Blekk. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Drømmer om Lennon jeg! Han får nummer 7, og en spiss får nummer 10. Håper på en Heskey-type. :-) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Drømmer om Lennon jeg! Han får nummer 7, og en spiss får nummer 10. Håper på en Heskey-type. :-) Er vell mer vanlig at 10 er til vingen, og 7 er til spissen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ramos, Silva og Villa kommer .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Drømmer om Lennon jeg! Han får nummer 7, og en spiss får nummer 10. Håper på en Heskey-type. :-) Er vell mer vanlig at 10 er til vingen, og 7 er til spissen? 7 pleier å være til midtbanespillere, mens 10 er til spisser. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er vell mer vanlig at 10 er til vingen, og 7 er til spissen? I det siste er det vel faktisk talt blitt det, men orginalt er vel 9,10 og 11 til spissene. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ramos, Silva og Villa kommer .. Da kan Spania like gjerne stille med Liverpool neste VM. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Drømmer om Lennon jeg! Han får nummer 7, og en spiss får nummer 10. Håper på en Heskey-type. :-) Er vell mer vanlig at 10 er til vingen, og 7 er til spissen? Er ikke 7 ett klassisk "lyn-ving-nummer" da? Og 10 er jo for spissen, det vet jo alle! :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ramos, Silva og Villa kommer .. Da kan Spania like gjerne stille med Liverpool neste VM. Vi stilte jo med halve Spania til tider i EM ifjor. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Citys bud på £110M for både Silva og Villa ble avslått, så hva får deg til å tro at Hicks og Gillett vil overgå det? Må vel ha nye eiere da. Og da vil alle kalle oss et kjøpelag. Og det vil jeg drite i Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Neh, men det er fordi det er City. Valenica selger noe billigere bare fordi det er Liverpool, og mye billigere fordi de ikke kommer seg til CL. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 På en måte hadde det ikke gjort noe med Silva, Villa osv. Men jeg føler det blir for mange spanske og utlendinger generelt på laget. Jeg vil heller se noen flere engelskmenn i start ellveren. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 På en måte hadde det ikke gjort noe med Silva, Villa osv. Men jeg føler det blir for mange spanske og utlendinger generelt på laget. Jeg vil heller se noen flere engelskmenn i start ellveren. Rafa liker jo ikke engelskmenn/briter. Pennant sa jo det i Kopite. Det var vanskeligere å være engelsk enn spansk i Liverpool. Derfor Keane og Pennant forsvant kanskje? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir likevel feil å svi av millioner på en middels spiller for han er engelsk. Få engelskmenn i startoppstillingene i PL som faktisk holder god standard. Terry,Ferdinand,Gerrard,Lampard,A.Cole? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De blir nok ikke solgt. Men hva med å bli bedre på rekruteringa? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Terry,Ferdinand,Gerrard,Lampard,A.Cole? Cole? Synes ikke akkurat han passer inn der. Hva med vår egen Carragher? Scholes? Han er også engelsk, bare ikke på landslagetr lenger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bruke penger på Scholes? Han er for gammel. Men så tror jeg heller ikke at Chelsea og Man Utd selger klassespillere til oss. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Snakker om gode engelske spillere, ikke folk vi kan hente Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja, Scholes holder nok ikke klassestander lenger vil jeg tro, i motsetning til før hvertfall. Carra burde nok vært med ja, er flere jeg kommer på etterhvert.. Joe cole? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Som om Scholes i det hele tatt ville vurdert å dra til Anfield. Ikke at Sir Alex ville gitt han lov. Ok, så nå at det ikke var det du mente, og godt er det. Endret 3. februar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå