Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er bortemålsregelen i FA-cupen? Om det blir 0-0 så er Pool ute? Satser på nok et mål av Gerrard ikveld. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er bortemålsregelen i FA-cupen? Om det blir 0-0 så er Pool ute?Satser på nok et mål av Gerrard ikveld. Tror nok det er omkamp, og ingen bortemålsregel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir vel overtid,ikke enda en omkamp. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir vel overtid,ikke enda en omkamp. Ja seff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi snakker jo ikke RBK-Brann her. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er kvaliteten på Viasat on Demand? Bedre enn andre streams du finner på nettet. Men det bør den også være mtp prisen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis vi spiller Chelsea ut av stadion også offensivt med den defensive spillestilen vår slik vi gjorde på søndag, så vil jeg faktisk fortsette å spille defensivt. Hvis det var noen som spilte Chelsea ut av stadioen, var det dommeren Ellers så registrerer jeg at Rafa har vært på vift og kritisert Everton for en defensiv spillestil, hvordan går det ann å lire av seg noe slikt etter Liverpools kamp på Stamford Bridge tidligere i sesongen? For Everton å møte Liverpool er ca. noe av det samme som at Liverpool møter Chelsea. På papiret er det en kvalitetsforskjell, da må man kompensere med knallhard innsats og en spesiell spillestil (type drit offensivt eller ditto defensivt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis vi spiller Chelsea ut av stadion også offensivt med den defensive spillestilen vår slik vi gjorde på søndag, så vil jeg faktisk fortsette å spille defensivt. Hvis det var noen som spilte Chelsea ut av stadioen, var det dommeren Tull&tøys Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er bortemålsregelen i FA-cupen? Om det blir 0-0 så er Pool ute?Satser på nok et mål av Gerrard ikveld. Her finner du FA Cup reglene Har ikke tid selv. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mener at bortemål ikke teller i FAC, men tør ikke love noe... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fowler til Australia Er det bare jeg som har gått glipp av det, eller er det ikke nevnt her? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hjernen min har tenkt litt på Agger i det siste. Hva om vi gjør litt som i fjor mot de mindre lagene, og prøver oss på noe slikt som dette etter hvert: ------- Carra - Skrtel - Agger --------- ------------ Masch - Xabi -------------- - Kuyt - Benayoun - Gerrard - Riera - ------------------ Torres ------------------ Tror det laget kunne blitt veldig bra. Endret 4. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hjernen min har tenkt litt på Agger i det siste. Hva om vi gjør litt som i fjor mot de mindre lagene, og prøver oss på noe slikt som dette etter hvert: ------- Carra - Skrtel - Agger --------- ------------ Masch - Xabi -------------- - Kuyt - Benayoun - Gerrard - Riera - ------------------ Torres ------------------ Tror det laget kunne blitt veldig bra. Jeg vil også se noe slikt. Hadde vært gøy å se the jew spille sentralt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En god kamp av Bønna og et par tafatte skuddforsøk så er han inne i varmen igjen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser jøden begynner å få tillit av flere ja Vet det ikke finnes mange alternativer, men Kuyt har spilt elendig i lang tid nå... En god kamp av Bønna og et par tafatte skuddforsøk så er han inne i varmen igjen? Who else? Han har spilt bra, så da fortjener han selvsagt å spille... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) En god kamp av Bønna og et par tafatte skuddforsøk så er han inne i varmen igjen? Alltid vært i min varme. (det samme kan vi vel si om Ronaldo? Vakke så godt likt i starten av sesongen) Endret 4. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ser jøden begynner å få tillit av flere ja Vet det ikke finnes mange alternativer, men Kuyt har spilt elendig i lang tid nå... En god kamp av Bønna og et par tafatte skuddforsøk så er han inne i varmen igjen? Who else? Han har spilt bra, så da fortjener han selvsagt å spille... Ja det er sant, dere har ikke to spisser lengre. @Danielzu, at vi klaget på Ronaldo var ikke av fotballfaglige grunner. Å dere tilga Gerrard, så pfft. Endret 4. februar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kuyt er spiss. Babel er også spiss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kuyt er en dårlig spiss.Babel er også en dårlig spiss. Har enda tilgode å se Babel spille godt i en spissrolle, selv om det ikke akkurat er mange ganger han har fått sjansen. Endret 4. februar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå