Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å der var Keane borte ja..Gøyalt.

Hvilke forhåpninger har dere feks til Torres når kampprogrammet tetner til igjen med PL og CL om en annen?

Hvis jeg skal være ærlig med dere,så tror jeg sjansene for at dere avanserer særlig langt i CL er slim to none,nettopp fordi dere solgte Keane.

Grunnen til det er at jobben til et motstanderlag blir betydelig lettere hvis di fokuserer på kun 1 spiss.

Bare så det er sagt,jeg prøver jeg ikke være negativ på noen som helst måte,heller skape en debatt rundt det(som jeg ikke er i tvil om har vært disuktert før),så be kind :innocent:

Lenke til kommentar

Mange lag som ikke klarer å ta seg av bare Torres. Arsenal i fjor på Anfield da han scorte, og Chelsea sist helg. Så om de kun fokuserer på Torres så åpner jo det for Gerrard og vingene våre. Tror det skal gå bra jeg, så lenge Fernando holder seg skadefri :)

Lenke til kommentar

Hvis ikke hadde det vært gøy å se dette laget:

---------- Masch - Xabi -------------

Kuyt ------ Benayoun -------- Riera

------------- Gerrard ---------------

Tror Bønna kan fungere bra sentralt, med ballkontrollen og dribleferdighetene sine. Han er ekstremt god på å dra seg inn fra kanten, men ikke like god på å komme seg til dødlinja og legge inn.

Lenke til kommentar
Kuyt skorer da som F i cl så den påstanden knuses Corey.

Mulig mulig.

Men tror jeg ville hatt en frisk og rask Keane på benken,hvis laget mitt lå under 0-1 og det gjenstår 5 minutter av kampen,istedenfor en dautrøtt Kuyt på vingen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Babel\El Zhar\N'Gog blir nok å finne på benken de også.

Like frisk og raskere enn en Keane.

(selv om hadd likt å ha litt mer rutinert dektning på spiss-plassen)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Latterlig av en eller annen baki her å påstå at Ngog ikke har dritten å gjøre i PL. Han har fått spilt 20min kanskje tilsammen på toppnivå og utmerka seg med en scoring og nesten målgivende i kampen mot chelsea nå, hadde det ikke vært for en kjip dommer. Ingen vet enda noe om hvordan Ngog skal klare seg, kanskje han blir en liten Torres :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hyppia er med. ;)

Liverpools tropp: Cavalieri, Reina, Dossena, Hyypia, Agger, Aurelio, Arbeloa, Carragher, Darby, Kelly, Irwin, Skrtel, Gerrard, Alonso, Benayoun, Mascherano, Lucas, Spearing, Torres, Riera, Kuyt, Babel, N'Gog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde da lovlig ikke spilt med Insua i Cl om jeg hadde valget jeg heller.

Ivertfall ikke i sluttspillet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Å der var Keane borte ja..Gøyalt.

Hvilke forhåpninger har dere feks til Torres når kampprogrammet tetner til igjen med PL og CL om en annen?

Hvis jeg skal være ærlig med dere,så tror jeg sjansene for at dere avanserer særlig langt i CL er slim to none,nettopp fordi dere solgte Keane.

Grunnen til det er at jobben til et motstanderlag blir betydelig lettere hvis di fokuserer på kun 1 spiss.

Bare så det er sagt,jeg prøver jeg ikke være negativ på noen som helst måte,heller skape en debatt rundt det(som jeg ikke er i tvil om har vært disuktert før),så be kind :innocent:

Vi kjørte nå strengt tatt 4-2-3-1 med Torres alene på topp i hele fjor da. Er jo lett den beste formasjonen vi kan stille og håper vi fortsetter med den.

Ikke Insua heller!?! Skjer da? :glare:

Han er fortsatt å spiller VM er han ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...