Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skal dere bruke N`gogg på topp, nå som Torres kommer til å bli skada igjen? ; p

Er det ikke litt bekymringsfullt for dere at troppen svekkes med en ok god spiss som kan score mål, mot å ikke få inn noen i retur?

Nei, Lpool laget i år er for tynt! Bra er nå det.. : )

Babel,Kuyt(har 5 mål i PL,hvor mange har Rooney\Teve?)N'gog even the Jew kan brukes som spiss

Rooney har seks, Tevez har tre. ;)

Men husk at Kuyt spiller i samme posisjon som Ronaldo, så det er han du skal sammenligne med. ;)

Spørsmålet var hvem vi kunne bruke om Torres blir skada, Kuyt er spiss(orginalt)

Såååee-;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, skjønner ikke helt hvorfor ikke Rafa gidde Keane flere sjanser. Han er i mine øyne en god spiss som kan spille seg inn på hvilket som helst lag i PL. Greit, han hadde noen dårlige kamper, men hvorfor sette ham helt ut i kulden fordet?

Syns det er så mye "vas" over Lpool, vet ikke helt å sette ord på det, lite profesjonelt eller noe.. ;p

Berba var jo ikke electric i begynnelsen han heller, se nå!

Lenke til kommentar

De solgte nok ikke for £12m. De nektet å selge for £14m, så jeg tror neppe de solgte for under det. Tipper £15-16m. Det er det alle andre kilder sier og.

Det er jo helt klart at det var noe mer bak Keane saken enn at han spilte dårlig. I perioder hvor han spilte god fotball ble han satt på benken, og når han scorte ble han byttet ut. Nei, det ligger noe mer bak Rafa-Keane enn det offisielt er kommet ut.

Lenke til kommentar
Pacheco kommer aldri i livet til å få prøve seg på a-laget denne sesongen. 17år (!) og nemeth er for tiden skada i 6uker og jeg tviler nesten like mye på at rafa overrasker med å bruke han.

Nei, jeg tror heller ikke det, men det hadde vært fantastisk. Litt anti-Rafa, men uansett. Han slo til å brukte Insua etter Dossena viste seg å være bedre til å hjelpe gamle damer over veien, enn å spille fotball.

Om Torres blir skadd, Kuyt MÅ spille på høyrekant, og N'Gog suger, tror jeg faktisk han ikke har noen andre muligheter enn å bruke en av dem. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Keane ble vel alltid byttet ut?

Tror ikke han fikk mange kamper der han fikk spille 90minutter.

Men men, han er kaptein og saker nå. Håper bare han ikke netter mot oss i vår.

Lenke til kommentar
De solgte nok ikke for £12m. De nektet å selge for £14m, så jeg tror neppe de solgte for under det. Tipper £15-16m. Det er det alle andre kilder sier og.

Står ingen pris på tottenhamhotspur.com, liverpoolfc.tv eller premierleague.com så skal ikke se bort i fra at den er på 12 mill, men ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke, banjaaaallah

Parry-Romberg syndrome (sometimes called just Romberg syndrome) is a rare, incurable craniofacial disorder which is characterized by the slow atrophy of the subcutaneous (under the skin) muscle usually on half of the face (hemifacial atrophy).

lolz

Lenke til kommentar

Parry-Romberg syndrome (sometimes called just Romberg syndrome) is a rare, incurable craniofacial disorder which is characterized by the slow atrophy of the subcutaneous (under the skin) muscle usually on half of the face (hemifacial atrophy).

lolz

Heh.

Men nå som Keane er borte, hvem blir den nye nr. 7? :)

Lenke til kommentar

lolz

Haha, damn.. Burde sjekket fakta. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...