guttorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 At Lampard blir utvist for noe som fra Riley sin vinkel kunne sett veldig sykt ut gjør jo ikke opp for det bosingwa gjør Gerrard var heldig som ikke fikk rødt i går, eller 2 gule om du vil. Jeg ber om unnskyldning for det jeg gjorde. Det var aldri meningen å skade ham. Jeg vet det var galt og ber om unnskyldning, sier Bosingwa. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kun legesjekk gjenstår for keane overgangen nå.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) At Lampard blir utvist for noe som fra Riley sin vinkel kunne sett veldig sykt ut gjør jo ikke opp for det bosingwa gjør Gerrard var heldig som ikke fikk rødt i går, eller 2 gule om du vil. Jada, men man kan ikke av den grunn rettferdiggjøre det Bosingwa gjør. Bosingwa skulle hatt rødt kort uansett om Lampard ikke skulle hatt det.. Byebye Keane. Etter jul var jeg sikker på at Keane begynte å finne seg til rette, men Rafa var av en annen oppfatning.. Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei det rettferdiggjør seffern ikke det, glem det. Gidder ikke forklare. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Merkelig det med Keane altså. Men gjør meg ingenting å selge han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva gjør vi om Torres blir skadet igjen nå da? Forbanna idioti og selge Keane. Jeg skjønner faen meg ikke dette, han spilte jo knallbra, så ble han plutselig vraket. Det må være noe mer bak dette.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Klart det er noe mer bak. Torres blir ikke skadet. Nå venter jeg bare på "nytt" storkjøp til sommeren! Silva! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje vi får se Pacheco/Nemeth snart *ønsketenking* Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Erlend: Not going to happend, men såklart Silva, Joaquin eller Agüerro hadde vært knall Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Torres blir ikke skadet? Han har jo bare startet 6 kamper i år eller noe. Syns ikke vi trenger Silva, trenger ny høyrekant. Høyreback, og venstreback. Og enda en spiss nå. Agüero hadde vært noe. Joaquin og Silva tror jeg hadde blitt for veike for PL. Endret 2. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hihi, Ccola. Jeg sa aldri at alt han gjorde var rett Nå håper jeg bare som alle andre at vi kan forsette den gode vår rekka vi hadde i fjor. At dette er starten på en ny god periode Hihi Ja, jeg tror vi alle vet sånn litt hvilken formasjon som passer Liverpool med hvilke spillere vi har tilgjengelig nå. Med 4-2-3-1 formasjonen får vi bruke etter min mening alle våre beste spillere, både Alonso, Gerrard, og Masche. Alle disse 3 er meget viktig for Liverpool, og det er nok den eneste formasjonen som gjør at vi får bruke dem alle, uten å sette Gerrard ut til høyre. Funket bra ifjor, og funket bra sålangt iår de gangene vi har brukt den. @ Keane: Ok om vi selger syntes jeg. Han har ikke fungert i Liverpool-laget, og det er greit om vi selger han. Helt utrolig at vi får så mye penger for han, spør du meg. £16m står det på .no, og jeg trodde vi kom til å få maks £10m presset ut av Spurs. Så, helt greit om at han går. Vi har Babel, N'Gog, og til nød Kuyt å sette frem om Torres skulle bli skadd. I tillegg syntes jeg Pacheco kunne fått prøvd seg litt på A-laget. Virkelig mye potensiale i den fyren altså. ^^ Regner med at til sommeren blir det et nytt storkjøp siden Rafa har sikkert godt over £20m å rutte med. Da blir det nok spansk tror jeg, og jeg håper jeg iallfall hører David som fornavn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Syns ikke vi trenger Silva, trenger ny høyrekant. Høyreback, og venstreback. Og enda en spiss nå. Agüero hadde vært noe. Joaquin og Silva tror jeg hadde blitt for veike for PL. Silva spiller både høyre-, og venstrekant. Og Ronaldo var også for veik for PL. Vi så jo alle hvordan det gikk med han. ^^ Aguero er jo drømmen. Torres og han er allerede samspilt I guess, siden de spilte sammen i Atletico, men Liverpool må isåfall ut med mye penger om han skal bli realitet. Regner med minst £30m, og realistisk £40m. Spørs hvordan eier-situasjonen er ut til sommeren, om hvordan dette kommer til å gå. Tror vi har for oss en spennende sommer på Anfield. Btw, på wiki om Liverpool står det at den nye stadion skal være ferdig i 2011. Er dette noe som er bekreftet? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper Benitez får ny kontrakt innen de neste dagene, ettersom Yanksa faktisk er over sjøen. Ønsketenkning er vell at klubben blir solgt tilbake til en David Moores som har vunnet mangfoldige milliarder i lotto. Det hadde vært morro *drømme* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen plass hvor man kan lese oppdateringer hvordan det går med Keane til Spurs? På .no står det at bare legesjekk gjenstår nå, men partene er ikke enige om overgangssum. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Både bbc.com og skysports.com har liveoppdateringer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 goal.com hevder Keane er på medisinsk test nå. Takk for alt Keane. Rafa ødela din Liverpool-karriere. Det kan ingen nekte. Robbie har alltid, i alle år, vært mye bedre etter jul enn før... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her Thnx, men jeg tror jeg går for Skysports. Har en anelse at de er litt raskere. ^^ Både bbc.com og skysports.com har liveoppdateringer. Tyty Hehe, "transfer-betting" Keane to Spurs 8/11. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper denne avtalen går i vasken. Jeg vil ha Keane i liverpool. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her Thnx, men jeg tror jeg går for Skysports. Har en anelse at de er litt raskere. ^^ Antagelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå