CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Herregud da mann, du leser jo aldri teksten rundt? Gang på gang, må man jo forklare deg hva som står i teksten. For å gjøre det enklere, var Keane billig og god? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han var jo god for Tottenham. Ellers hadde dere aldri kjøpt han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han ER god for Tottenham. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han ER god for Tottenham. Hvor mange kamper har han spilt for Tottenham etter at han dro fra dere? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha. Ler fortsatt av Hewitt som kjøpte tidenes styggeste bortedrakta med Keane bakpå. Haha, dæven døtte. Jeg har også akkurat den drakta her jeg sitter Var Rafa som ødela Keanes karriere. Keane hadde fått en god vårsesong, slik han alltid har hatt i Spurs, hadde ikke Rafa prestert å sette han ut av laget da han endelig viste at toppformen var i anmarsj. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Quaresma har jo floppet totalt i Inter. Og ble kåret til den dårligste spilleren i Serie A nylig. Så skjønner ikke helt hvorfor du skulle være interessert i han til Liverpool Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det jeg ikke likte med Keane var de enorme sjangsene han bommet, bommet og bommet på. Ble forferdelig irriterende etterhvert.. Quaresma har jo floppet totalt i Inter. Og ble kåret til den dårligste spilleren i Serie A nylig.Så skjønner ikke helt hvorfor du skulle være interessert i han til Liverpool Passer ikke inn helt i Serie A. Som sagt, vi vet alle hva han kan. Får Chelsea han, blir de nok å terpe han fysisk, og han blir ingen flopp, believe me. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har Quaresma prestert i det hele tatt i noen større serie enn den portugisiske? Nei, han har floppet i både Primera og Serie A. Men selvfølgelig, det er da logisk at han blir en kjempe spiller i verdens tøffeste liga. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Floppet Quaresma i Premiera? Nei. Og, du har jo sett han spille fotball, han kan jo det. Rett manager, og rett trening hadde vært perfekt for han. Selvfølgelig, det er jo ikke sikkert, men jeg tror han ville gjort det bra. Og i tillegg er han sikkert så billig, siden han har vært så forferdelig dårlig. 17.35 Tottenham have completed the signing of Robbie Keane from Liverpool in the biggest deal on transfer deadline day. Og det var det klart ifølge SkySports! Keane er solgt! Og ifølge .no akkurat nå. Endret 2. februar 2009 av CCola Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 VG var faktisk mye kjappere enn SkySports. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Floppet Quaresma i Premiera? Nei. Du er den første jeg noen gang har kommet borti, som har sagt at Quaresma ikke floppet i Barcelona. Du kan tydeligvis ikke fulgt Barcelona veldig godt i 03/04 sesongen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 VG var faktisk mye kjappere enn SkySports. vg.no tok infoen fra BBC sport Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk 16mil for'n gitt. Vi ga vel 19 for'n? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 £18M faktisk Fortsatt imot dette. Men nytter ikke se tilbake. Angrer litt på at jeg ikke heller trykket Gerrard bak, i stedet for Keane. Nå er vi ekstremt avhengige av at El Nino holder seg skadefri! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Idiotisk å selge Keane uten å få noen ting tilbake! Stallen vår er med dette blitt enda dårligere. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vi ga 20mill. Utrolig at han gikk for over 15. Men var vel kontrakten som dro opp prisen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke fått med meg, menne........ Bosingwa får ikke straff?!?! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lampard får nok trukket karantene for røde kortet, og Bosingwa slipper straff. Alt er som vanlig med andre ord. Kan vi ikke hate Chelsea/FA sammen både i Utd. og Pool-leirene nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan da ikke forvente at Chelsea får konsekvenser imot seg vel. Å sparke jøder er jo fult lovlig ifølge FA. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj fy flate, bosingwa skulle vært rævkjørt med en golfkølle.. bellamy where are youu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå