CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jupp, borte mot Everton - 5.runde. Omkamp.^^ Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jupp, borte mot Everton - 5.runde. Omkamp.^^ Det er vel 4. runde. Startoppstilling noen? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Huhu, sant Samme som sist? Reina Arby Carra Skrtel Aurelio Masche Alonso Kuyt Gerrard Riera Torres Eller kanskje får Agger prøve seg idag? Og kanskje bønna også, noe slikt: Reina Arby Carra Agger Aurelio Bønna Alonso Gerrard Riera Kuyt Torres Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror neppe vi kjører en 4-4-2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan satse store penger på at The Jew of the match er å finne på banen ikveld Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du tror rafa disser kuyt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Meg det? Nope Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg tviler på vi stiller 4-4-2 i hvertfall. Vi har ikke noen makker lenger som kan spille med Torres på topp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp, men om Bønna får prøve seg, blir det 4-4-2, og da blir det mest sannsynlig Kuyt på topp. Tror heller mer på førstenevnte (i den første posten min), jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg og, vil gjerne se bønna i form i dag Og Agger... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Satser på Bønna, Agger og Babel fra start i dag Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg VIL se lag (ingen skadd, alle tilgjengelig): Reina Arby Skrtel Agger Insua Alonso Masche Kuyt Gerrard Riera Torres Ikke så langt unna det laget vi stilte med mot Chelsea altså. ^^ Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men de klarte jo ikkje å oversette spelemessig overtak og ballinnehav til så veldig mykje meir enn det, før Benayoun kom inn og de gikk over til 4-4-2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror jeg blir forbanna om Rafa begynner med 4-4-2 når Keane er solgt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Benitez dyrker det defansive i fotballen og dermed passer ikke en spiller som Keane inn. Benitez kommer aldri til å vinne PL med sitt defansive 4- 4-1-1 system. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 1. Vi spiller 4-2-3-1 2. Vi har ikke spilt defansivt i en jævla kamp i år 3. Begynn å se litt Liverpool kamper før du uttaler deg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Benitez dyrker det defansive i fotballen og dermed passer ikke en spiller som Keane inn. Benitez kommer aldri til å vinne PL med sitt defansive 4- 4-1-1 system. 4-2-3-1 vil jeg si... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis vi spiller Chelsea ut av stadion også offensivt med den defensive spillestilen vår slik vi gjorde på søndag, så vil jeg faktisk fortsette å spille defensivt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis vi spiller Chelsea ut av stadion også offensivt med den defensive spillestilen vår slik vi gjorde på søndag, så vil jeg faktisk fortsette å spille defensivt. Hehe, godt sagt Hewitt. Godt å se deg tilbake. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er kvaliteten på Viasat on Demand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå