samtidig med at han fjernet nyrestein? Han er ikke tilregnelig for tiden, det kan vi fastslå hvertfall.

Lenke til kommentar

Æsj, Lucas... :thumbdown: Flott at Rafa for en gangs skyld stiller med tilnærmet førsteellever i hvertfall. Men for å være ærlig betyr ikke FA Cupen så enormt mye for meg, annet enn at jeg faen ikke vil tape mot Everton. Fint om vi skulle møte Doncaster, så kan Cavalieri få litt matchtrening han og. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Lucas er en av de beste sentrale midtbanespillerne i verden i sin aldersklasse. De samme som sier han suger og bør sitte på benken er ofte de samme som sier Rafa bør satse på gutter som Pacheco og Nemeth fra reservelaget. Det har ikke slått dere at Lucas er en del bedre enn dem, selv om han kanskje ikke matcher Alonso, Masche og Gerrard som tross alt er i verdensklasse? Tenk dere om!

Lenke til kommentar

Lucas er ikke en gang god nok for Leeds (som jeg faktisk følger med istedenfor Liverpool, pga Rafa og hans taktikk ut mars). Gutten har talent, men nå for tiden viser han det ikke, i likhet med Babel.

Hjernen opfatter tingene anderledes under kemisk påvirkning (alkohol, narkotika, LSD, forgiftninger) eller under mangel på f.eks. søvn.

Aha, Rafa er matforgiftet og tror Lucas kan spille fotball på et høyt nivå ;)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Lucas er ikke en gang god nok for Leeds (som jeg faktisk følger med istedenfor Liverpool, pga Rafa og hans taktikk ut mars). Gutten har talent, men nå for tiden viser han det ikke, i likhet med Babel.

Du følger med Leeds i stedet for Liverpool ut mars? Unnskyld meg, men hva faen?!

Lenke til kommentar

Du følger med Leeds i stedet for Liverpool ut mars? Unnskyld meg, men hva faen?!

Orket ikke mer etter den forrige Everton-kampen, holdt på å få nervøst sammenbrudd. Jeg taklet det bare ikke, så satset på Leauge 1 en liten stund. Tror på klubben, og følger med på det meste, untatt live-dekning av kamper. Der kommer Leeds inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...