Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Ler fortsatt av Hewitt som kjøpte tidenes styggeste bortedrakta med Keane bakpå. Haha, dæven døtte.

Jeg har også akkurat den drakta her jeg sitter :p Var Rafa som ødela Keanes karriere. Keane hadde fått en god vårsesong, slik han alltid har hatt i Spurs, hadde ikke Rafa prestert å sette han ut av laget da han endelig viste at toppformen var i anmarsj.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke likte med Keane var de enorme sjangsene han bommet, bommet og bommet på. Ble forferdelig irriterende etterhvert..

Quaresma har jo floppet totalt i Inter. Og ble kåret til den dårligste spilleren i Serie A nylig.

Så skjønner ikke helt hvorfor du skulle være interessert i han til Liverpool

Passer ikke inn helt i Serie A. Som sagt, vi vet alle hva han kan. Får Chelsea han, blir de nok å terpe han fysisk, og han blir ingen flopp, believe me.

Lenke til kommentar

Floppet Quaresma i Premiera? Nei.

Og, du har jo sett han spille fotball, han kan jo det. Rett manager, og rett trening hadde vært perfekt for han. Selvfølgelig, det er jo ikke sikkert, men jeg tror han ville gjort det bra. Og i tillegg er han sikkert så billig, siden han har vært så forferdelig dårlig. :)

17.35 Tottenham have completed the signing of Robbie Keane from Liverpool in the biggest deal on transfer deadline day.

Og det var det klart ifølge SkySports! Keane er solgt!

Og ifølge .no akkurat nå. :)

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...