Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir likevel feil å svi av millioner på en middels spiller for han er engelsk. Få engelskmenn i startoppstillingene i PL som faktisk holder god standard.

Terry,Ferdinand,Gerrard,Lampard,A.Cole?

Tuller du? Hva med Lescott, Shaun Whright Phillips, Gareth Barry, Carrick, Defeo, Crouch, Agbonlahor, Carrick, Hargreaves, Rooney, Brown, Woodgate, Walcott?

Lenke til kommentar
Blir likevel feil å svi av millioner på en middels spiller for han er engelsk. Få engelskmenn i startoppstillingene i PL som faktisk holder god standard.

Terry,Ferdinand,Gerrard,Lampard,A.Cole?

Tuller du? Hva med Lescott, Shaun Whright Phillips, Gareth Barry, Carrick, Defeo, Crouch, Agbonlahor, Carrick, Hargreaves, Rooney, Brown, Woodgate, Walcott?

Seriøst. Du kan ikke seriøst mene at Defoe og Crouch er like god som Rooney. Den listen der er helt på jorde. Hvis Rooney fører til Defoe, fører Defoe til Crouch, Crouch til Owen, Owen til Ashton, Ashton til Vaughan osv osv.

Lenke til kommentar
Seriøst. Du kan ikke seriøst mene at Defoe og Crouch er like god som Rooney. Den listen der er helt på jorde. Hvis Rooney fører til Defoe, fører Defoe til Crouch, Crouch til Owen, Owen til Ashton, Ashton til Vaughan osv osv.

Aldri sagt at jeg mener Defoe og Crouch er like gode som Rooney, for vi satt ikke å målte spillere opp mot Rooney, vi snakket om gode engelske spillere. Les hva vi snakker om det. Owen er en av englands mest suksessrike spisser så bra gjort og si at han er langt nede på lista.

Imponerer meg uheldigvis lite at det er nettopp du som kommer med en slik hodeløs kommentar. Du har virkelig huet begravd ned i Manchester United til tider.

Lenke til kommentar

Jeg tror at all sytinga til Keane fikk Rafa til å se litt rødt. Keane fikk sjangs på sjangs, og misset på 80%. Han klarte heller ikke treffe på 100% sjanser, og når man ikke scorer mål, må man tåle å bli byttet ut. Jeg så på Keane som en backup spiss, vis programmet ble for tøft, eller Torres ble skadet.

Lenke til kommentar
Hey. Registrerte meg akkurat som nytt medlem på www.liverpool.no.

Er det sånn at jeg får medlemskort i posten uten å gjøre noe mer? Har planer om å få dratt på en premier league match i år, så skal starte å planlegge litt:)

Ja det får du :)

Lenke til kommentar

Bosingwa er uforståelig, men at Lampard får strøke kortet sitt er heilt greit etter mi meining. Når Robinson fikk det veka før for ei styggare takling, så var det vel lite tvil om kva som måtte skje.

Ellers hadde det vore spennande å sjå kor mange av FA-ansatte som får lønna utbetalt i rublar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror den settningen har blitt sagt ofte iår.

Men jaggu er det ikke game-day idag. Three Lions og ScouseBurger here i come. :D

(ikveld,ikke nå,nå er det NTNU. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...