Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at det er mulig. Hvor mye har han spilt for førstelaget i år?

Ingen offesielle kamper. Kun i preseason og i ligacupen mot Crewe, der han ble skadet igjen. Synes veldig synd på ham.

Stemmer det Termo. Takk for at du retter på meg :)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Enig Hyrlen. Men det kan virke som om Benitez aldri var så veldig interessert i åfå ham til Anfield in the first place, og at det var Parry som stod bak signeringen.

Men syns han hadde fortjent mere tid. Ganske tåpelig at vi nå er en spiss i manko.

Jeg tror Benitez gjorde dette bevist. Han har jo nesten aldri uttalt noe positivt om Keane, i motsetning til Fergie - Berba. Som du sier så var det Parry som stod bak signeringen, og jeg tror Benitez benket han bevist i tegn på "jeg er den store sjefen, og jeg velger hvem vi skal kjøpe. Jeg bestemmer." Keane ble jo benket rett etter han var i scoringsform for Liverpool, og jeg føler at han ville at Keane ikke skulle slå gjennom. Jeg kunne f.eks se hvor ekstra glad Fergie ble over et mål, når Berba scoret. Fergie har jo gang på gang beskyttet ham mot kritikerne som mener han er lat, og har jo rost han opp i skyene iblant. Bare se på han nå.

Dessuten så var jo dette en av grunnene til at Rafa sluttet i Valencia, så hvorfor ikke? Og som noen sikker vet, så har jo Liverpool-eierne tilbydd ham kjempelønn og all makt når det gjelder spillerkjøp. Han har jo fått viljen sin ser det ut som. Lukter skitten spill fra Rafas side. Hva kan man forvente av han anywayz?

Kanskje dette er feil, men det hørtes forbanna logisk ut da jeg tenkte gjennom det. Serisøt, han selger Keane og ikke Dossena? Hvordan det liksom..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-f...00252-22841941/

"We still have Babel, Ngog and Kuyt as well as Torres. It is a risk but the situation was not good and we needed to do something."

"Now I would like to wish Robbie the best because although things did not work out he has been working hard for us."

"He was trying to do his best and the key was that Spurs showed a lot of interest and they were pushing really hard for him."

"The player needed to play and he was not doing that as much as he would have liked with us."

"But I cannot criticise him in any way because, as I have said, he tried to do his best for us."

Gode ord. Lykke til, Keane. Helt feil at du ble solgt.

Lenke til kommentar
Bevisst eller bevist?

Seff mener jeg bevisst. Her kommer jeg for engangs skyld med et seriøst innlegg, også skal du pirke?

your welcome ;) Måtte bare, siden du la så vekt på bevist..

Ellers er jeg enig. Virker som at Rafa ikke hadde mye til overs for Keane desverre.

Hadde troa på han :/

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...