CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg skjønner ikke logikken. Hvorfor Lucas istedenfor Masche? Masche har jo spilt lite iår, og trenger litt kamper, så kommer den brasilianske KØDDEN og spiller. Faen ass! Lenke til kommentar
soltor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå skal jo kampen spilles først, men at han skifter på laget som startet mot Chelsea er uforståelig. Fulgte det med lobotomering samtidig med at han fjernet nyrestein? Han er ikke tilregnelig for tiden, det kan vi fastslå hvertfall. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi taper denne. Lucas scorer selvmål. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det har vi jo kunne fastslå de siste 9 kampene is it? Jeg som trodde alt var fixed etter Chelsea-kampen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Æsj, Lucas... Flott at Rafa for en gangs skyld stiller med tilnærmet førsteellever i hvertfall. Men for å være ærlig betyr ikke FA Cupen så enormt mye for meg, annet enn at jeg faen ikke vil tape mot Everton. Fint om vi skulle møte Doncaster, så kan Cavalieri få litt matchtrening han og. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas scorer selvmål. Garantert^^, Ulempen med tap er jo at Alsono må stå over neste PL kamp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas er en av de beste sentrale midtbanespillerne i verden i sin aldersklasse. De samme som sier han suger og bør sitte på benken er ofte de samme som sier Rafa bør satse på gutter som Pacheco og Nemeth fra reservelaget. Det har ikke slått dere at Lucas er en del bedre enn dem, selv om han kanskje ikke matcher Alonso, Masche og Gerrard som tross alt er i verdensklasse? Tenk dere om! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi tar dette, selv om jeg også ville sett Mascherano foran Lucas, og Aurelio foran Dossena er dette et greit lag å stille med i en FA Cup kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas og Dossena kommer til å være blant de beste på laget. I hvert fall sistnevnte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas er en av de beste sentrale midtbanespillerne i verden i sin aldersklasse. Hvor har du sett dettte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På stream. For tiden på en 24" LCD. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) På stream. For tiden på en 24" LCD. Det forklarer det hele. Han er ikke så god på ordentlig tv. Edit: Tror faktisk vi tar dette i dag. Satser spenstig og tipper 3-1 til oss faktisk. Endret 4. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På stream. For tiden på en 24" LCD. Det forklarer det hele. Han er ikke så god på ordentlig tv. Hahahaha! :!: Mitt tips: 1-1 (1-2 eeo.) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På stream. For tiden på en 24" LCD. http://da.wikipedia.org/wiki/Synsbedrag Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kampen er i gang? Leier på viasatondemand, men står bare "broadcast will start at presented start time". HVA FAEN?! Har alltid funka før :S Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Lucas er ikke en gang god nok for Leeds (som jeg faktisk følger med istedenfor Liverpool, pga Rafa og hans taktikk ut mars). Gutten har talent, men nå for tiden viser han det ikke, i likhet med Babel. Hjernen opfatter tingene anderledes under kemisk påvirkning (alkohol, narkotika, LSD, forgiftninger) eller under mangel på f.eks. søvn. Aha, Rafa er matforgiftet og tror Lucas kan spille fotball på et høyt nivå Endret 4. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas er ikke en gang god nok for Leeds (som jeg faktisk følger med istedenfor Liverpool, pga Rafa og hans taktikk ut mars). Gutten har talent, men nå for tiden viser han det ikke, i likhet med Babel. Du følger med Leeds i stedet for Liverpool ut mars? Unnskyld meg, men hva faen?! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas er en av de beste sentrale midtbanespillerne i verden i sin aldersklasse. Håper virkelig at det du sa der var ironi. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lucas er ikke en gang god nok for Leeds (som jeg faktisk følger med istedenfor Liverpool, pga Rafa og hans taktikk ut mars). Gutten har talent, men nå for tiden viser han det ikke, i likhet med Babel. Du følger med Leeds i stedet for Liverpool ut mars? Unnskyld meg, men hva faen?! Orket ikke mer etter den forrige Everton-kampen, holdt på å få nervøst sammenbrudd. Jeg taklet det bare ikke, så satset på Leauge 1 en liten stund. Tror på klubben, og følger med på det meste, untatt live-dekning av kamper. Der kommer Leeds inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå