Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15.12 Sky Bet now believe Robbie Keane is closing in on a return to White Hart Lane. They are offering 1/10 he will be a Spurs player by the end of the window. Andrei Arshavin is also odds-on to complete his switch to Arsenal and is quoted as 1/7 to finish up at the Emirates Stadium.

Lenke til kommentar
Saviola? :(

Hvorfor ikke prøve oss på Owen? Så kan vi eventuelt la Hyypia gå andre veien :) Selv om det vil være med ekstremt tungt hjerte.

Owen er skadet...

..Og var det ikke slik at han er klar for City til sommern?

Skal tro det.

Gjald ikke bare gentlemansavtalen til Owen hvis han holdt seg skadefri?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hahaha, burn Hewitt.

Om noen år så kan det hende den er verdt noe da. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

De sier på Sky at Keane sikkert blir kaptein i Spurs med en gang. Fra å ikke være i troppen på det ene laget, til å bli kaptein på et annet. :hm:

Hahaha, burn Hewitt.

Om noen år så kan det hende den er verdt noe da. :)

Hvem gidder å kjøpe en bortedrakt med en spiller som kun scorte fem mål for klubben? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er faktisk fornøyd med dette salget. Ett problem mindre!

For visst vi skal spille i 4-2-3-1 (det beste etter min mening) kan ikke Torres og Keane spille sammen. Nå håper jeg Rafa bare fortsetter med å bruke laget han brukte i går, så drar vi i land en andre plass! :)

I tillegg har vi penger til i sommer! :)

Lenke til kommentar
Er faktisk fornøyd med dette salget. Ett problem mindre!

For visst vi skal spille i 4-2-3-1 (det beste etter min mening) kan ikke Torres og Keane spille sammen. Nå håper jeg Rafa bare fortsetter med å bruke laget han brukte i går, så drar vi i land en andre plass! :)

I tillegg har vi penger til i sommer! :)

En andreplass? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Chelsea now look like making a move for Inter Milan winger Ricardo Quaresma. The Portuguese has been left out of Jose Mourinho's Champions League squad.

Hvorfor gjør aldri vi slike kjøp? Han er sikkert meget så billig, og alle vet jo at han er god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...