Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 - Og hvis vi trenger flere alternativer, har vi også Krisztian Nemeth, som har gjort det veldig bra på reservelaget, og Daniel Pacheco har også spilt bra. En begynnelse hvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk det i går jeg. Ikke lest det ennå. Gleder meg til intervjuet med Mascherano. Du bor jo langt nord? Og så fikk du det FØR meg?? sagberg bor jo i Mandal da... Norges sydligste fastlandspunkt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk det i går jeg. Ikke lest det ennå. Gleder meg til intervjuet med Mascherano. Du bor jo langt nord? Og så fikk du det FØR meg?? sagberg bor jo i Mandal da... Norges sydligste fastlandspunkt. Lindesnes snakker du om, Mandal er noen gode mil derfra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Pøh Hyrlen. Du følger ikke med i timen. La meg quote meg selv: sagberg bor jo i Mandal da... Norges sydligste fastlandspunkt. Endret 3. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk det i går jeg. Ikke lest det ennå. Gleder meg til intervjuet med Mascherano. Du bor jo langt nord? Og så fikk du det FØR meg?? sagberg bor jo i Mandal da... Norges sydligste fastlandspunkt. Lindesnes snakker du om, Mandal er noen gode mil derfra. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2062903.ece Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg nekter å akseptere fakta. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Liker feiringa til Reina i cupkampen mot Everton. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjetil er vel fra kr.sand? Vennesla, 1,5 mil nord for Kr. sand Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Close the fuck enough. Hehe, vennesla, good memories. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hahah, la merke til den på kampen, jævlig bra Noen som så spurten han hadde for feire med gutta når Torres gålla i chelski kampen? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjetil er vel fra kr.sand? Vennesla, 1,5 mil nord for Kr. sand Ja, okei. Reina er så best på å feire! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ifølge Daily Mirror ble iren presset til å svelge London-returen. Manager Rafa Benitez skal ha fortalt Keane i klare ordelag at han kom til å råtne blant reservene dersom han ikke godtok en avtale med Spurs. http://www.dagbladet.no/2009/02/03/sport/f...erpool/4669527/ Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Its the Daily Mirror.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Its the Daily Mirror.. Har dere noe i mot alle engelske aviser, eller? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter en kjapp titt i kopite nå ser det ut som det er mye fint lesestoff når jeg setter meg og skal lese igjennom :) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Its the Daily Mirror.. Har dere noe i mot alle engelske aviser, eller? De er ikke seriøs? Noen av dem. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Its the Daily Mirror.. Har dere noe i mot alle engelske aviser, eller? De fleste fotball-supportere er vel av den oppfatning at Daily Mirror og The Sun er fryktelig lite troverdige. Slenger du på News of the world har vi de tre verste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi har både trøye 7 og 10 ledig, snakker vi 2storkjøp til sommeren? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp, reservert Silva og Villa når ikke Valencia kommer seg til CL iår. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi har både trøye 7 og 10 ledig, snakker vi 2storkjøp til sommeren? David Villa og Ronaldinho ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå