Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Floppet Quaresma i Premiera? Nei.

Du er den første jeg noen gang har kommet borti, som har sagt at Quaresma ikke floppet i Barcelona.

Du kan tydeligvis ikke fulgt Barcelona veldig godt i 03/04 sesongen :)

Enig. Han har floppet i to ligaer som i utgangspunktet burde passet han. Det eneste stedet han har bevist noe er i Portugal. Jeg kan ikke se for meg at den tøffeste og raskeste ligaen skulle passe han, men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan Spurs-supportere reagere på kjøpet. Noen som har noen kompiser som heier på Spurs her? Hva syns Tottenhamfansen om Keane generelt egentlig, etter han gikk ut i fjor og sa at han alltid har elsket Liverpool osv.

En på skolen som er Spurs-supporter. Han var forbanna når alle deres tre beste spisser forlot klubben i fjor. Etter den elendige sesongen så langt, er han glad for at to av dem er tilbake. :)

Lenke til kommentar

Hørte nettopp på SSN at dere fikk £12m for Keane. Hvis det er tilfellet så har jeg en beskjed fra en viss utestengt Red Devil. I think you may know him very well! Beskjeden er som følger:

"omg. Minsker på en allerede for liten tropp og taper mye penger <3 Guud neeewwss"

Don't shoot the messenger. (han trua meg til å skrive dette)

Lenke til kommentar

</a>

Phil Neal var godt likt her :p

Hørte nettopp på SSN at dere fikk £12m for Keane. Hvis det er tilfellet så har jeg en beskjed fra en viss utestengt Red Devil. I think you may know him very well! Beskjeden er som følger:

"omg. Minsker på en allerede for liten tropp og taper mye penger <3 Guud neeewwss"

Don't shoot the messenger. (han trua meg til å skrive dette)

Endret av Skagen
OT
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan Spurs-supportere reagere på kjøpet. Noen som har noen kompiser som heier på Spurs her? Hva syns Tottenhamfansen om Keane generelt egentlig, etter han gikk ut i fjor og sa at han alltid har elsket Liverpool osv.

Min onkel er det. Han er i skyene :)

Endret av Skagen
OT
Lenke til kommentar

Ett par innlegg er redigert grunnet spekulasjoner rundt hvorvidt en bruker er utestengt fra forumet. Utestengelser er noe som kun angår brukeren dette gjelder og moderatoren som utførte dette, og er ikke gjenstand for offentlig debatt da den utestengte ikke har mulighet til å forsvare seg mot eventuelle påstander som måtte gjøres. Håper på forståelse for dette. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...