Jørgen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Floppet Quaresma i Premiera? Nei. Du er den første jeg noen gang har kommet borti, som har sagt at Quaresma ikke floppet i Barcelona. Du kan tydeligvis ikke fulgt Barcelona veldig godt i 03/04 sesongen Enig. Han har floppet i to ligaer som i utgangspunktet burde passet han. Det eneste stedet han har bevist noe er i Portugal. Jeg kan ikke se for meg at den tøffeste og raskeste ligaen skulle passe han, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle ser jo at det der er kast til Chelsea... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For et fjols Tror linjedommeren drev og så på ballen, slik at han ikke så karatesparket. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Quaresma på lån til Chelsea ut sesongen og Arsjavin klar for Arsenal i tillegg til Keane gikk tilbake igjen, spennende transferdag. Jeg er stygt redd Quaresma kan passe bedre i denne ligaen enn noen annen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle ser jo at det der er kast til Chelsea... Han presterte jo å vinke frispark MOT Bønna. Utrolig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle ser jo at det der er kast til Chelsea... Han presterte jo å vinke frispark MOT Bønna. Utrolig! Bønna voldtok jo hjørneflagget, så dommeren måtte jo gi frispark i mot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han flørtet jo villt med Alex(tror det var Alex,mulig Cole) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå så jeg Keane gikk til Tottenham. Noen som vet hva han ble solg for? Arrividecci Keane! Det var bare liksom ikke din rette overgang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ....og et skeivt smil. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurer på hvordan Spurs-supportere reagere på kjøpet. Noen som har noen kompiser som heier på Spurs her? Hva syns Tottenhamfansen om Keane generelt egentlig, etter han gikk ut i fjor og sa at han alltid har elsket Liverpool osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Soolar er vel tottenham-fan her på forumet. Eller hva han nå het Endret 2. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurer på hvordan Spurs-supportere reagere på kjøpet. Noen som har noen kompiser som heier på Spurs her? Hva syns Tottenhamfansen om Keane generelt egentlig, etter han gikk ut i fjor og sa at han alltid har elsket Liverpool osv. En på skolen som er Spurs-supporter. Han var forbanna når alle deres tre beste spisser forlot klubben i fjor. Etter den elendige sesongen så langt, er han glad for at to av dem er tilbake. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hørte nettopp på SSN at dere fikk £12m for Keane. Hvis det er tilfellet så har jeg en beskjed fra en viss utestengt Red Devil. I think you may know him very well! Beskjeden er som følger: "omg. Minsker på en allerede for liten tropp og taper mye penger <3 Guud neeewwss" Don't shoot the messenger. (han trua meg til å skrive dette) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var det over for Keane, synd, men kanskje det beste for alle parter slik det utviklet seg. Personlig var jeg så heldig å få være ringside da han scoret sitt første mål for klubben, mot PSV på Anfield. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) </a> Phil Neal var godt likt her Hørte nettopp på SSN at dere fikk £12m for Keane. Hvis det er tilfellet så har jeg en beskjed fra en viss utestengt Red Devil. I think you may know him very well! Beskjeden er som følger: "omg. Minsker på en allerede for liten tropp og taper mye penger <3 Guud neeewwss" Don't shoot the messenger. (han trua meg til å skrive dette) Endret 2. februar 2009 av Skagen OT Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Lurer på hvordan Spurs-supportere reagere på kjøpet. Noen som har noen kompiser som heier på Spurs her? Hva syns Tottenhamfansen om Keane generelt egentlig, etter han gikk ut i fjor og sa at han alltid har elsket Liverpool osv. Min onkel er det. Han er i skyene Endret 2. februar 2009 av Skagen OT Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ett par innlegg er redigert grunnet spekulasjoner rundt hvorvidt en bruker er utestengt fra forumet. Utestengelser er noe som kun angår brukeren dette gjelder og moderatoren som utførte dette, og er ikke gjenstand for offentlig debatt da den utestengte ikke har mulighet til å forsvare seg mot eventuelle påstander som måtte gjøres. Håper på forståelse for dette. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi wasta 2 mill pund på en spiss som ikke traff ballen som bestemora mi ville scoret på med krykka, get over it. Nå må vi slippe til litt mer ungdom som faktisk har besvist at de kan spille bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå