bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det ble som i fjor, en dårlig januar måned, men seieren og kvaliteten på spillet gjør at jeg begynner å få tro igjen og at vi skal banke Manu på OT Når det gjelder Keane syntes jeg likegodt kan selge han. Like greit at vi selger han til en grei penge, enn at han råtner på benken og at vi tilslutt selger han får en billig penge som vi har gjort endel ganger før. Dessuten virker det som at 4-2-3-1 fungerer best og da blir han uansett overflødig, med mindre vi kan bruke han i rollen til Gerrard (som nevnt tidligere), men det tviler jeg på kommer til å skje om jeg kjenner Rafa rett... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er usikker på hva jeg egentlig ønsker for Keane. Jeg er ikke i tvil om han er en god spiss når alt stemmer, men de gangene han har bommet på ballen foran åpent mål(som ikke er få) virker rett og slett svakt/elendig. Samtidig tror jeg ikke han passer sammen med Torres, da Torres er mye bedre på egenhånd en Keane. Keane må nesten få "ferdig scorede passninger" om det skal bli mål. Torres utfordrer, finter osv , han er ganske enklelt mye bedre. Sånn sett er det kansje like greit å selge han, selv om jeg egentlig håpet vi skulle få en spiss som kunne spille sammen med Torres i 4-4-2. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I følge .no, så har nå spurs lagt inn et nytt forbedret bud, men ingen Lennon skal være en del av avtalen.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Satser på å logge på i kveld og lese at : Keane solgt, Villa skrev under for Liverpool i 12 Time Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dohh. Kunne tenkt meg Lennon, da får vi hvert fall noe igjen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 17.30 Liverpool solgte Keane til spurs for 150m og fikk Lennon i samme slengen. I siste liten sikra vi oss også David Villa for 230mill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 10.37 A further update from Sky Sports News on Robbie Keane who believe Real Madrid's Argentine striker Javier Saviola has been in discussions with Spurs over a loan deal. However, if Tottenham's move for Keane is sucessful then Saviola could make the switch to Anfield. Mangler bare en akrobat og ei feit ei så har vi sirkus dere! Lenke til kommentar
lknight Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Dohh. Kunne tenkt meg Lennon, da får vi hvert fall noe igjen. HAH. hva i alle dager skal vi med en spinkel/svak, driblekåt med dårlige driblinger og lite teknisk bevisste Lennon..? eg bare spør altså. ja, han er ung og meget lovende, men det nytter fint lite at han er rask (nå er forøvrig han treigere enn Agbonlahor og Walcott da) når han mangler SÅ mye av alt det andre..... ja, han imponerer i enkelte kamper, men de fleste av kampene er han usedvanlig svak samt at han mangler arbeids- og lagmoral så det holder. teknikken hans er såååvidt bedre enn Babel's. han har vel ligaens beste aksellerasjon samt at han er kjapp i driblingene og med ballen. forferdelig hodestyrke (ikke noe bombe det her da). litt under middels god med begge beina. dårlig med skuddteknikk, pasninger og frispark. blir fortere skadet enn man skulle tro. har brukbart med utholdenhet til tross for at han sprinter en god del. så svak fysisk at han trenger ikke å bli dyttet engang for å fyke langs vinden. så ja, er vanskelig å finne noen gode sider ved han annet enn farten, alderen og at han er høyrebent..... skal dog ikke se bort ifra at han kunne utviklet seg til å bli enda bedre i Pool, men er altfor mye som taler imot det. eg blir nå personlig glad dersom vi IKKE får lennon altså. og Villa skrev under for Valencia i sommer, så han forlater nok ikke Valencia. slutt å kaste bort tiden på å drømme om sånt. EDIT: ser ut som om keane blir solgt tilbake til Spurs i dag. må forøvrig også si det at hvis vi får Saviola så hadde jeg heller hatt en spiller som Lennon, selvfølgelig. sviker og pengesultne saviola... hmpf. Endret 2. februar 2009 av lknight Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) jaja, din mening. Jeg kunne godt tenkt meg Lennon.. http://www.dagbladet.no/2009/02/02/sport/f...league/4650076/ Tror nok det blir salg... Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pass på å ikke drømme bare.. .. Kanskje vi skulle snappa Arshavin foran nesa til arse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Han trenger vi ivertfall ikke. Vi skal ikke kjøpe,vi skal selge\bytte. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Om vi skal selge unna må vi få inn spørr du meg. Er ikke lurt å selge bort uten å få inn noe nå i innspurten til gullet. Vi har ikke akkurat en bred stall fra før.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Arsjavin reiste fra London uten kontrakt i dag. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 jaja, din mening. Jeg kunne godt tenkt meg Lennon.. Enig. Han er en kjempespiller Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er faen tragisk det ikke blir straffet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Indiske pingle som ikke gjør dritten ut av det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Stor skam, men sett under ett rettferdig. Missliker at dommer tok fra oss en stor mulighet i sluttsekundene. Målforskjell kan bli viktig i år. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 At Lampard blir utvist for noe som fra Riley sin vinkel kunne sett veldig sykt ut gjør jo ikke opp for det bosingwa gjør Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Indiske pingle som ikke gjør dritten ut av det Indisk - Israelsk Poteito - Potato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå